Door de bomen het bos niet meer zien...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Wie heeft er nu gelijk?? Of zijn jullie er nog niet uit! Ik denk het wel te weten, maar ik wil niet stoken in een goede discussie hahaha..

Comment

Hahaha, we zijn er volgens mij uit hoor. Ze mag het schema wel overnemen, maar er wel nog 300-400kcal ergens toevoegen. Ik zou dat doen bij die maaltijd van alleen de appel.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Wat eieren in afslank/cut modus zijn goed genoeg naast een appel. Wel de ei eiwitten en niet de dooier, tenzij je te weinig vet algemeen binnen krijgt. Maar ipv 1 eitje zou ik een stuk of 3-4 doen aangezien het toch weinig vrij weinig is. Neem desnoods nog een glas magere melk erbij en klaar.

Of pak magere kwark van 200-250gram, snij de appel fijn en gooi het er door heen.

Zo heb je 2 opties Havermout zou ik in deze fase niet aanraden om er bij te nemen tenzij het algehele schema te laag in kh zit. En dat is hier niet het geval lijkt me.

Op zich ben ik het wel met General eens dat er wat meer kcal in je schema er bij mag. Zelf ben ik geen fan om meteen maximaal 500kcal onder onderhoud te gaan eten. Begin met 200 ofzo en als je lijf er aan gewend is ga je weer 200-300kcal lager. En vervolgens ga je weer een tijd op onderhoud eten en haal je de verbranding puur uit de work-out. Zo blijf je het lichaam steeds prikkelen.

Comment

Hoewel kwark wel beter is qua samenstelling, moet je om 300-400kcal extra te eten 600-800gr in een keer eten. Dat leek me niet zo geweldig, vandaar de havermout, om op een schone manier wat makkelijker aan dat aantal kcal te komen.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X