Hoi allemaal,
Na flink wat research en heel wat uren doorlezen op het forum heb ik voor mijzelf een eetschema opgesteld waarbij ik graag jullie mening wil horen.
Mijn doelen:
- Een vetpercentage van tussen de 12% en 14%
- Mooi gespierd zijn/ worden
- Gezond leven
- En natuurlijk lekker in mijn vel zitten
Mijn stats:
1,72 M groot
80 Kg zwaar
23% vet
Hieronder heb ik mijn voedingsschema bijgevoegd waarbij ik op de volgende punten zoveel mogelijk heb gelet:
- Mijn behoeften m.b.t. de voedingswaarden
- Een gelijke verdeling van de voedingswaarden over de maaltijden
- Variatie in voeding
- Etenswaren kiezen die ik niet vies vind maar die toch de goede voedingswaarden hebben
- Voldoende vocht
- Voldoende vitamines
- Middelen die de vetverbranding enigszins helpen zoals de visolie capsules en de groene thee
Ik train ook 4 dagen in de week waar ik eigenlijk alleen kracht training doe (cardio doe alleen als warming up ongeveer 5 minuten en daarvoor nog rekken en strekken)
Ma en Do train ik Borst, Schouders en Triceps
Di en Vr train ik Benen, Rug en Biceps
Wo, Za en Zo zijn mijn rustdagen
Van elke spiergroep doe ik 3 oefeningen die bestaan uit 4 sets met elke set 8 reps, waarbij ik met elk setje steeds zwaarder probeer te pakken (voor zover mijn techniek goed blijft en ik wel de sets kan afmaken)
Zoals ik al zei zou ik jullie mening over dit eetschema graag willen weten
alvast bedankt
Na flink wat research en heel wat uren doorlezen op het forum heb ik voor mijzelf een eetschema opgesteld waarbij ik graag jullie mening wil horen.
Mijn doelen:
- Een vetpercentage van tussen de 12% en 14%
- Mooi gespierd zijn/ worden
- Gezond leven
- En natuurlijk lekker in mijn vel zitten
Mijn stats:
1,72 M groot
80 Kg zwaar
23% vet
Hieronder heb ik mijn voedingsschema bijgevoegd waarbij ik op de volgende punten zoveel mogelijk heb gelet:
- Mijn behoeften m.b.t. de voedingswaarden
- Een gelijke verdeling van de voedingswaarden over de maaltijden
- Variatie in voeding
- Etenswaren kiezen die ik niet vies vind maar die toch de goede voedingswaarden hebben
- Voldoende vocht
- Voldoende vitamines
- Middelen die de vetverbranding enigszins helpen zoals de visolie capsules en de groene thee
Ik train ook 4 dagen in de week waar ik eigenlijk alleen kracht training doe (cardio doe alleen als warming up ongeveer 5 minuten en daarvoor nog rekken en strekken)
Ma en Do train ik Borst, Schouders en Triceps
Di en Vr train ik Benen, Rug en Biceps
Wo, Za en Zo zijn mijn rustdagen
Van elke spiergroep doe ik 3 oefeningen die bestaan uit 4 sets met elke set 8 reps, waarbij ik met elk setje steeds zwaarder probeer te pakken (voor zover mijn techniek goed blijft en ik wel de sets kan afmaken)
Zoals ik al zei zou ik jullie mening over dit eetschema graag willen weten
alvast bedankt
Comment