Afvallen & Spiermassa ( proberen ) te krijgen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

filet americain of hoe je het ook maar schrijft is eigenlijk troep eten maar vooruit, het moet wel leuk blijven :P

Elke dag dezelfde spieren trainen kan maar het zal je spieropbouw niet echt helpen want die spieren groeien alleen in rust. En aangezien jij nog niet echt eerder veel getraind hebt is het helemaal niet aan te raden, voor je het weet overtrain je iets en krijg je blessures.

Comment

ik heb vorig jaar in het laatste kwartaal 3 maanden gefitnisst , ik heb wel vaker getrained , maar ik kan die oefeningen toch wel doen? Om de zoveel tijd

Comment

Wil je nou serieus aan de slag of niet? Zoals het nu overkomt ben je namelijk maar wat aan het aanklooien en interesseert het je verder ook niet echt... No offense, maar het komt niet over alsof je serieus met je lichaam bezig wil zijn... Voor trainen geldt hetzelfde als voor voeding: lezen, lezen, lezen (met name stickies)... En stel dan een fatsoenlijk trainingsschema op... Heb je tig keer meer aan dan 'zo nu en dan' eens een oefeningetje doen...
        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by tREJ View Post
          ik heb vorig jaar in het laatste kwartaal 3 maanden gefitnisst , ik heb wel vaker getrained , maar ik kan die oefeningen toch wel doen? Om de zoveel tijd

Fitness
          Bodybuilding
          powerlifting
          weightlifting
          of welk ander DUUR/KRACHT of VECHT sport dan ook, als je er ECHT resultaat in wil zien , met een een deel van je leven wijze zijn .. en niet tussendoor fftjes bewegen en 3 maanden van een kwartaal van de 4 in een jaar trainen... bbers trainen op zijn MINST 5 jaar MINST MINST
          HERSTEL FASE , PIEP? zooi

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X