intermittent fasting

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• intermittent fasting

korte vraag :
    heeft iemand toevallig een link waar staat hoe dit IF precies werkt?
    kan niet echt wat vinden betreft hoe en wat.

alvast bedankt

Google op Intermittent Fasting

intermittent fasting - Google zoeken

Comment

GI draagt voor uit eigen werk: hier.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Ik vraag mij af hoe je dit vol wilt houden met een zware baan die minimaal 2000 cals per dag weg vreet zoals opperman bij een straatmakers bedrijf ?

Comment

thnx guys..

ziet er zeker goed uit maar zit nog met best wat vragen zoals
          - als je na 3 uur pas gaat eten moet je dan nog steeds om het uur of 2 uur eten of zijn
          het gewoon hele grote maaltijden die je wegwerkt?

hehe ff verder zoeken..

Comment

Originally posted by LittleMofo View Post
            Ik vraag mij af hoe je dit vol wilt houden met een zware baan die minimaal 2000 cals per dag weg vreet zoals opperman bij een straatmakers bedrijf ?

dont know maar ik heb zoiezo geen baan die zoveel verbruikt dus ben benieuwd

Comment

Dat vraag ik me dus ook af als allround magazijn medewerker...maar goed, de meesten die dit dieet volgen doen naast hun training fysiek gezien ook de hele dag niks.
              Geniet, en drink met maten!

Comment

Je bent een endo naar eigen zeggen Mark. Dat betekent dat wat ik op een bulkdag wegvrat op IF nog altijd meer is dan jij op dit moment voor een bulk zou moeten wegvreten. Alles is mogelijk.
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                  Dat vraag ik me dus ook af als allround magazijn medewerker...maar goed, de meesten die dit dieet volgen doen naast hun training fysiek gezien ook de hele dag niks.
                  Dat denk ik ook, Je gaat het iig niet redden met een zware baan laat staan aan de benodige cals te kunnen komen.
                  Als ik geen werk heb ofzo dan zou ik het wel eens kunnen overwegen
                  om te kijken of het ook echt werkt voor een maand of 3

Comment

Is bullshit dat IF minder interessant is als je fysiek zwaar werk doet. Je eet net zoveel in die paar uur als dat je normaal zou doen. Je lichaam verteerd nog steeds en de voeding is nog steeds beschikbaar. Er is geen verschil

Comment

Ik geloof echt niet dat als je 8 uur werkt, en smorgens begint met een lege maag dat je dan nog voeding aan het verteren bent van 8 uur ervoor, en dus van die 16 uur geen voeding nog de laatste 8 uur aan het verbranden bent.

Het lijkt me ook niet goed om jezelf tot het randje vol te proppen om aan de cals te komen voor een paar uur lang

Comment

beetje raar allemaal.
                        is mij verteld namelijk dat je maar een aantal gram eiwit per keer kan opnemen.
                        maar als je toch grote maaltijden eet krij je toch veel meer eiwit binnen dan dat je lichaam opneemt?
                        of zit ik nu totaal verkeerd?

Comment

Cube...dat is al heel lang achterhaald. Die mythe is hier ook meerdere malen ontkracht

Comment

Het lijkt me ook niet goed om jezelf tot het randje vol te proppen om aan de cals te komen voor een paar uur lang
                            Helaas is het niet gebaseerd op wat jou het beste lijkt maar op wat het beste werkt

Zou persoonlijk ook nooit een zware fysieke baan met IF combineren omdat hoe je het ook wendt of keert je toch echt niet zo lekker uitkomt als met een normaal schema.

Kan me best voorstellen dat stratenmakenrs dik over de 6k cal moeten zitten en alleen al tijdens hun werk zich de vernieling indraaien op IF, laat staan nog benen trainen daarna. student of kantoorbaan of licht fysieke arbeid is één ding. Maar als je stratenmaker/stijgerbouwer bent denk ik niet dat je het gaat redden op IF. Heb hier ook nog geen praktijkvoorbeelden van gezien vandaar dat ik nog beetje sceptisch tegenover sta.

Owh en ja DSO je leest het goed ik zeg dat stratenmakers/stijgerbouwers zwaarder werk hebben dan jij :O
                            The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Ik ben opperman geweest voor een paar jaar, vond het ook niet echt lekker gaan zamen
                              met krachttraining, ik ga nu aan het werk in de groenvoorziening waarbij ik af en toe
                              zwaar werk heb zoals bomen zagen met de hand en km's spitten.

Edit
                              Wat ik nu doe werkt ook en dus lijkt het mij onverstanding om een andere manier
                              te gaan hanteren.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X