supplementeren in de cut

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

De ene piek versterkt de ander ja.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Dus je kunt beter 2x15 a 20gr (voor en na) nemen, dan 1x30 - 40 (voor of na)
      The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Dat betwijfel ik. Gezien ik een grote fan ben van IF heb ik liever zo kort mogelijke hevige pieken in plaats van een wat langere stroom. Het is de vraag of de stroom significant langer is als je de boel opsplitst, maar oké.
        Overigens is het ene-piek-versterkt-de-andere-piekverhaal gebaseerd op een dubbele dosis eiwitshakes. Dus 2x de gebruikelijke dosis. En ik zou dus echt niet weten of opsplitsen dan een meerwaarde heeft.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Ik hoor niks over eiwitten... na cardio maar vooral na kracht training heb je eiwitten nodig. binnen een half uur is het verstandig eiwitten EN complexe koolhydraten te nemen(het liefst een banaan) die worden snel opgenomen en daarna jaag je er een shake doorheen voor de eiwitten die je spieren herstellen.
          k hoop dat t zo duidelijk is?

Comment

Originally posted by Partyboy1991 View Post
            Ik hoor niks over eiwitten... na cardio maar vooral na kracht training heb je eiwitten nodig. binnen een half uur is het verstandig eiwitten EN complexe koolhydraten te nemen(het liefst een banaan) die worden snel opgenomen en daarna jaag je er een shake doorheen voor de eiwitten die je spieren herstellen.
            k hoop dat t zo duidelijk is?
            Complexe koolhydraten zoals een banaan die snel opgenomen wordt...

Wat klopt er niet?

Comment

Het hart van de dode indiaan naast de snelweg.

sigpic

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                Complexe koolhydraten zoals een banaan die snel opgenomen wordt...

Wat klopt er niet?
                je hebt gelijk dat is fout xD
                sorry :P

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X