Nu echt afvallen!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Geloof dat ik mijn halvarine gewoon blijft smeren of het nu slecht is of niet, geloof dat ik voor de rest erg gezond en bewust eet en beweeg.

Comment

Originally posted by Maralan83 View Post
      Geloof dat ik mijn halvarine gewoon blijft smeren of het nu slecht is of niet, geloof dat ik voor de rest erg gezond en bewust eet en beweeg.
      geloof me, deze rotzooi wil je liever niet in je lichaam hebben. Ik zou gewoon voor wat anders gaan, zonder transvetten

Comment

Ik heb even gekeken bij de voedingswaarden van mijn halvarine. Transvet 1 gr. per 100 gram.....Zal toch niet zo zijn dat dat schade aanricht, met die 3 broodjes die ik er op een dag mee besmeer?

Comment

Hm. Valt inderdaad mee. Maar weet niet of gedeeltelijk gehydrogeniseerde vetten onder transvet vermeld moeten worden of niet. Als dat wel zo is, kan die ene gram weinig kwaad (hoewel ik er zelf niet voor zou kiezen). Als dat niet zo is, zou ik het er niet op gokken.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Transvetzuren= Onder extreme temperaturen waterstof toevoegen aan vloeibaar plantaardig vet/plantaardige olie om ze bij kamertemperatuur te laten stollen. Dit proces heet Hydrogeneren. Dus ja: transvetzuren worden vaak aangeduid met Gedeeltelijk gehydrogeneerde plantaardige olieen. Ook staat vaak op de verpakking te lezen: (Gedeeltelijk) gehard plantaardig vet. Deze onschuldig ogende namen staan gewoon voor ordinaire transvetzuren! Let hier dus mee op! Ze zitten bijna overal in! En zeker in goedkopere huismerken van supermarkten!!!!!!!!!!
            In vast fituurvet zit het in zeer grote aantallen!! Als je gefrituurd voedsel eet krijg je heel veel van deze schadelijke stof binnen. Een ramp voor je gezondheid en je fysiek.
            Last edited by de sterkste ophaler; 10-01-2009, 17:39.
            Geniet, en drink met maten!

Comment

1) Halvarine kan best als je niet van vette vis houdt, Ikzelf gebruik af en toe die van Blue Band Idee ofzo! Daar zitten ook de visvetten in!
              2) Als jij elke dag of om de 2 dagen vette vis eet, is het heus niet nodig halvarine op brood te doen, doe je dit niet dan zou ik het wel doen om de nodige vit's binnen te krijgen!
              Stats: 1.78 / 70 Kilo / 12 % Mood: Bulking op 3900 Kcal Overige Stats: DL: 5*110 / BP: 5*70 / Below Par. Squat 5 *90

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X