ok, ga het weer aanpassen en ga een andere schema gebruiken.
Nieuw
Collapse
X
-
Originally posted by nieuw View Postok, ga het weer aanpassen en ga een andere schema gebruiken.
Zoals Sancho zegt, schrijf gewoon op wat je dagelijks eet en kijk op de verpakkingen wat er inzit. Easy, piece of cake.
Heb je toch helemaal geen speciale schema's voor nodig man.
Comment
-
Een hele nieuwe schema
Ik hb nu alles op papier gezet, en dan weer een schema gemaakt, en gekeken of schema het goed doet.
Wat denken jullie nu van?Attached Files
Comment
-
Ik weet het ECHT niet meer...
Beste mensen,
Ik wil graag het volgende met jullie delen. Vanaf vorige week voel ik me wat betreft sporten niet meer lekker in mijn vel. Soms weet ik niet wat ik moet doen, hoe ik verder door moet. Ik ben al een tijd aan het vechten met een voedingsschema, elke dag weer en het lukt mij gewoon niet. Ik schrijf alles op papier en probeer het zelf nog te controleren en heb ook het gevoel dat het niet te lekker gaat.
En ook deel ik het hier met andere mensen, dan heeft toch iedereen een ander verhaal en mening erover. En je blijft naar vernaderen en vernaderen. Omdat ik ook niet al tevreden ben met mijn voedingsschema dan heb ik ook iets van, waarom moet ik gaan sporten? Heeft toch geen zin?
Ik voel me klote, ik probeer zoveel informatie op internet te zoekne, ben ik elke dag mee bezig en ...ja ik weet het niet, soms zijn er valkuilen, en nu zit in erin. Ik weet niet meer hoe eruit moet komen. Ik wil echt een mooi lichaam, strak en gespierd hebbben. BIk had ene doel en nu weet ik niet meer of ik het wil doen. Door depressie ben ik laatste dagen koekjes aan het eten, en andere zoetige dingen. Na zo'n snoep moment heb ik wel toch spijt van maar weet niet hoe ik weer gezond kan eten.
haaaaaaaaaaaa, dit was mijn verhaal!
Comment
-
Originally posted by nieuw View PostBeste mensen,
Ik wil graag het volgende met jullie delen. Vanaf vorige week voel ik me wat betreft sporten niet meer lekker in mijn vel. Soms weet ik niet wat ik moet doen, hoe ik verder door moet. Ik ben al een tijd aan het vechten met een voedingsschema, elke dag weer en het lukt mij gewoon niet. Ik schrijf alles op papier en probeer het zelf nog te controleren en heb ook het gevoel dat het niet te lekker gaat.
En ook deel ik het hier met andere mensen, dan heeft toch iedereen een ander verhaal en mening erover. En je blijft naar vernaderen en vernaderen. Omdat ik ook niet al tevreden ben met mijn voedingsschema dan heb ik ook iets van, waarom moet ik gaan sporten? Heeft toch geen zin?
Ik voel me klote, ik probeer zoveel informatie op internet te zoekne, ben ik elke dag mee bezig en ...ja ik weet het niet, soms zijn er valkuilen, en nu zit in erin. Ik weet niet meer hoe eruit moet komen. Ik wil echt een mooi lichaam, strak en gespierd hebbben. BIk had ene doel en nu weet ik niet meer of ik het wil doen. Door depressie ben ik laatste dagen koekjes aan het eten, en andere zoetige dingen. Na zo'n snoep moment heb ik wel toch spijt van maar weet niet hoe ik weer gezond kan eten.
haaaaaaaaaaaa, dit was mijn verhaal!
En laat die koekjes en troep lekker staan, sleep jezelf desnoods naar de gym, toon discipline en houd je aan je voedingsschema... Geloof me, als je er eenmaal mee begint ga je je alleen maar beter voelen en dat is genoeg motivatie om het vol te houden!"Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
Hey man.. op het eerste gezicht kom jij mij best wel onzelfverzekerd over omdat je mischien iets te perfect wilt hebben.. Maar daar kan je niks aan doen. Wat ik je wil zeggen iedereen kan naar jou schema kijken iedereen kan jou commentaar en advies op geven maar het is jou lichaam en alleen jij zal merken of het effectief is of niet. Hou er rekening bij dat je het niet binnen 1 of 3 dagen merkt maar dat het wel een week of 3 a 4 kan duren voordat je het duidelijk merkt.. En zo ver zijn we nog niet
verder ken je deze gezegde.. kill your darling? dat houd in dat je nooit tevreden moet zijn met het eerste debeste ding dat je gemaakt hebt... en aan je post gezien heb je je schema een paar keer verandert. Ik heb je eerste schema bekeken en naar mijn mening niet helemaal verkeerd (heb er nog niet grondig naaar gekeken)
Verder hoe meer mensen je vraagt hoe meer verschillende antwoorden je gaat krijgen HOE ONZEKERDER je van je zaak gaat worden. Als ik jou was zou ik gewoon doen en ervoor gaan en kijken hoever ik kom.. heb ik het verkeerd gedaan dan begin ik op nieuw maar dan weet ik hoe het beter moet en hoe het niet moet. Ik kan je nu al verzekeren dat het nooit 1x goed gaat..
