moet de whey nou ervoor of er na
supplementeren in de cut
Collapse
X
-
Als je wist waar je het over had dan wist je dat...
1. Snelle koolhydraten niet het belangrijkst zijn voor het sporten, maar whey. Snelle kh's zijn optioneel.
2. Dat whey niet het belangrijkst is na het sporten, maar dat je snelle koolhydraten nodig hebt. Whey na het sporten is optioneel. Het is belangrijker om van katabool naar anabool te gaan met dextro.
3. BCAA's kun je tussen KT en cardio nemen, maar is niet echt nodig en als je het niet wilt hoeft het niet.
Comment
-
Ieder zijn eigen mening.
Ik zou zeggen na het trainen whey innemen en als het nodig is snelle koolhydraten.
Maar goed als jij daar anders over denkt moet je dat doen, want uiteindelijk is het jouw lichaam. Van mij part ga je na het trainen patatje mayo eten
Comment
-
Ik zeg ook whey direct na de training en ben het helemaal met game over eens over het feit dat er hier altijd iets anders word gezegt de een zegt dat en de ander zegt weer iets anders die gozer vraagt niet voor niks al en paar keer in dit topic whey ervoor of erna? Dan beantwoord ik hem maar whey ervoor of erna er zijn verschillende theorien over dus sommigen doen het op de theorie van falstyr (niks mis mee) en de meeste doen het erna ik heb zelf goede ervaringen met erna dus houd ik het ook zo. Kijk maar wat voor jou het beste werkt voor de een werkt het sus beter voor de ander weer anders zo blijf je dus aan de gang
Kortom: kan allebij >> kijk wat jij het beste vind werken!
Comment
-
Beide kan. Whey ervoor of erna maakt mijns inziens weinig uit. Als je hem er direct voor neemt, zal je lichaam toch weinig verteren en komt de boel pas na de training aan. Onderzoek heeft overigens hetzelfde uitgewezen, direct ervoor of direct erna is om het even.
Als je de whey echter een uurtje van te voren pakt ligt het anders. Zeker als je dan na de training ook nog een schep whey pakt.
En conflicterende adviezen zul je altijd blijven houden, snap niet waarom mensen daar altijd zo over zagen."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
De tijd op whey op te nemen duurt toch een uurtje ongeveer... Als je het nu direct voor de training neemt en je traint een uur, dan is de whey toch opgenomen tegen het einde? Terwijl als je het erna neemt de opname dan pas begint.
Of werkt het zo niet?The only way to make your dreams come true is WAKING UP
Status: @Onderhoud
Comment
-
Originally posted by GeneralIx View PostBeide kan. Whey ervoor of erna maakt mijns inziens weinig uit. Als je hem er direct voor neemt, zal je lichaam toch weinig verteren en komt de boel pas na de training aan. Onderzoek heeft overigens hetzelfde uitgewezen, direct ervoor of direct erna is om het even.
.Start: 123 kg Nu: 95,6kg (13,2% vet)
Comment
-
Originally posted by Sancho View PostDe tijd op whey op te nemen duurt toch een uurtje ongeveer... Als je het nu direct voor de training neemt en je traint een uur, dan is de whey toch opgenomen tegen het einde? Terwijl als je het erna neemt de opname dan pas begint.
Of werkt het zo niet?"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
Comment
-
aangezien ik meestal eind van de middag train is mijn maaltijd na het trainen de avondmaaltijd.
maar die moet ik nog wel nog bereiden dus na de cardio blijf ik die 40 gram whey houden samen met een banaan.
half uur voor de training zal ik dan 20 gram whey nemen en direct voor de training 15 ml carnitine.
off topic: fuck ik heb echt veel kracht verloren ook... lag gister te worstelen met 70 kg met bankdrukken. paar maanden geleden duwde ik zo 90 kg door het plafond. is dit normaal ? of is dit een teken dat er toch teveel spierafbraak plaatsvindt en ik er verstandig aan doe de eiwitten te verhogen en/of bcaa's te gebruiken ?
Comment
-
Originally posted by Travis Bickle View Post
aangezien ik meestal eind van de middag train is mijn maaltijd na het trainen de avondmaaltijd.
maar die moet ik nog wel nog bereiden dus na de cardio blijf ik die 40 gram whey houden samen met een banaan.
half uur voor de training zal ik dan 20 gram whey nemen en direct voor de training 15 ml carnitine.
off topic: fuck ik heb echt veel kracht verloren ook... lag gister te worstelen met 70 kg met bankdrukken. paar maanden geleden duwde ik zo 90 kg door het plafond. is dit normaal ? of is dit een teken dat er toch teveel spierafbraak plaatsvindt en ik er verstandig aan doe de eiwitten te verhogen en/of bcaa's te gebruiken ?
Pfoeee kan aan meerdere dingen liggen he niet gestopt geweest of andere dingen die mischien wel invloed zouden kunnen hebben heb je die 90 kilo toevallig als eerste oefening gebruikt of als laatste ivm met vermoeidheid ofzo verder lijkt het me niet dat er zoveel kracht verloren gaat dit moet aan andere dingen liggen weet zo even niet waaraan blijf dit volgen
succes joh!
Comment
-
nee als ik ga bankdrukken doe ik hem ook als eerste. ik train ook regelmatig (sla geen keren over en als ik dat al zou doen, dan zou borst wel de laatste spiergroep zijn die ik zou overslaan )
heb net ff uitgerekend wat ik zoal laatste tijd. veeeeeelste weinig. net iets meer dan 2500 kcal. ik ga dit naar 3000 opschroeven! want zo is het niet leuk. buikspieren zijn nog nergens te bekennen, kracht daalt, shirtjes zitten opeens wijder. ik voel me bijna weer een 'gewone' jongen
Comment
-
Voor de training die whey pakken zorgt dat je al wat amino's in je bloed hebt ten tijde van de training, en direct na de training ook al wat tot je beschikking hebt. Als je daarna die piek nog eens versterkt met een tweede shake heb je natuurlijk dubbele punten."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
1 sec paused safety bar squat:
- 92.5kg 6x
Sumo safety bar goodmorning:
- 21kg 2x15
Wide...-
Kanaal: Trainingslogjes
22 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70.5kg 6x
- 70.5kg 8x
Safety bar back extension:
- 40.5kg 4x
- 23kg...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 90kg 2x
One legged calf raise:
- 30kg 15x, 8x L en R
Superset met
Lu side raise:...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111.5kg 2x
- 91kg 3x
- 91kg 4x
Deficit wide grip SL DL:
- 85kg 2x10...-
1 week geleden -
-
door bellafreyaIversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Sumo safety bar goodmorning:
- 20kg 2x12
Erge stretch in hamstrings, hier even aan wennen, dus rustig opbouwen. Meer...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70kg 4x
- 70kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 3x
- 22.5kg 10x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
2 weken geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment