Verlagen verpercentage + voorstellen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Verlagen verpercentage + voorstellen

Hey hallo,

Ik train nu ruim 5 jaar, en wil nu graag wat aan mijn vetpercentage doen. ik geef mezelf hiervoor 8 weken de tijd ( aangezien ik over 8 weken op vakantie ga)

Ik weeg nu 91 kg met een vet% van 19 %.Ik ben best wel droog bij mn armen en borst en benen, alleen mn middel is en groot probleem.

Bijgaand dan ook mijn voedingsschema.
    Wat vinden jullie ervan?
    Ik train 3 x in de week en doe 5 x een half uur aan cardio.
    Attached Files

Vergeten erbij te vermelden

in de ochtend neem ik nog 1 multi vitamina.
    en Xpand. Voor en na het trainen ook nog xpand en BCAA.

Comment

Originally posted by stromba View Post
      Hey hallo,

Ik train nu ruim 5 jaar, en wil nu graag wat aan mijn vetpercentage doen. ik geef mezelf hiervoor 8 weken de tijd ( aangezien ik over 8 weken op vakantie ga)

Ik weeg nu 91 kg met een vet% van 19 %.Ik ben best wel droog bij mn armen en borst en benen, alleen mn middel is en groot probleem.

Bijgaand dan ook mijn voedingsschema.
      Wat vinden jullie ervan?
      Ik train 3 x in de week en doe 5 x een half uur aan cardio.
      ik neem aan dat je zo snel mogelijk wilt afvallen tog?... ff je schema bekeken en ik vind dat je behoorlijk hoog in kh bent en behoorlijk laag in vetten.... lager in kh gaan hoger in vetten gaan

en verder (maar dit is optioneel) vind ik dat zuivel niet past in een cut dieet vooral als je sneller results wilt halen

Comment

hoe kan ik ervoor zorgen dat die vetten omhoog gaan?
        ik neem in de ochten ook nog lijnzaad bij de brinta en in de avond ook lijnzaad mijn de kwark.
        En lager in de KH? Minder bonen?

Comment

hoe kan ik ervoor zorgen dat die vetten omhoog gaan?
          ik neem in de ochten ook nog lijnzaad bij de brinta en in de avond ook lijnzaad mijn de kwark.
          En lager in de KH? Minder bonen?

Zet die lijnzaad ook in je schema dan

En voor meer vetten kun je bijvoorbeeld een handje nootjes aan de kwark toevoegen die je als laatste maaltijd neemt.

Bonen zou je kunnen vervangen door andere groenten (broccoli bijvoorbeeld).
          "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

ik heb eea aangepast. Vetten omhoog gegooid naar 50.
            Heb lijnzaad toegevoed. 1 eetlepel pindaas light toegevoegd. 2 x ei geel erbij.

alleen krijg ik die koolhydraten niet omlaag. Iemand suggesties?
            Attached Files

Comment

foto

Lees de regels even.
              Last edited by Pinada; 16-04-2009, 09:09.

Comment

Je moet die pindakaas light vervangen door gewone. Light is troep.
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

en de KH? heo krijg ik die omlaag. de wasa eruit halen? en rijst?

Comment

Originally posted by sakurakilla View Post
                    ik neem aan dat je zo snel mogelijk wilt afvallen tog?... ff je schema bekeken en ik vind dat je behoorlijk hoog in kh bent en behoorlijk laag in vetten.... lager in kh gaan hoger in vetten gaan

en verder (maar dit is optioneel) vind ik dat zuivel niet past in een cut dieet vooral als je sneller results wilt halen
                    Dus ook geen 500 gr kwark voor het slapen gaan?

Comment

OK, ik skip de melk dan voor het slapen gaan!

Comment

OK, ik skip de melk dan voor het slapen gaan!
                        en meer variatie in de groente,krijg je ook nog verschillende vitamientjes binnen.
                        voer eendjes,geen oorlog

Comment

Nieuw schema

Ik heb de bruine rijst op de niet trainingsdag weggehaald. ik kom dan op 136 gr koolhydraten op een niet trainingsdag en op een trainingsdag op 189 gr. Of moet ik dan ook op de trainigsdagh rijst weglaten?
                          Attached Files

Comment

Vind dat je wel heel laag zit... 1800 kcal is zelf weinig voor menig vrouw
                            The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Originally posted by Sancho View Post
                              Vind dat je wel heel laag zit... 1800 kcal is zelf weinig voor menig vrouw

En waarom pindakaas light in plaats van gewone pindakaas?
                              "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X