Graag hulp met het maken van geschikt voedingsschema om van buikvet af te komen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Fruit als koolhydraatbron nemen is een kwestie van proberen. Het is een fantastische bron van vezels en vitaminen/mineralen, maar levert ook suikers. Als je niet zo snel vet aanzet door koolhydraten is het een goede optie fruit te eten. Wordt je wel snel vet van koolhydraten eten (en dat zul je snel genoeg merken) dan kun je fruit beter vervangen door groenten.
    Geniet, en drink met maten!

Comment

En als je snel in vet aankomt kan je inderdaad minder fruit nemen maar aardbei is dan weer geen probleem.

Comment

Ik heb dat met melk. Ik maakte m'n brinta een week lang met water aan en ik merkte dat ik droger werd...toen ik weer melk gebruikte voelde ik me wat dikker...gek is dat.
        "If challenge had a taste...you'd be quite delicious."

Comment

Om optimaal vet te verbranden moet je ook een hartslag weten waarbij je maximaal vet verbrand. Bij mij is dat rond hartslag 135 en ga ik boven de 140 dan ben ik echt meer conditietraining aan het doen. Dat wil zeggen meer kalorieën verbranden maar minder vet. Een lager intensiteit is beter voor de vetverbranding en een hogere intensiteit zorgt voor een beter conditie. Ik zou me daar met cardio op concentreren. Qua voeding kan ik je niet helpen want daar ben ik niet in thuis.

Comment

Originally posted by supertank View Post
            Om optimaal vet te verbranden moet je ook een hartslag weten waarbij je maximaal vet verbrand. Bij mij is dat rond hartslag 135 en ga ik boven de 140 dan ben ik echt meer conditietraining aan het doen. Dat wil zeggen meer kalorieën verbranden maar minder vet. Een lager intensiteit is beter voor de vetverbranding en een hogere intensiteit zorgt voor een beter conditie. Ik zou me daar met cardio op concentreren. Qua voeding kan ik je niet helpen want daar ben ik niet in thuis.
            Here we go again...
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Persoonlijk vind ik de snelheid waarop je op de lopende band moet lopen om tussen de 135 (stand 5) en 140 (stand 6) hartslagen per minuut te hebben te langzaam. dan is het echt wandelen. als ik 150 aanhoudt dan noem ik het stevig doorwandelen (stand 7)

-------------------------
              GeneralX,

wat bedoel je met jouw reactie?

gr.

crabbez

Comment

We hebben die discussie al vaak gevoerd. HIIT versus LIT. Zelf ben ik een groot voorstander van HIIT (tabata's), LIT kan daar echt niet aan tippen. Heb hier een basisartikeltje over HIIT vs. LIT geschreven. Als je nog meer wilt weten zou ik flink rondlezen, dan kom je gegarandeerd nog meer tegen.
                Last edited by GeneralIx; 24-11-2008, 20:34.
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Kortom: HIIT is de shit
                  Geniet, en drink met maten!

Comment

wat ik doe is krachttraining en dan hardlopen. Het werkt als een trein bij mij.
                    daarbij doe ik ook nog 1 x in de week spinning en 1 x in de twee weken mountainbiken.
                    Start: 123 kg Nu: 95,6kg (13,2% vet)

Comment

Zowiezo is cardio na de krachttraining erg effectief voor het vet verbranden.

Comment

hoi mensen, iedereen bedankt voor de inbreng!

het gaat hartstikke goed. Ik ben pas amper 3 weken bezig en ben al zichtbaar de helft van mn buikvet kwijt! Mn vriendin vind het echt ongelooflijk. Maar ik laat ook echt alle verkeerde dingen staan, dus niets lekkers. Ik leef voornamelijk op zonnatura muesli waaraan totaal geen suiker is toegevoegd , magere kwark en whey proteine shakes. ... Ik merk wel dat het vetverlies ten koste van kracht gaat, maar ga straks clean bulken!!

tips blijven welkom mensen!!!

gr,

Crabbez
                        Last edited by Crabbez; 02-12-2008, 20:47.

Comment

In 3 weken de helft van je buikvet kwijt? T gaat wel lekker snel, he?

Comment

Originally posted by Mattroid View Post
                            In 3 weken de helft van je buikvet kwijt? T gaat wel lekker snel, he?
                            Liposuctie telt iet als training he! :P
                            Start: 123 kg Nu: 95,6kg (13,2% vet)

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X