Cardio

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Cardio

Hee jongens,

wat is eigenlijk beter , crosstrainer of de loopband.

het is wel zo dat ik bij de crosstrainer meer verbrand.

wat is eigenlijk het verschil ?

Het verschil is natuurlijk de beweging maar dat snap je zelf ook wel , wat beter is? Ik denk de crosstrainer.
    Mvg,
    Bonehead

Comment

Het is de intensiteit, afstand en tijd die telt. Hoe meer arbeid je levert, des te meer kcal je nodig hebt. Als je wat sneller op de loopband zal gaan, verbrand je daar misschien meer kcal.

Maak je hier dus niet druk om (net zoals je je niet druk moet maken of je nu 6*10 of 60 min moet doen) en wissel wat af.
      @ ketIF

Comment

Waar je het meest me verbrand
        Who's the Chef

Comment

Originally posted by saliman1 View Post
          Hee jongens,

wat is eigenlijk beter , crosstrainer of de loopband.

het is wel zo dat ik bij de crosstrainer meer verbrand.

wat is eigenlijk het verschil ?

omg wat voor vragen zijn dit nou weer je geeft het antwoord zelf al.
          hoe kunnen wij aan jouw vertellen welke cardio apparaat het beste voor jouw is???? dat verschilt per persoon.

Comment

Maak je hier dus niet druk om (net zoals je je niet druk moet maken of je nu 6*10 of 60 min moet doen) en wissel wat af.
            Sterk

OT; crosstrainer is heel erg ontlastend voor je gewrichten vandaar dat veel mensen er bij zweren
            The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Originally posted by Brambo19 View Post
              Het is de intensiteit, afstand en tijd die telt. Hoe meer arbeid je levert, des te meer kcal je nodig hebt. Als je wat sneller op de loopband zal gaan, verbrand je daar misschien meer kcal.

Ik heb een tijdje trug iets gelezen dathet niet uit maakt hoe de intensiteit is
              Voorbeeld er van was als jij zeg maar 10km gaat hardlopen net zo veel verbrand als 10km gewoon lopen. Je doet er alleen langer over
              bij gewoon lopen

Comment

ik had laatst gelezen dat de crosstrainer beter is voor verbranding, en niet te vergeten dat de loopband slecht is voor de knieen. Als je wil afvallen/ vet verliezen is het ook nog is belangrijk om je ideale hartslag te berekenen en daarop te blijven, dit ivm de beste verbranding.
                Last edited by Matrix; 29-07-2009, 13:41. Reason: Even de taal verbeteren.
                Every man dies, only a few have ever lived!!

Comment

Originally posted by Matrix View Post
                  ik had laatst gelezen dat de crosstrainer beter is voor verbranding, en niet te vergeten dat de loopband slecht is voor de knieen. Als je wil afvallen/ vet verliezen is het ook nog is belangrijk om je ideale hartslag te berekenen en daarop te blijven, dit ivm de beste verbranding.
                  Dit soort dingen man, zucht tis ook geen wonder dat er van die balzaktopics komen

Net alsof je INEENS omdat je niet tussen de 144.9 en 151.2 bpm zit zomaar een minder groot energy deficit opbouwt
                  The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Originally posted by Matrix View Post
                    Er is niet 1 apparaat of training die beter is, het gaat om het kiezen van de juiste intensiteit, duur en afwisseling, passend bij doel en capaciteit. Op een bepaalde hartslag blijven is één manier van trainen en niet per se de ideale als het gaat om vetverbranding. Hierover is op BN al meer dan genoeg geschreven. Zoek maar eens op HIIT, HIT en tabata.

Een loopband is ook niet slecht voor de knieën, dat ben je hooguit zelf als je niet naar je lichaam luistert en jezelf de kans niet geeft om je gewrichten en aanhechtingen te laten wennen aan de belasting als gevolg van het hardlopen.

Comment

Originally posted by martin01 View Post
                      omg wat voor vragen zijn dit nou weer je geeft het antwoord zelf al.
                      hoe kunnen wij aan jouw vertellen welke cardio apparaat het beste voor jouw is???? dat verschilt per persoon.
                      hoezo per persoon , zo'n apparaat weet tog niet wat voor lichaamsbouw je hebt. ik d8t dat je met loopband meer spieren gebruikt dan crosstrainer.

Comment

ik denk dat crosstrainer beter is om je op te warmen, maar wil je vet verbranden denk ik loopband

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X