Buikvet wegtrainen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Duidelijk, heb inderdaad nog niet al te veel kracht, maar ga hier naar toe werken om op deze manier kg op te bouwen.

Thanks,
    Catje

(ga nu beginnen een voedingsschema te maken, ben benieuwd)

Comment

falstyr

over je vorige posts.

ik dacht toch egt dat cardio na de kt toch wel effectief is
      Ze hebben mij wijs gemaakt dat je al je koolhydraten bij de kt verbrand en zo spiermassa opbouwd. daarna bij de cardio het vet verband in plaats van de spiermassa
      Stats: 74kg at 11%
      Vision: 85kg at 8%

Comment

Originally posted by gripmaster View Post
        falstyr

over je vorige posts.

Ze hebben mij wijs gemaakt dat je al je koolhydraten bij de kt verbrand en zo spiermassa opbouwd. daarna bij de cardio het vet verband in plaats van de spiermassa
        in veronderstelling ben/was ik ook!
        Start: 123 kg Nu: 95,6kg (13,2% vet)

Comment

Originally posted by gripmaster View Post
          falstyr

over je vorige posts.

Waar zeg ik dat cardio niet effectief is? Reden dat ik geen cardio adviseer meteen vanaf het begin is omdat je nog iets achter de hand moet houden als je tegen plateau's aan komt.

Als je intensief KT doet met korte rust intervals tussen de sets verbrand je ook goed in combinatie met een goed eetschema. Dan na een paar weken knal je de HIIT/Tabbata cardio er in op niet KT dagen. Dan kom je weer een plateau tegen en knal je HIIT cardio na KT en ochtend duur cardio voor het ontbout in je schema er bij. Als je weer tegen een plateau komt...kappuh en weer op onderhoud gaan eten tot je metabolisme weer up to speed is.

Dus laten we zeggen elke 4 weken de volgende stap in je schema rammen. En niet meer dan 3 maanden aan 1 stuk door dieten/cutten.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
            Waar zeg ik dat cardio niet effectief is? Reden dat ik geen cardio adviseer meteen vanaf het begin is omdat je nog iets achter de hand moet houden als je tegen plateau's aan komt.
            Hier sluit ik me VOLLEDIG bij aan. Tenzij je zwaar gaat cutten voor wedstrijdvoorbereiding volstaat gewone training met een goed dieet.
            Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
              Hier sluit ik me VOLLEDIG bij aan. Tenzij je zwaar gaat cutten voor wedstrijdvoorbereiding volstaat gewone training met een goed dieet.
              ok. Ik doe al een tijd eerst krachttraining en daarna een halfuur hardlopen. En bij mij werkt afvallen momenteel goed.
              Start: 123 kg Nu: 95,6kg (13,2% vet)

Comment

Vind ik niks gek. Als je meteen na je krachttraining gaat hardlopen verbrand je niks dan vet omdat je al je koolhydraatreserves al verbrand hebt!
                Je doet dus wel extra cardio maar da's prima als jij dat prima vind.
                Geniet, en drink met maten!

Comment

hahaha wat een gozer.. denk je nou echt dat je op deze manier goede reclame maakt?
                  Failure is your friend

Comment

kd8 al zoveel topics over buikvet opeens?....
                    ''It's ok if you're scared. So am I. But we're scared for different reasons. I'm scared of what I won't become, and you're scared of what I could become. Look at me. I won't let myself end where I started. I won't let myself finish where I began..''

Comment

waarom ineens de bump?

Comment

Originally posted by Fitness-maniak View Post
                        waarom ineens de bump?
                        Der was een spammer die alle buikvet topics van jaren oud volspamde, maar het bewijs is al verwijderd.

Comment

Hoeft niet slecht te zijn, doet er me aan denken dat we nog een sprintwedstrijdje te gaan hebben ;-)
                          Winners never quit, quitters never win!!! (vince lombardi)

Comment

Heb al die brakke reclame verwijderd inderdaad. Even dichtgooien.
                            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X