Open Kaart...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Posseltje View Post
    zeg dan gewoon dat lui bent snel voor de zomer droog wil staan. en maar beetje op voeding let.. en met een flink cut kuurtje toch wel afvalt.

Als lui zijn betekend dat je 45 uur in de week werkt, daarnaast 4 keer per week naar de sportschool gaat en daarnaast nog een heel eigen huishouden voor je rekening moet nemen maar ook een sociaal leven wil onderhouden, dan had ik dat kunnen zeggen ja.

Dat is niet het geval, dus dat is een foute aanname!

Ik vind mezelf gewoon te dik, en zit daarom niet lekker in me vel.
    Om hier vanaf te komen moet ik gaan bewegen en gezonder gaan eten... en als er een kuur aangeboden wordt, die er voor moet zorgen dat het allemaal net even wat sneller effect heeft dan normaal, vind ik dat wel de moeite waard om in ieder geval over na te denken.

Sorry als dat voor jou gelijk een beeld geeft als zijnde ´Lui´.

Comment

Originally posted by dynobet View Post
      Ikzelf zou nooit iemand adviseren om te kuren,
      maar als iemand het echt niet kan laten.
      Dan iig pas na een jaar of 4-5 trainen op een naturel manier.

Kun je mij vertellen waarom het niet aan te raden is om te beginnen met kuren als je nog maar kort traint?

alvast bedankt!

Comment

Originally posted by FunkFenomena View Post
        Kun je mij vertellen waarom het niet aan te raden is om te beginnen met kuren als je nog maar kort traint?

alvast bedankt!
        Omdat je als beginner enorm veel resultaat behaald als je goed sport en op voeding let. En de meeste kuren zijn zo van opzet dat je resultaten na gebruik minder zijn. Dus kom je in de cirkel dat je regelmatig moet blijven gebruiken om resultaat te blijven behalen. Met bijbehorende kosten plaatje en gezondheids risico's.

Ben je lui omdat je geen geduld hebt? Ja.
        Kuren doe je maar als je geleerd hebt hoe je het maximale uit je voeding en sport regime haalt en de resultaten trager worden en je die boost daadwerkelijk nodig hebt.

Comment

Als lui zijn betekend dat je 45 uur in de week werkt, daarnaast 4 keer per week naar de sportschool gaat en daarnaast nog een heel eigen huishouden voor je rekening moet nemen maar ook een sociaal leven wil onderhouden, dan had ik dat kunnen zeggen ja.

Dat is niet het geval, dus dat is een foute aanname!

Ik vind mezelf gewoon te dik, en zit daarom niet lekker in me vel.
          Om hier vanaf te komen moet ik gaan bewegen en gezonder gaan eten... en als er een kuur aangeboden wordt, die er voor moet zorgen dat het allemaal net even wat sneller effect heeft dan normaal, vind ik dat wel de moeite waard om in ieder geval over na te denken.

Sorry als dat voor jou gelijk een beeld geeft als zijnde ´Lui´.
          Lui is een relatief groot woord. loop je de hele dag of doe je zittend werk. zit eeng root verschil in.. beide is intensief ene met je hoofd andere met je lichaam doe je zittend werk verbrand je veel calorien met denken maar als je vet eet blijft het ook eerder zitten dan dat je lopend werk doet.. werk zelf ook 40 uur per week + opleiding en 5-6x pw sporten.

zal het motto wat je nu hebt meer bewegen en goed eten onthouden. dat zal je zeker gaan helpen met je doel om af te vallen.

berteft het kuren met weinig ervaring : je kan genoeg bereiken met goede voeding en voldoende bewegen. ervaring van de meeste heer spreek als volgd : je denkt veel te weten na een jaar. maar een jaar later denk je.. damn ik wist toen echt weinig. Bodybuilding/ afvallen aankomen is niet alleen dom aan gewichten trekken. het is het hele gebeuren er rondom. wil jij afvallen dan moet je eigenlijk 2x nadenken voordat je een tussendoortje neemt. mars : snelle suikers veel koolydraten. snelle suikers insuline piek resulteerd weer in het opslaghormoon wat ook vet opslaat dat wil je niet. ik neem wel iets gezonders... en mijn excuses voro het noemen van het lui zijn. zo zijn 9/10 mensen die zich hier aanmelden en na 10 berichten al over kuren beginnen.. succes met afvallen. en echt begin maar aan de roids als je echt veel ervaring heb. het doet meer met je lichaam dan je nu kunt voorstellen

Comment

Kuren na twee maanden al, gaat gewoon je gewrichten en pezen om zeep helpen omdat je ook sterker gaat worden en die die stress nog niet aankunnen.

Overigens, met welke middelen zou je dan gaan kuren? Zou namelijk ook kunnen dat bijvoorbeeld ECA je wordt verkocht als "afslankkuurtje".
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Ik vraag me af wat eigenlijk dommer zou zijn, sonja bakker of gaan kuren

Comment

Sonja.
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

alvast bedankt!
                  Ga eerst is lezen wat AS allemaal met je kan doen.

Denk niet dat je zit te wachten op overmatig haargroei oid.

Snel afvallen is ook niet goed voor je, wat er snel afgaat zit er snel weer aan.

jojo effect
                  Who's the Chef

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X