Mijn afval-voeding/training.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mijn afval-voeding/training.

Het afvallen voor mij was op zich erg simpel, ik at om de twee uur een kleine maaltijd met weinig vet en s'avonds rond 18:00 uur een grote maaltijd. Was even wennen maar lukte snel genoeg. Daarnaast ging ik 7 dagen in de week naar de sportschool. Op de sportschool trainde ik een anderhalf uur cardiografisch met gewichtenen en een uur normaal cardio. De eerste twee weken raakte ik een kilo per dag kwijt en daarna ging het langzamer, dit omdat de sportleraar zei rustiger aan te doen, die was geschrokken van mijn gewichtsverlies.

Bij de Cardiografische gewichten training deed ik full body waarbij ik bij iedere oefening 4 sets van 20 reps deed, en niet te vergeten, iedere spiergroep 3 oefeningen. Als Cardio deed ik 20 minuten crosstrainer, 20 minuten fietsen en 20 minutenloopband, en 3 รก 4 dagen in de week zwemmen.

Mijn eetschema zag er zo uit:

06:00 uur: 2 bruine broodjes (dus 4 plakken) met kaas, pindakaas, kipfilet of kalkoenfilet.

08:00 uur: appel met sultana

10:00 uur: plakje ontbijtkoek

12:00 uur: 3 bruine broodjes (6 plakken)met tonijn, kaas, pindakaas, kipfilet of kalkoenfilet

14:00 uur banaan en sultana

16:00 uur 1 bruine broodje met wat er in de broodtrommel over is

18:00 uur Grote maaltijd wat op zich niet groot is omdat je al vol zit can de hele dag. In de avond steeds afwisselend.

Deze schema heeft mij zeer geholpen met afvallen, zo'n 33 kilo in 3 maanden, zelfs eigenlijk al eerder nog, maar afgerond naar boven. Ben alleen vergeten erin te zetten dat ik ipv koffie of thee alleen nog groene thee dronk en nog drink. Voor mij heeft het een hoop geholpen, hoop voor de rest die het probeert ook.
    Every man dies, only a few have ever lived!!

Lijkt me niet echt gezond he om een kilo per dag te verliezen.

Comment

Heel erg knap dat je zoveel bent afgevallen!

Echter dit schema is niet je van het. Ik zal als ik jouw was eens de stickies gaan doorspitten dan zal je zien wat ik bedoel.
      Je moet eens je dagelijkse behoefte gaan uitrekenen. Je eet te weinig eiwitten, te weinig onverzadigde vetten, en teveel koolhydraten.

Je eet gewoon te weinig, dit lijkt meer op een crashdieet.
      Succes verder
      ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Wow.
        Hoe leefde je daarvoor wel niet?

Comment

Ik ben klaar met het afvallen, ben nu bezig met krachttraining om de slappe huid te versterken en mijn trouwe oude spieren weer terug te toveren. Mijn gewicht blijft steeds op 98 en 98.2 hangen maar merk wel dat mijn broeken steeds groter worden :/
          Every man dies, only a few have ever lived!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X