Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ik wil best met de discussie stppen, maar hoe kan ik een placebo zijn?
Ergogenics brengt Nieuws en niet De Waarheid. We willen je niet vertellen wat je wel en niet moet doen. We hebben geen Boodschap. Er zijn al genoeg mensen die De Waarheid kennen. Ze zijn meestal levensgevaarlijk.
Wij geloven niet in De Waarheid. We geloven wel in intelligente mensen die openstaan voor nieuwe inzichten, daaruit destilleren wat waarde heeft en het overige naast zich neer leggen.
Je bron. Ze zeggen het zelf, ze zijn niet gekleurd. Zij brengen nieuwe onderzoeken aan het licht, gewoon feiten zoals ze zijn. Daaruit moet er gedestilleerd worden, ik doe dat volgens mij. Ik haal eruit wat volgens mij relevant is, maar ik vermeld altijd de hele bron zodat anderen er andere dingen uit kunnen destilleren. Zie niet in waar je heen wilt met je stukje.
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
GeneralIX heeft altijd gelijk Body-Food kan daar niet zo goed tegen volgens mij , het is altijd hetzelfde liedje met die 2:P
Druk je eens beter uit, waar kan ik niet goed tegen, wat bedoel je met 2:P
Als je iets beweerd moet je het onderbouwen, dat staat in de regels. Ik mis de onderbouwing, waarom heeft GeneralIX altijd gelijk? Waarom kan Body-Food daar niet goed tegen?
@ Bodyfood
Zwak is het dat je nog niets wat je beweert, hebt kunnen onderbouwen met een onderzoek Tot nu toe heb je geen enkel onderzoek kunnen weerleggen, dus of dat zwak is van mijn kant...
L-asparagine, zie hier toch echt staan dat het in vrijwel alle eiwitbronnen zit zoals ik eerder zei.
Mijn antwoord is niet onderbouwd, maar komt voort uit 25 jaar ervaring
Waarom zou ik een onderzoek er naar starten. Het zijn voor mij vrij verkrijgbare grondstoffen, geneesmiddelen daar doe je onderzoeken naar.
Niet naar voedingssupplementen het kan wel, maar het heeft niet zoveel zin.
Uit alles blijkt dat je niet zo'n hoge pet op hebt, van voedingssupplementen dat is je goed recht.
Maar dat wil nog niet zeggen dat het allemaal niet klopt, wat producenten zeggen. Je haalt je info van 1 site, maar heb je ook wel eens geinformeerd bij bijvoorbeeld Zonnatura, Solgar, Essentieël Organics, Bonusan, Bional, enz, enz of zij hun producten kunnen onderbouwen.
Jantje gaat naar zijn moeder en stelt de vraag. Zijn moeder zegt ik hou heel veel van je vader, maar 1000 euro is wel veel geld in deze dure tijd, ja ik zou het doen. Zijn zus geeft hetzelfde antwoord, ondanks dat ze heel veel van haar vriend houd, maar 1000 euro kan ook zij best gebruiken.
Jantje doet verslag bij zijn vader en die zegt je moeder en je zus vertellen de waarheid wat ze zullen doen, maar in feite(n) hebben wij 2 hoeren in huis.
Het moraal van dit verhaaltje, mag jezelf invullen.
Waarom moeten ze de discussie eindiggen er zijn toch moderators die dat bepalen of niet? ik heb er geen last van.Als iemand het vervelend vind lees je het toch niet
Waarom moeten ze de discussie eindiggen er zijn toch moderators die dat bepalen of niet? ik heb er geen last van.Als iemand het vervelend vind lees je het toch niet
Ik wel want elke keer denk ik dat er nuttige info bijgeschreven is..en achteraf blijkt het weer gekissebis te zijn! Zonde van mijn tijd! Ben al zo weinig online!
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment