Voeding voor afvallen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Matrix View Post
    Je moet vaker eten, dat is de beste manier om af te vallen, kleine beetjes maar vaker. Dat werkte bij mij het beste.
    probeer iets van:

08:00 (eten)
    10:00 (eten)
    12:00 (eten)
    14:00 (eten)
    16:00 (eten)
    18:00 (eten)

vul voor de rest zelf maar in wat je wanneer wil eten.
    oeh dit gaan de if'ers niet leuk vinden
    Kan natuurlijk altijd dat het voor jou het beste werkt en het beste bij je past, maar IF methode zegt dat je je hele dagelijkse behoefte kan eten tijdens een window van 6-8u
    @ ketIF

Comment

Originally posted by Jvdhas View Post
      Ik heb zelf even de zomersticky doorgespit,toen ook zelf even een berekening gemaakt.
      Net op tijd, ik ga Fallus al naar je kaak zoeken

Maar ik vraag me toch af: waarom cutten? Je weegt 71kg... Ik weet niet hoe groot je bent, maar der mag toch wat massa bij komen.

En voor de sixpack deze zomer moet je het ook niet doen, want als je die nu niet ziet, zie je die volgende week ook niet

Dus ik zou zeggen; ga maandje of 2 bulken en dan wat cutten.

Originally posted by Matrix View Post
      Je moet vaker eten, dat is de beste manier om af te vallen, kleine beetjes maar vaker. Dat werkte bij mij het beste.
      probeer iets van:

08:00 (eten)
      10:00 (eten)
      12:00 (eten)
      14:00 (eten)
      16:00 (eten)
      18:00 (eten)

vul voor de rest zelf maar in wat je wanneer wil eten.
      This is crap.

Je moet inderdaad spreiden, (al dan niet IF style) maar het is toch beste om net voor het slapen nog iets te eten.

Beste is zelf je uren bepalen dat je eet.
      The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Originally posted by Brambo19 View Post
        oeh dit gaan de if'ers niet leuk vinden
        Kan natuurlijk altijd dat het voor jou het beste werkt en het beste bij je past, maar IF methode zegt dat je je hele dagelijkse behoefte kan eten tijdens een window van 6-8u
        Matrix heeft gelijk.
        Metabolisme opvoeren door vaker kleine maaltijden te nuttigen.
        Hierdoor wordt de vetverbranding opgevoerd.
        Niet uitgaan van s'ochtends, s'middags en s'avonds eten.

Comment

Enige motivatie die je met meerdere maaltijden moet hanteren is als je moeite hebt je hoeveelheid voedsel te eten in een paar maaltijden.

Daarnaast een geleidelijkere afgifte van insuline. Maar dat is discutabel. Wat die ene grote insuline piek met IF werkt net zo goed als meerdere kleinere pieken.

Metabolisme krijgt een grotere opkikker met minder maaltijden. Zeker als je het zoals IF doet met een eet-window.

@jvdhas
          Berekening klopt. Maar zoals anderen zeggen zie ik niet waarom je wilt afvallen als je al zo enorm weinig weegt. Zou eerder rond of net boven onderhoud eten en volgend jaar rond Maart beginnen met afvallen. Nu ben je te laat voor de zomer.

Comment

Originally posted by Sancho View Post
            Maar ik vraag me toch af: waarom cutten? Je weegt 71kg... Ik weet niet hoe groot je bent, maar der mag toch wat massa bij komen.

En voor de sixpack deze zomer moet je het ook niet doen, want als je die nu niet ziet, zie je die volgende week ook niet

Dus ik zou zeggen; ga maandje of 2 bulken en dan wat cutten.
            Ik ben 168cm en weeg 71kg.
            71kg lijkt weinig,maarja des te kleiner je bent des te dikker je lijkt.
            het is gewoon ik wil afvallen,het overgewicht goodbye zeggen.

Originally posted by Falstyr View Post
            Zou eerder rond of net boven onderhoud eten en volgend jaar rond Maart beginnen met afvallen. Nu ben je te laat voor de zomer.
            Het maakt mij in princiepe niet uit kwa zomer,het gaat er bij mij gewoon om,ik ben het zat om het ''dikkertje'' te zijn,ik heb al sinds mn 12/13de overgewicht en ik wil gewoon strak worden om het zo maar te zeggen.
            I just want to do, what I like to do!
            Be far from reality, 'cause I can't stand society!

Comment

ik eet smorgens het meest en bouw het af met steeds kleinere maaltijden, zo werkt het voor mij

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X