te dik en wil afvallen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Afvallen

Op harde wegen lopen is sowieso slecht. Ik heb een tijdje op een gewone weg gelopen, na een tijdje had ik pijn in mijn knieën en enkels. Sinsdien loop ik in het bos, of op zaagsel. Ook een piste is geen aanrader.

Comment

Met hardlopen ik last van me schenen

Comment

Ik ook. Niet te zuinig.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Bij mij gingen mijn schenen ook raar doen toen ik veel aan hardlopen deed. Leek op groeipijn maar dan net iets gemener.. Nou fiets ik af en toe op een 25 jaar oude racefiets van marktplaats ghehe Met fietsen krijg je alleen gauw van die bevroren tenen met dit weer

Comment

Shin Splints Causes, Symptoms, Treatment and Diagnosis on MedicineNet.com
            Shin Splints

Comment

Pijn in je schenen met hardlopen komt grotendeels toch door verkeerde schoenen?
              Enne, hardlopen doet niets voor je na het sporten? Het jaagt je stofwisseling toch omhoog?
              Al blijft het onverstandig voor de TS om dat nu met zijn gewicht te doen..

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
                Pijn in je schenen met hardlopen komt grotendeels toch door verkeerde schoenen?
                Enne, hardlopen doet niets voor je na het sporten? Het jaagt je stofwisseling toch omhoog?
                Al blijft het onverstandig voor de TS om dat nu met zijn gewicht te doen..

Hoeft niet aan verkeerd schoeisel te liggen... Ik heb zelf te flexibele botten waardoor mijn botten lekker tegen het vlies aan schuren bij hardlopen, waardoor ik op den duur scheenbeenvliesontsteking krijg... Kan het proces wel vertragen door goed schoeisel aan te trekken, maar helemaal voorkomen kan ik het niet...
                "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

is inderdaad te maken met je scheen vlies
                  op 1 of andere marnier gaat dit gevoelig worden en naar langere tijd ontsteken
                  waardoor het heel erg zeer gaat doen zelf met gewoon lopen

oorzaak weet ik zo niet het kan zelfs komen als je zokken te strak zitten

maar nog even iets anders

weet iemand nog een site waar ik van alle produkten kan zien hoeveel calorien er hier van in zit die andere link doet het niet helaas

Comment

Niet zoals krachttraining dat doet. het opjagen van je stofwisseling is een gevolg van de inzet van proteine door het lichaam om spierschade te herstellen. Bijna geen enkele vorm van cardio kan zich wat dat betreft meten met krachttraining.
                    Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by Pinada View Post
                      Hoeft niet aan verkeerd schoeisel te liggen... Ik heb zelf te flexibele botten waardoor mijn botten lekker tegen het vlies aan schuren bij hardlopen, waardoor ik op den duur scheenbeenvliesontsteking krijg... Kan het proces wel vertragen door goed schoeisel aan te trekken, maar helemaal voorkomen kan ik het niet...
                      Bah, dat klinkt ook niet bepaald lekker. Hoe kwam je erachter dat je dat hebt dan? Maar echt veel komt dat vast niet voor?

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                      Niet zoals krachttraining dat doet. het opjagen van je stofwisseling is een gevolg van de inzet van proteine door het lichaam om spierschade te herstellen. Bijna geen enkele vorm van cardio kan zich wat dat betreft meten met krachttraining.
                      Wist ik wel hoor,.. was uuhm uuuhm testen

Toch best slecht dat ik dat serieus niet wist.

Comment

Sommige mensen hebben overflexie met hun gewrichten. Is gewoon hoe je botten en pezen zijn. Ik heb dat met ellebogen en knieen. Fysioloog vroeg even te strekken en zag dat ik verder dan normaal in de verkeerde richting kon doorbuigen.

Comment

Bah, dat klinkt ook niet bepaald lekker. Hoe kwam je erachter dat je dat hebt dan? Maar echt veel komt dat vast niet voor?
                          Ik kwam erachter doordat ik langzaam maar zeker steeds meer pijn in beide schenen kreeg en dat dusdanig verslechterde dat ik amper nog kon lopen... Oorzaak: Scheenbeenvlies was niet meer aan mijn scheenbeen gehecht door de ontsteking en alle pus die ertussen zat ... Geen idee of het vaak voor komt, maar het is bijzonder euhmmm... vervelend..
                          "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X