Post dit bericht weer na lange tijd cutten en me ook misdragen tehebben ...ik ben lekker gaan trainen en houde me aan men voeding schema (maar toch zo nu en dan vergrepen aan het bier)...ik woog toen ik begon 97 kilo en had cardio op advies van Falstyr meteen laten vallen...Nu weeg ik 83 kilo en verlies nie egt gewicht meer door men voeding en trainen...Dus heb ik nu het moment berijkt om cardio toetevoegen???ik wil elke dag minstens een half uur cardio doen en ben gister begonnen met hard lopen.Maar ik krijg komentaar dat ik (tedun) woord van collega's en men moeder maar mijn sixpack is nog nie tezien.Als ik mijn buik aanspan zie je boven aan al wel de spieren verschijnen maar er zit nog wel een vet kwabbeltje op men buik.volgens weegschaal zit ik nog op 20 % vet maar denk da het wal minder is...Ik kan wel foto's posten maar moet ik eerst meer berichten hebben geplaatst volgens mij.SO PLEASE GIVE ME SOME ADVIES...bier laat ik nu zeker helemaal vallen...want wil toch egt men sixpack!!!Ga nu weer naar sportschool.Alvast bedankt!!! Greetz Ben
Update..en hoe nu verder???
Collapse
X
-
-
1. Hoe lang ben je al aan het cutten?
-Afhankelijk van je antwoord is het wellicht beter eerst een week of 2-3 rond onderhoud te gaan eten voor je weer verder gaat. Je zult zien dat je dan zelfs nog afvalt omdat je lichaam gevoeliger is geworden voor voeding en er beter mee om kan gaan + je metabolisme schiet weer even omhoog.
2. Even los van punt 1. kun je inderdaad cardio gaan toepassen. 20-25mins HIIT na krachttraining of 45-60mins cardio (nog steeds pittig tempo dat je net geen gesprek kan voeren met degene naast je qua ademhaling) op niet kracht trainingsdagen.
3. Afhankelijk van hoe lang je met het huidige KT schema bezig bent is het wellicht ook zaak hier aanpassingen in door te voeren en de intensiteit verder omhoog te halen.
Dat zijn 3 dingen die je kan toepassen om de verbranding weer op gang te krijgen door je huidig plateau heen.
Qua vetmeting beter met een tang/huidplooi laten doen. 4-7punts meting of meer. En dat andere zeggen dat je dun begint te worden...boeiend. Het is jouw lichaam en jij beslist zelf hoever je wilt gaan. Als je maar niet anorexia wordt hehe. Als je vet% inderdaad rond de 17-20% ligt heb je nog een lange weg te gaan. Dan is eventjes rond onderhoud eten als tussen stop geen slecht idee.
-
Het is inderdaad zo dat hij nu zo'n 17kg kwijt is in 3 maanden? Dan is het inderdaad belangrijk vet% correct te laten meten en opnieuw de kcal behoefte te berekenen. Of hij minder is gaan verbranden zal afhankelijk zijn hoeveel spiermassa er verloren is gegaan, want vet met je meezeulen verbruikt redelijk weinig in vergelijking. Het is meer een indirect verbruik, want meer gewicht betekend meer spieren om dat gewicht te kunnen verslepen.
Maar na 3 maanden cutten. Eerst kcal herberekenen en weekje of 2-3 op onderhoud gaan zitten. Daarna weer verder gaan cutten
Comment
-
Voeding bepaald uiteindelijk je succes. Zorg ervoor dat je exact weet wat je dagelijkse behoefte is door dat uit te rekenen met de calculator van dit forum. Naar aanleiding van die gegevens kun je een goed voedingschema opstellen. Ik raad je ook aan cutschema's va nandere leden te lezen in hun eigen topics of de stickie van Punani te lezen (Q & A to get ripped).
Training is ook belangrijk. Zorg dat je je hele lichaam in een week traint op een zo intensief mogenlijke wijze. Lees daarvoor de trainingstickies. Compounds zijn het belangrijkste.
Als laatste moet je er voor zorgen dat je je niet overtraint door je enthousiasme op dit moment, dus zorg ook voor voldoende rustdagen.
Als laatste nog iets over alcohol. Alcohol verlaagd je testosteronniveaus in je bloed waardoor je geen spiermassa kunt aanmaken en het verhoogd ook je vetmassa. Het levert je ook nog eens 7 kcal per gram. Laten staan dus!Geniet, en drink met maten!
Comment
-
Oke Tanks 2 all!Maar daarom....heb megewoon een vast voeding patroon aangeleerd met zo nu en dan een junk dag...(en 1/2 keer in de week toch bier drinken stupit me)Maar da ga ik nou egt laten staan!!!Ik vind moeilijk om egt een schema temaken en precies te bereken wat ik binnenkrijg...En denk da meschien door da bier da ik nie egt streng gecut heb...
vaste voeding bestond uit (om de 2.5/3 uur)
1st: 50gr brinta met schep proteine (Magere melk).
2de: 3 sneden brood met kipfilet of slankie 20+.
3de:Zilvevliesrijst met veelgroente en kipfilet (normaal bord)
4de:Handje cashew of walnoten.
5de:halve bak kwark
(6de als ik er aan toe kom)rest van de bak kwark)
@ Falstyr:Wat houd rond onderhoud in of moek da hier effe opzoeken?
Denk als ik echt van bier afblijf en cardio erbij ga doen dan toch nog best hard moet gaan zakken?ben trouwens denk ik nie veel spiermassa verlorren want train nog met zelfde aantal gewicht en reps enzo..zal ook kijken of ik wa foto's kan posten en waar kan ik huitplooi tang kopen? nie bij perry ofzo toch?
Comment
-
No pics?
Ik mag dus nog geen foto's posten...moet ik 20 berichten of 20 topics hebben gemaakt? lol anders duurt da nog effe of moet ik komende dagen flink wa topics gaan maken. (Probeer wel pic teladen als avatar ofzoiets)....maar mijn dank is echt zeer groot da jullie me willen helpen en ga zeker wat met jullie advies doen...Maar beginnen met voedingspatroon uitwerken?
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...1 day ago
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 80kg 10x
Mentaal kon ik niet verder / chicken. Volgende keer naar minimaal 15x.
One legged...-
Kanaal: Trainingslogjes
4 dagen geleden -
-
door flotillaiotXML data may be considered one of the advances or innovations emanating from advancements in GPS tracking software. GPS tracking software presented its...4 dagen geleden
-
door datarecoveeNeed to access BIOS :
- Change Boot Order – Boot from a USB or CD/DVD for OS installation or recovery.
- Enable Virtualization – Activate technologies
-
5 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 81kg 4x
- 81kg 5x
Deadlift:
- 160kg 1x
- 130kg...-