Hoi.. Ik ben al een maand bezig om af te vallen.
Ik heb mijn voeding helemaal aangepast en train 3-4 keer per week.
Ik heb alleen een vraag mbt. krachttraining..
Voordat ik ga trainen drink ik nog creatine van het merk precision engineered.
Ik begin met een spiergroep en eindig met buikspieren en op het laatst doe ik nog cardio (crosstrainer).
Over het algemeen is het bekend dat je met krachttraining meer verbrandt dan alleen met cardio..Alleen moet je dan zwaardere gewichten pakken met minder reps?
of lage gewichten en veel reps tot je niet meer kunt?
O ja..heb me al flink verdiept ook in voedingssupll. maar nu zit ik helemaal in de war.Wat kun je het beste gebruiken voor meer energie en power om ook spierballen te kweken??
Is alleen creatine voor de training genoeg of moet ik ook aminozurencapsules kopen of nitrix??
Kan iemand me hierover duidelijkheid in brengen??
Ik ga nu even trainen......
Ik heb mijn voeding helemaal aangepast en train 3-4 keer per week.
Ik heb alleen een vraag mbt. krachttraining..
Voordat ik ga trainen drink ik nog creatine van het merk precision engineered.
Ik begin met een spiergroep en eindig met buikspieren en op het laatst doe ik nog cardio (crosstrainer).
Over het algemeen is het bekend dat je met krachttraining meer verbrandt dan alleen met cardio..Alleen moet je dan zwaardere gewichten pakken met minder reps?
of lage gewichten en veel reps tot je niet meer kunt?
O ja..heb me al flink verdiept ook in voedingssupll. maar nu zit ik helemaal in de war.Wat kun je het beste gebruiken voor meer energie en power om ook spierballen te kweken??
Is alleen creatine voor de training genoeg of moet ik ook aminozurencapsules kopen of nitrix??
Kan iemand me hierover duidelijkheid in brengen??
Ik ga nu even trainen......
Comment