Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
hetgeen je daar nu op het einde zei is ook mijn uiteindelijke doelstelling. Binnen 1.5 a 2 maand ga ik ook terug als een gek cutten zodat ik nog onder die 10% kan raken, anders zie je mn abs maar heel flauwtjes, alhoewel er al verbetering is.
Twijfel nog over foto's. Waarom? Ten eerste vertekent een foto echt altijd! Daarnaast is het moeilijk om er goed op te komen. En als laatste ben ik ook nog eens spierwit.
Echter als ik een zonnebankkuurtje pak en mijn vriendin zo gek krijg de spiegelreflex te pakken zal ik er over nadenken.
conclusie. Het was te intensief. Heb al lagere energie-levels en dat icm supersetjes sloopte me alleen maar conditioneel. Alle focus op kracht was weg.
Ben nu bijna alleen maar compounds aan het doen en laag in de reps. Voelt voor mij beter. Meer een persoonlijke bevinding/voorkeur dan een conclusie misschien.
Ah. Maar daar zit een klein foutje in je redenering. Antagonistisch trainen is niet hetzelfde als supersetten met antagonisten. Antagonistisch kan ook zijn:
Bench press
1 minuut rust
Bent over row
1 minuut rust
Bench press
Om maar wat te noemen. Verder moet je gewoon trainen zoals je het fijnste vind (binnen de marge dat je wel goed traint), daar heb je gelijk in.
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
Absolutely, a data science course can be incredibly useful! With the ever-growing reliance on data in several sectors making important decisions, possessing...
Iversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
Comment