Fruit als koolhydraatbron nemen is een kwestie van proberen. Het is een fantastische bron van vezels en vitaminen/mineralen, maar levert ook suikers. Als je niet zo snel vet aanzet door koolhydraten is het een goede optie fruit te eten. Wordt je wel snel vet van koolhydraten eten (en dat zul je snel genoeg merken) dan kun je fruit beter vervangen door groenten.
Graag hulp met het maken van geschikt voedingsschema om van buikvet af te komen
Collapse
X
-
Om optimaal vet te verbranden moet je ook een hartslag weten waarbij je maximaal vet verbrand. Bij mij is dat rond hartslag 135 en ga ik boven de 140 dan ben ik echt meer conditietraining aan het doen. Dat wil zeggen meer kalorieën verbranden maar minder vet. Een lager intensiteit is beter voor de vetverbranding en een hogere intensiteit zorgt voor een beter conditie. Ik zou me daar met cardio op concentreren. Qua voeding kan ik je niet helpen want daar ben ik niet in thuis.
Comment
-
Originally posted by supertank View PostOm optimaal vet te verbranden moet je ook een hartslag weten waarbij je maximaal vet verbrand. Bij mij is dat rond hartslag 135 en ga ik boven de 140 dan ben ik echt meer conditietraining aan het doen. Dat wil zeggen meer kalorieën verbranden maar minder vet. Een lager intensiteit is beter voor de vetverbranding en een hogere intensiteit zorgt voor een beter conditie. Ik zou me daar met cardio op concentreren. Qua voeding kan ik je niet helpen want daar ben ik niet in thuis."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Persoonlijk vind ik de snelheid waarop je op de lopende band moet lopen om tussen de 135 (stand 5) en 140 (stand 6) hartslagen per minuut te hebben te langzaam. dan is het echt wandelen. als ik 150 aanhoudt dan noem ik het stevig doorwandelen (stand 7)
-------------------------
GeneralX,
wat bedoel je met jouw reactie?
gr.
crabbez
Comment
-
We hebben die discussie al vaak gevoerd. HIIT versus LIT. Zelf ben ik een groot voorstander van HIIT (tabata's), LIT kan daar echt niet aan tippen. Heb hier een basisartikeltje over HIIT vs. LIT geschreven. Als je nog meer wilt weten zou ik flink rondlezen, dan kom je gegarandeerd nog meer tegen.Last edited by GeneralIx; 24-11-2008, 20:34."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
hoi mensen, iedereen bedankt voor de inbreng!
het gaat hartstikke goed. Ik ben pas amper 3 weken bezig en ben al zichtbaar de helft van mn buikvet kwijt! Mn vriendin vind het echt ongelooflijk. Maar ik laat ook echt alle verkeerde dingen staan, dus niets lekkers. Ik leef voornamelijk op zonnatura muesli waaraan totaal geen suiker is toegevoegd , magere kwark en whey proteine shakes. ... Ik merk wel dat het vetverlies ten koste van kracht gaat, maar ga straks clean bulken!!
tips blijven welkom mensen!!!
gr,
CrabbezLast edited by Crabbez; 02-12-2008, 20:47.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
Kanaal: Trainingslogjes
31 minutes ago -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
3 uur geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...1 day ago
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
1 day ago -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 80kg 10x
Mentaal kon ik niet verder / chicken. Volgende keer naar minimaal 15x.
One legged...-
4 dagen geleden -
-
door flotillaiotXML data may be considered one of the advances or innovations emanating from advancements in GPS tracking software. GPS tracking software presented its...4 dagen geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment