Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Er zijn diverse geavanceerde "weegschalen" op de markt, die je de keus geven de Body Fat Mass % te meten.
Ik zelf heb er kort geleden eentje van aangeschaft (hangt wel een behoorlijk prijskaartje aan) deze weergeeft tot op 1 decimaal mijn Vet % (is trouwens 11.6 volgens het apparaat)
If you can see Chuck Norris, Chuck Norris can see you. If you can't see Chuck Norris, you may only have seconds to live.
Er zijn diverse geavanceerde "weegschalen" op de markt, die je de keus geven de Body Fat Mass % te meten.
Ik zelf heb er kort geleden eentje van aangeschaft (hangt wel een behoorlijk prijskaartje aan) deze weergeeft tot op 1 decimaal mijn Vet % (is trouwens 11.6 volgens het apparaat)
Volgens de meeste gevorderde BB's en atleten die ik gesproken heb (alsook mijn oom die sportschoolhouder is) zijn deze apparaten NIET geschikt om BF te meten bij actieve sporters. Dat zou komen omdat de lichaamsverhouding (water/vet/spieren) heel anders liggen dan bij inactieve mensen (voor wie deze speciale weegschalen bedoeld zouden zijn). Of het helemaal klopt weet ik niet. Wat ik wel weet is dat een meting in de sportschool met de tang het meest nauwkeurig en betrouwbaar is.
Electroden en onderwater zijn toch nog nauwkeuriger?
Klopt helemaal, wij doen het met plak electroden op diverse punten op het lichaam. Het meetapparaat hebben wij verkregen via een arts uit het Erasmus ziekenhuis in Rotterdam.
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment