Tabata met KT vraag

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Tabata met KT vraag

Om vet te verbranden doe ik tabata 4 min op de crosstrainer.
    Nu doe ik dat altijd na mijn KT training. Maar laatste tijd heb ik daar steeds minder energie en motivatie voor. Mijn KT zijn wat zwaarder dus ik ben uitgeput als ik nog moet tabata-en (is dat een woord hahah?)

Kan ik het nu voor mijn KT doen? Men zegt om cardio etc na de KT te doen omdat je met KT je koolhydraten aanspreekt zodat je na de training met cardio voornamelijk je vetopslag aanspreekt als energiebron. Maar is dit met tabata misschien anders omdat dit een hoge EPOC heeft?
    Iemand een zinnig woord erover? Ik zou het jammer vinden als ik me helemaal uitsloof die 4 mins en het weinig zin heeft.
    You can not become LEGenDArY without Legday

Originally posted by Bilo View Post
    Om vet te verbranden doe ik tabata 4 min op de crosstrainer.
    Nu doe ik dat altijd na mijn KT training. Maar laatste tijd heb ik daar steeds minder energie en motivatie voor. Mijn KT zijn wat zwaarder dus ik ben uitgeput als ik nog moet tabata-en (is dat een woord hahah?)

Kan ik het nu voor mijn KT doen? Men zegt om cardio etc na de KT te doen omdat je met KT je koolhydraten aanspreekt zodat je na de training met cardio voornamelijk je vetopslag aanspreekt als energiebron. Maar is dit met tabata misschien anders omdat dit een hoge EPOC heeft?
    Iemand een zinnig woord erover? Ik zou het jammer vinden als ik me helemaal uitsloof die 4 mins en het weinig zin heeft.
    Meestal heb je na je Tabata weinig zin om verder te trainen, dus om het voor je krachttraining te doen lijkt me niks. MEestal ben je al te uitgeput.
    Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?

Comment

Drink tussen de 2 trainingen of tijdens de KT iets met vlugge kh. Water met dextro ofzo.

Helpt bij mij allesinds
      The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Originally posted by Sancho View Post
        Drink tussen de 2 trainingen of tijdens de KT iets met vlugge kh. Water met dextro ofzo.

Helpt bij mij allesinds
        Ja maar dextro = koolhydraten en dus spreek je je vetreserves weet niet aan. Toch?

Comment

Doe het dan op niet trainingsdagen 2-3x per week, naast je 3x per week KT, en houd 1-2 dag(en) volledige rust.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
            Doe het dan op niet trainingsdagen 2-3x per week, naast je 3x per week KT, en houd 1-2 dag(en) volledige rust.
            Ja is ook een idee. Zal ik over nadenken. Bedankt voor de tip. Nadeel is alleen dat ik dan naar de sportschool ga voor 4 mins sporten

Comment

En dat kan niet thuis omdat? O_o

Comment

verlaten weggetje, fiets je een breuk en weer naar huis
                Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Is het slim om op trainings dagen na kt tabata te doen en op niet trainings dagen hiit?
                  dus ma,wo,vrij kt dan tabata en op di,do,zo hiit of elke dag tabata? wat genereerd meer vet verlies?

Comment

Geen van beide doen. Kan je lichaam nooit aan. Tenzij je het rustig opbouwt of de KT laat voor wat het is en wat probeert als ErikV destijds (tabatalog).
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by Bilo View Post
                      Ja maar dextro = koolhydraten en dus spreek je je vetreserves weet niet aan. Toch?

Volgens mij hoef je je daar geen zorgen om te maken. Als het er niet voor zorgt dat je opeens een stoot meer kcal op een dag binnenkrijgt, moet het voor je vetverbranding over de gehele dag niks uitmaken geloof ik.
                      "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

OK,..bedankt voor de tips mannen. Ik ga voor het advies van generalix en erik. Ik doe het gewoon op de dagen dat ik geen KT doe en dan op een verlaten weggetje

bedankt

Comment

succes Bilo, maar eehhh Pinada is een dame he geen man
                          Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                          Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post

Dank je
                            "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
                              hahahaha goed punt!

Bedankt mannen en vrouw!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X