Weinig precentage tog slechtziende buikspieren ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Spank View Post
    Het kan ook vocht zijn (Van de Melkproducten) Ik Consumeer (Met 62 Kilo) zo'n 750 ML Zuivel + 200 ML Yoghurt + Pot Kwark..

Dit merk ik wel aan mijn buikje (Stuk minder droog)
    is het bewezen dat je vocht vasthoudt van zuivel?

Comment

Niet door de wetenschap voor zover ik weet, maar gezien het grote aantal mensen dat wel verschillen ziet bij henzelf en anderen, ben ik geneigd ze te geloven.

Ik heb er zelf geen last van, naast dat ik zuivel gewoon topspul vind, dus ik zit er niet mee.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

harder trainen jochxD de blokskes moete gij al lang gezien kunnen hebben haha lol ik ben 14 jaar nja ik eb wle ene paar blokskes wa ga da ni zijn op mijne 18

Comment

he to be strong.. ik geloof dat je dit topic niet genoeg door hebt gelezen..
          het kan allerlij verschillende oorzaken hebben,, en vervolgens kom jij leuk doen met ik heb wel blokskes .. beetje respect graag

Comment

Probeer eens 3 x 12 (eventueel met gewicht) en dan 5 tellen vasthouden en goed aanknijpen! (met crunch oefening)

Verder kun je buik wel iets vaker pakken imo! (4x per week)

Natuurlijk zijn er nog tal van oefeningen...

Grt

Comment

Originally posted by MikeJung View Post
              he to be strong.. ik geloof dat je dit topic niet genoeg door hebt gelezen..
              het kan allerlij verschillende oorzaken hebben,, en vervolgens kom jij leuk doen met ik heb wel blokskes .. beetje respect graag
              Aangezien "to be strong" enkel maar pompen heeft in zn training schema denk ik niet dat hij weet over wat hij spreekt
              The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Pff dat weet ik wel zeker! Een 14 jarige snotneus die hier wat in dialect loopt te spammen. Een schop onder z'n brutale digitale kont verdiend die anaalridder!
                Geniet, en drink met maten!

Comment

Ben ik de enige die steeds moet grijnzen om "slechtziende buikspieren"?
                  Life's what you make it!

Comment

Originally posted by sis View Post
                    Ben ik de enige die steeds moet grijnzen om "slechtziende buikspieren"?
                    Denk het.. Mijn blokjes kunnen anders aardig goed zien!!
                    Im not fat!! - Im big boned!!

Comment

je traint dan niet goed makker ik ben jongen 14 zelf ik heb er zwaarder trainen ofwle ligt het anje je techniek (hopelijk mag ik ook meedoen aan de discussie kan misschien helpen al ben ik ene jongen van 14)

Comment

@ Sis
                        Meesterlijke reply.
                        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by to be strong View Post
                          je traint dan niet goed makker ik ben jongen 14 zelf ik heb er zwaarder trainen ofwle ligt het anje je techniek (hopelijk mag ik ook meedoen aan de discussie kan misschien helpen al ben ik ene jongen van 14)
                          Wil je a.u.b. wat duidelijkere taal gebruiken? Gebruik van punten en komma's doet wonderen...
                          "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

sorry van mij voorgande dat ik heb gezegt die is verkeerd

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X