Mijn eerste cut-poging, advies?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Cool! Je boekt goede vooruitgang! Succes verder en keep us posted!

PS: Foto's?
    Geniet, en drink met maten!

Comment

hetgeen je daar nu op het einde zei is ook mijn uiteindelijke doelstelling. Binnen 1.5 a 2 maand ga ik ook terug als een gek cutten zodat ik nog onder die 10% kan raken, anders zie je mn abs maar heel flauwtjes, alhoewel er al verbetering is.

Ben idd ook benieuwd naar fotos

Comment

.....

Comment

Maar even onder mijn eigen account

Twijfel nog over foto's. Waarom? Ten eerste vertekent een foto echt altijd! Daarnaast is het moeilijk om er goed op te komen. En als laatste ben ik ook nog eens spierwit.

Echter als ik een zonnebankkuurtje pak en mijn vriendin zo gek krijg de spiegelreflex te pakken zal ik er over nadenken.

Comment

Hatseflatse! 8,1%

Net de meting gehad en ik heb het gepresteerd om 2% te verliezen in drie weken. 1.3 kg kwijt wat dus praktisch allemaal vet is. Ontzettend blij

Overpeinzingen:

- Toch niet meer gaan cardioën. Anders gaat het ws te hard en verlies ik spiermassa

- 2 dagen in de week kcal op onderhoud werkt magisch

- Aantal weken geleden gestopt met Cellmass (geesterde creatine), dit zorgde denk ik toch voor een wat vertekend beeld.

- Fullbody schema werkt beter dan antagonisten-schema wat teveel gericht is op fitness

- Burners iig nog twee weken mee wachten. Vooralsnog nergens voor nodig

- Onderhoud opnieuw uitrekenen

- In de single digits blijven na de wedstrijd (kan je dan nog spiermassa winnen?)

- Blij zijn!!

Nog 4 weken en een beetje te gaan en ik ga toch voor de 6%

Comment

Antagonistisch is geen losse manier van trainen, is een manier van indelen van je training. Snap daarom je conclusie ook niet.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

conclusie. Het was te intensief. Heb al lagere energie-levels en dat icm supersetjes sloopte me alleen maar conditioneel. Alle focus op kracht was weg.

Ben nu bijna alleen maar compounds aan het doen en laag in de reps. Voelt voor mij beter. Meer een persoonlijke bevinding/voorkeur dan een conclusie misschien.

Comment

Ah. Maar daar zit een klein foutje in je redenering. Antagonistisch trainen is niet hetzelfde als supersetten met antagonisten. Antagonistisch kan ook zijn:
                  Bench press
                  1 minuut rust
                  Bent over row
                  1 minuut rust
                  Bench press

Om maar wat te noemen. Verder moet je gewoon trainen zoals je het fijnste vind (binnen de marge dat je wel goed traint), daar heb je gelijk in.
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X