intermittent fasting

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by LittleMofo View Post
    en jij ook niet, jij weet alles zogenaamd,
    Ik zit al jaren in het vak, dus ik ga er van uit wat mij word verteld, en ben niet snel in voor iets nieuws zonder dat het ook echt daadwerkelijk bewezen is
    Staan op het forum genoeg onderzoeken geplaatst waar niet alleen 3>7 maaltijden staat, hell die kwam ik zelf ook nog tegen buiten forum om. Maar ook waar IF > niet IF staat.

Zal me kont wezen of je 30 jaar in het vak zit, oude lul op me sportsschool doet zijn "vak" al 40 jaar maar die staat nogsteeds elke keer te bicep curlen en in de smith te squatten.

Check alleen maar genix's fysiek, nou is die niet de breedtste gozer alive maar je kunt niet ontkennen dat wat hij doet niet werkt. En hij doet IF, daar is je anecdotal evidence right there

En wil echt wel weten hoe je er in godsnaam bij komt dat je lichaam zomaar eiwitten uitschijt, denk je nou ook dat je zomaar extra melk uit pist als je toevallig 3 liter melk drinkt damn
    The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Uitschijt bedoel ik niet met kant en klaar voedsel hé maar stoffen wat niet meer op word genomen omdat de hoeveel heid te veel is om te verwerken.
      Maar de linkjes die ik net las heeft mij tog wel een op een andere gedachtengang gezet Thnx daar voor Fal anders was dat nog niet snel gebeurd.

Ik weet iig wel dat er meer wegen zijn die naar rome leiden
      Last edited by LittleMofo; 24-07-2009, 17:47.

Comment

wat betreft 3xl was geen onderzoek , maar zijn mening hij zei net als general dat er geen bewijs was dat het niet kan.
        affijn lees zelf, er was er nog een maar kan ik niet terugvinden
        Eiwitopname gedurende de nacht

Comment

Originally posted by Yawgmoth View Post
          je kunt niet ontkennen dat wat hij doet niet werkt.
          Beetje onfortuinlijke zinsbouw, maar de intentie bevalt me wel.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Idd ik geloof ook zeker wel dat Gen niets fout zal doen en doet wat voor hem het beste werkt. Dat zou ik ook nooit ontkennen

Comment

Totaal niets mee te maken, maar vitaminen worden ook niet voledig opgenomen,
              heeft dit dan te maken dat het lichaam al genoeg heeft, of is het juist dat het gewoonweg
              niet op te nemen is ? Zoals vit B complex is het te merken aan mijn urine dat het niet allemaal
              word opgenomen, het lijkt dan namelijk fluor groen/geel achtige urine altijd als ik vit b12 complex neem een tijdje naar inname

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                Beetje onfortuinlijke zinsbouw, maar de intentie bevalt me wel.
                Lolol Gen, pas op of ik devenstereer je
                The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Defenestreer nerd.
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by Yawgmoth View Post

Owh en ja DSO je leest het goed ik zeg dat stratenmakers/stijgerbouwers zwaarder werk hebben dan jij :O
                    Ik ben het daar ook mee eens.
                    Ik heb gezegd dat ik een zware baan heb, niet DE zwaarste baan
                    Geniet, en drink met maten!

Comment

Allen datc ie de sterkste is

Comment

Originally posted by quibus View Post
                        Allen datc ie de sterkste is
                        de sterkste orderpicker ja...onbetwist
                        Geniet, en drink met maten!

Comment

maar anyway.

las iets over een window van 16 uur.
                          23:00 tot 15:00 zeg maar.

dus dan wil het zeggen dat ik me voeding tussen 15:00 en 23:00 naar
                          binnen moet werken?.

of zit ik nu nog verkeerd.
                          zit er aan te denken om er morgen mee te beginnen maar wil nog wel paar puntjes op de i zetten zeg maar.

alvast bedankt.

Comment

en ik zie hier staan van 07:00 tot 17:00 niks eten maar als ik train om 16:45

train ik dus op een lege maag?. niet verstandig lijkt mij toch?.

Comment

Je hebt een window van 6 uur waarin je mag eten. Dus bijvoorbeeld 16:00-22:00 mag je eten en rest van de dag mag je geen 1 kcal binnen krijgen. Dus ook geen frisdrank, visolie capsules, vitaminen dat neem je allemaal in je eet window.

Niks mis met op je lege maag trainen. Of je past je eet window aan zodat je 1 maaltijd heb gehad voor het sporten en de rest er na.

Comment

ah ok duidelijk zoiets wou ik even horen..
                                thnx man.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X