Verbeteringen eetschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Zet je vetten eens naar 30%. Beter voor je test.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Het enigste wat ik nog op te merken heb, voeg er een vitamin pil bij, geloof me het heeft een gunstige effect op je. Deze kun je ook gewoon bij de drogist kopen en zijn totaal niet duur.

Voor de rest vind ik het een goed schema. Maar mijn vraag. lust je geen brinta/ havermout ofzo? of waarom blijf je bij je muesli

Comment

Ja dat is inderdaad niet omdat ik eigenwijs wil doen maar krijg dat inderdaad niet door mijn strot.

En vitamine pilletje was ik vergeten op het schema te zetten maar die pak ik nu ook al davitamon kauw tablet gezond en nog lekker ook.

En ik zal proberen voor de vetten zo hier en daar nog wat noten te eten.

Bedankt voor de tips allemaal vooral misterfit!

Denk dat ik veel aan dit schema heb en ga der ook meteen mee aan de slag zodra ik terug van vakantie ben.

Comment

Originally posted by daniel 190185 View Post
          Ja dat is inderdaad niet omdat ik eigenwijs wil doen maar krijg dat inderdaad niet door mijn strot.

En vitamine pilletje was ik vergeten op het schema te zetten maar die pak ik nu ook al davitamon kauw tablet gezond en nog lekker ook.

En ik zal proberen voor de vetten zo hier en daar nog wat noten te eten.

Bedankt voor de tips allemaal vooral misterfit!

Denk dat ik veel aan dit schema heb en ga der ook meteen mee aan de slag zodra ik terug van vakantie ben.
          misschien kun je fruit, zoetstof, whey ofzo door je brinta/ havermout gooien, misschien dat het dan wel naar beneden gaat. Ik blijf erop hammeren omdat brinta/ havermout verweg het beste is om mee te beginnen.

Maar je moet haast wel wat aan dit schema hebben. Maar tis ook uit testen, je ziet vanzelf wel of het werkt.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X