Zoals de titel al zeg wil ik IF gaan doen , waarom ik dit wil doen is , omdat ik dan niet meer bezig wil zijn met al mijn maaltijden voor te breiden enz.
Na veel onderzoek weet ik nu wat IF inhoud alleen is er weinig objectieve informatie beschikbaar. Wel heb ik studies gevonden wat veel onderzoek naar Intermittent Fasting gedaan met ratten en muizen. Hieruit zijn veelbelovende resultaten gekomen zoals:
Vermindering van bepaalde soorten stress
Grotere gevoeligheid voor insuline (voorkomt daarmee diabetes type 2)
Langer leven
Overlevingskans met bepaalde soorten kanker is hoger
Snellere metabolisme / stofwisseling
Onderzoeken met mensen heb ik niet veel over gevonden. Wel weet ik dat een aantal van jullie dit eetpatroon volgen graag zou ik willen weten of het bevalt en dergelijke.
Alleen zit ik te twijfelen om cardio sochtends te doen rond 10 uur of pas na mijn eerste maaltijd rond 3 uur.
Na veel onderzoek weet ik nu wat IF inhoud alleen is er weinig objectieve informatie beschikbaar. Wel heb ik studies gevonden wat veel onderzoek naar Intermittent Fasting gedaan met ratten en muizen. Hieruit zijn veelbelovende resultaten gekomen zoals:
Vermindering van bepaalde soorten stress
Grotere gevoeligheid voor insuline (voorkomt daarmee diabetes type 2)
Langer leven
Overlevingskans met bepaalde soorten kanker is hoger
Snellere metabolisme / stofwisseling
Onderzoeken met mensen heb ik niet veel over gevonden. Wel weet ik dat een aantal van jullie dit eetpatroon volgen graag zou ik willen weten of het bevalt en dergelijke.
Alleen zit ik te twijfelen om cardio sochtends te doen rond 10 uur of pas na mijn eerste maaltijd rond 3 uur.
Comment