Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Op zich verlies je het meeste vet als je sochtends op de lege maag cardio doet.
Ik doe het in het begin als ik mijn vet% omlaag werk meestal nog smiddags omdat ik mijn lichaam niet meteen een opdonder wil geven.
Bovendien geloof ik niet zo in cardio en doe ik het liever the old-fashioned way, maar als je het sneller wil dan is het in de ochtend het beste. Dan moet je echter wel meteen na de training eten.
The ultimate combination between power, soul and intelligence.
Heb vanmorgen 3 kwartier vol cardio gedaan op zo'n circulaire stepmachine. (geen idee hoe je dat ding noemt)
Gevolg was dat ik daarna maar besloten heb om thuis te gaan douchen, ben daarna zelfs ff op bed gaan liggen, en het ff heel rustig aan gedaan. Voelde me de hele dag een beetje slapjes...
Ik ben geen voorstander van cardio 's morgens op de nuchtere maag,gewoon omdat je nog niet genoeg energie hebt als je niets gegeten hebt,waardoor je dan ook minder zin hebt om te traainen en dus minder hard gaat traaien.Je moet altijd met plezier gaan traaien anders hou je het niet lang vol volgens mij.
Ik train altijd `s middags omdat ik het geluk heb dat ik mijn eigen tijden mag bepalen.
Heel soms heb ik verplichtingen waar ik niet onderuit kan maar da`s niet vaak
Heb ook een poosje `s morgens geprobeerd maar dat viel niet mee
Veel belangrijker dan s'morgens of s'avonds is de tijdsduur en intensiteit waarmee je traint. Als je vet wilt verbranden, maar geen spiermassa wilt kwijt raken, dan moet je op een lage intensiteit maar met een langere tijdsduur cardio doen.
Je kunt dus beter 30-45 minuten op een home trainer fietsen dan 20 minuten rennen.
What's the difference between your wife and your gear?
They both cost you all your money, make you loose your hair, give you a headache, keep you a wake at night, both can hurt you when you mis-use them, so you should handle them with care.
I also love them both, and can't live without them.
Als ik vrij ben of niet werk zoals nu doe ik het ook 's morgen of 's middags, maar niet op lege maag dan red ik 2 min niet eens. Eigenlijk iedere dag wel... Ik vind het fijn en geeft me een hoop energie.
S'morgens met een lege maag is niet te doen... althans niet voor mij.
Ik doe 2 x per week cardio, en dat doe ik echt niet omdat ik me daar zo kostelijk mee vermaak gewoon 45 minuten tot een uurtje op 70 - 80 % van mijn max. hartslag
Cardio beneden 30 minuten heeft voor "vetverbranding" weinig zin.
Ik zelf vind het helemaal niet moeilijk om vetverbranding te doen op lege maag!
Ga meteen nadat ik wakker ben(Op een vrije dag dan en die zijn er niet veel ),stap ik op me racefiets en gewoon 45 a 60 min fietsen op 65% van je max hartslag. En je neemt gewoon een meuslireep mee als je je echt verrot gaat voelen.
@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
Comment