Afvallen voor iedereen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

@GeneralIx
    ik vind dat jij een goed voorbeeld bent,van een placebo.

Comment

Ik wil best met de discussie stoppen, maar hoe kan ik een placebo zijn?
      Last edited by GeneralIx; 16-01-2008, 16:02.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
        Ik wil best met de discussie stppen, maar hoe kan ik een placebo zijn?
        Ergogenics brengt Nieuws en niet De Waarheid. We willen je niet vertellen wat je wel en niet moet doen. We hebben geen Boodschap. Er zijn al genoeg mensen die De Waarheid kennen. Ze zijn meestal levensgevaarlijk.

Wij geloven niet in De Waarheid. We geloven wel in intelligente mensen die openstaan voor nieuwe inzichten, daaruit destilleren wat waarde heeft en het overige naast zich neer leggen.

Comment

Je bron. Ze zeggen het zelf, ze zijn niet gekleurd. Zij brengen nieuwe onderzoeken aan het licht, gewoon feiten zoals ze zijn. Daaruit moet er gedestilleerd worden, ik doe dat volgens mij. Ik haal eruit wat volgens mij relevant is, maar ik vermeld altijd de hele bron zodat anderen er andere dingen uit kunnen destilleren. Zie niet in waar je heen wilt met je stukje.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Gaappppppppp.

Hebben jullie niks beters te doen dan dit hakke tak.

Grtz.

Comment

GeneralIX heeft altijd gelijk bodyfood kan daar niet zo goed tegen volges mij , het is altijd hetzelfde liedje met die 2:P

Comment

Originally posted by Castaway View Post
                Gaappppppppp.

Grtz.
                Je hoeft het niet te lezen, het mag.

Comment

Originally posted by nickydebeer View Post
                  GeneralIX heeft altijd gelijk Body-Food kan daar niet zo goed tegen volgens mij , het is altijd hetzelfde liedje met die 2:P
                  Druk je eens beter uit, waar kan ik niet goed tegen, wat bedoel je met 2:P

Als je iets beweerd moet je het onderbouwen, dat staat in de regels. Ik mis de onderbouwing, waarom heeft GeneralIX altijd gelijk? Waarom kan Body-Food daar niet goed tegen?

Comment

Originally posted by Castaway View Post
                    Gaappppppppp.

Grtz.
                    Je hebt gelijk. Ik kap onmiddelijk met de discussie.

sigpic

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                      Je hebt gelijk. Ik kap onmiddelijk met de discussie.
                      Mijn antwoord is niet onderbouwd, maar komt voort uit 25 jaar ervaring

Nu het leuk begint te worden, kap je er mee.
                      Beetje zwak hé.

Heb nog geen antwoord ontvangen omtrent, L-Asparagine en L-Aspartic Acid.

Ik heb nog een vraag voor je wat is de overéénkomst tussen de waarheid en de feiten.
                      Dit is géén prijsvraag.
                      Last edited by Body-Food; 17-01-2008, 15:15. Reason: Taal foutje

Comment

@ de rest: dit is het laatste hoor.

@ Bodyfood
                        Zwak is het dat je nog niets wat je beweert, hebt kunnen onderbouwen met een onderzoek Tot nu toe heb je geen enkel onderzoek kunnen weerleggen, dus of dat zwak is van mijn kant...

L-asparagine, zie hier toch echt staan dat het in vrijwel alle eiwitbronnen zit zoals ik eerder zei.
                        Animal sources: dairy, beef, poultry, eggs, fish, lactalbumin, seafood
                        Vegetarian sources: asparagus, potatoes, legumes, nuts, seeds, soy, whey, whole grains,
                        Overigens een antwoord is onderbouwd, niet onderbouwend.

Waarheid is persoonlijk, feiten zijn dat niet.

sigpic

Comment

@GeneralIx

Mijn antwoord is niet onderbouwd, maar komt voort uit 25 jaar ervaring

Waarom zou ik een onderzoek er naar starten. Het zijn voor mij vrij verkrijgbare grondstoffen, geneesmiddelen daar doe je onderzoeken naar.

Niet naar voedingssupplementen het kan wel, maar het heeft niet zoveel zin.
                          Uit alles blijkt dat je niet zo'n hoge pet op hebt, van voedingssupplementen dat is je goed recht.

Maar dat wil nog niet zeggen dat het allemaal niet klopt, wat producenten zeggen. Je haalt je info van 1 site, maar heb je ook wel eens geinformeerd bij bijvoorbeeld Zonnatura, Solgar, Essentieël Organics, Bonusan, Bional, enz, enz of zij hun producten kunnen onderbouwen.

http://www.fgsparaxine.nl/site/neder...ine/index.html
                          vertelt dat het van asperges wordt gemaakt. Ik heb nog nergens gelezen dat er asperges worden verwerkt in melk.

L-asparagine, zie hier toch echt staan dat het in vrijwel alle eiwitbronnen zit zoals ik eerder zei. Dat is fout dat is L-Aspartic Acid.

Overigens een antwoord is onderbouwd, niet onderbouwend.
                          Bedankt ik heb het aangepast.

Jantje komt bij zijn vader en vraagt Pa wat is de overéénkomst tussen waarheid en feiten. Zijn vader antwoordt ga naar je moeder en je zus toe en vraag, of ze voor 1000 euro met een ander naar bed zouden gaan.

Jantje gaat naar zijn moeder en stelt de vraag. Zijn moeder zegt ik hou heel veel van je vader, maar 1000 euro is wel veel geld in deze dure tijd, ja ik zou het doen. Zijn zus geeft hetzelfde antwoord, ondanks dat ze heel veel van haar vriend houd, maar 1000 euro kan ook zij best gebruiken.

Jantje doet verslag bij zijn vader en die zegt je moeder en je zus vertellen de waarheid wat ze zullen doen, maar in feite(n) hebben wij 2 hoeren in huis.

Het moraal van dit verhaaltje, mag jezelf invullen.

Comment

@ Bodyfood

Kerel, als er mensen geinteresseerd zijn in je producten dan nemen ze het toch wel van je af. Ongeacht of wij er in geloven ja of nee!

En zou U nu zo vriendelijk willen zijn deze discussie te beindigen? Het begint namelijk kinderachtig te worden. Dank U.
                            Geniet, en drink met maten!

Comment

Waarom moeten ze de discussie eindiggen er zijn toch moderators die dat bepalen of niet? ik heb er geen last van.Als iemand het vervelend vind lees je het toch niet

Comment

Originally posted by quibus View Post
                                Waarom moeten ze de discussie eindiggen er zijn toch moderators die dat bepalen of niet? ik heb er geen last van.Als iemand het vervelend vind lees je het toch niet
                                Ik wel want elke keer denk ik dat er nuttige info bijgeschreven is..en achteraf blijkt het weer gekissebis te zijn! Zonde van mijn tijd! Ben al zo weinig online!
                                Geniet, en drink met maten!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X