Comment
-
het gaat verder
probeer eens niet met die voedingschema te vechten maar gewoon te doen... Tevreden zal je nooit zijn denk ik omdat het gevoel altijd zal veranderen (bij mij altans) en waarschijnlijk door je onzekerheid heb je jezelf in die valkuil gelokt waardoor je het moeilijk voor jezelf gemaakt hebt.
En verder dat koek en snoep iets...laat het geen excuus zijn voor je depresie... Nadat je dit gelezen hebt.. ga je je schema nog 1x goed bekijken besluit dan als je nog dingen wilt veranderen of niet.. zo niet vermeld het me dan bekijk ik het grondig zo niet vermeld het tog en bekijk ik je ouwe.
Als je dat gedaan heb begin je er per direct mee en geen excuses.. desnoods help ik je ff mentaal ermee
Comment
-
bedankt!
Pinada en sakurakilla,
Bedankt voor jullie advies. Trouwens het is niet mijn eerste voedingsschema, maar wel de 15de ofzo. Waar ik sport, had ik in het begin een voedingsschema van de eigenaar gekregen (hij is bodybuilder) maar ik moest p/dg 1600 Kcal binnen krijgen. En dit was er weinig vond ik, maar ik dacht van " hij weet het wel dus dan zou het wel goed zijn". Maar ik voelde mij niet prettig bij. En toch heb ik het gedaan. Ik voelde me erg slap en elke keer hoofdpijn en toen had ik zoiets van.." ik doe het niet goed, ik ben gewoon verkeerd bezig"
Toen ging ik op internet zoeken en kwam hier op bodynet terecht en heb behoorlijk veel gelezen en zelf voedingsschema's gemaakt en gedeeld met anderen en ja iedereen heeft zijn of haar mening hierover.
En dat is lastig, ik was al een keer verkeerd bezig, niet mijn schuld, maar ik was niet goed bezig. En nu wil ik het wel goed doen.
Daarom mijn frustratie.
Ik hoop dat jullie mij kunnen begrijpen.
Soms wil je een push, en soms krijg jij iets anders voor. Ik wil gewoon weten of ik het goed doet, of er misschien andere betere adviezen zijn voor mijn schema. Zulke dingen.
Ik heb ook een trainingsschema maar die ga ik straks hierop zetten zodat jullie het ook kunnen zien.
Dus nogamaal, een commentaar is altijd welkom van het ziet er goed uit, of het is beter dat je maaltijd 5 ff veranderd omdat ....uit ervaring. Begrijpen jullie mij?
Comment
-
sakurakilla,
Ik zal zeker zometeen naar mijn schema kijken en dit weer opnieuw grondig bekijken en als er veranderingen zijn laat ik je het zien.
En alvast bedankt voor je hulp en support!
Comment
-
Originally posted by nieuw View Postsakurakilla,
Ik zal zeker zometeen naar mijn schema kijken en dit weer opnieuw grondig bekijken en als er veranderingen zijn laat ik je het zien.
En alvast bedankt voor je hulp en support!
ik weet dat het moeilijk is het maken van zo'n schema,ik heb er zelf ook veel moeite mee,wat dat betreft ben ik ook zo'n pietje precies maar hoe ik ook reken en doe ik kom er ook niet helemaal uit om de vetten ,koolhydraden,eiwitten goed te krijgen om dan ook nog maar op het goede aantal kcal te komen,en dan nog een enkele keer in de week anders te eten om nog maar te puzzelen met het avond eten (wat de pot schaft voor ons allemaal).
(dan wijkt het schema maar een beetje af).maar stoppen zou zonde zijn dus zet 'm op.voer eendjes,geen oorlog
Comment
-
schema
Nieuwe schema, ben het vergeten toe te voegen.Attached Files
Comment
-
Om 16.00 uur eet je alleen een appel? Dat schiet niet op... Sowieso zou ik fruit alleen in de ochtend of rondom de training doen, maar daarnaast kun je er beter voor zorgen dat iedere maaltijd voldoende eiwitten bevat op zijn minst...
En wanneer train je precies? Want je hebt om 20.00 uur een post WO maaltijd staan... Is je training direct daarvoor? Klopt het tijdstip van maaltijd 6?"Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
@ nieuw: de enigste tip die ik je kan geven: GEEF NIET OP!! Je krijgt heeel veeeel info binnen op een korte tijd en je zal zeker het bos niet meer door de bomen zien. Maar beetje bij beetje gaat het logischer worden en zal je zelf in zien waar je fout zat.
Maar "opgeven" moet je zeker uit je woordenboek halen momenteelThe only way to make your dreams come true is WAKING UP
Status: @Onderhoud
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
55 minutes ago -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...1 day ago
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 80kg 10x
Mentaal kon ik niet verder / chicken. Volgende keer naar minimaal 15x.
One legged...-
Kanaal: Trainingslogjes
4 dagen geleden -
-
door flotillaiotXML data may be considered one of the advances or innovations emanating from advancements in GPS tracking software. GPS tracking software presented its...4 dagen geleden
-
door datarecoveeNeed to access BIOS :
- Change Boot Order – Boot from a USB or CD/DVD for OS installation or recovery.
- Enable Virtualization – Activate technologies
-
6 dagen geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment