(Veel) krachtverlies ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• (Veel) krachtverlies ?

Hallo mense, ik vroeg me af of je veel kracht verliest bij het droogtrainen (Veel herhalingen, weinig gewicht). Zou namelijk graag die 18% vet naar de 10% of minder brengen maar wil niet te veel kracht verliezen.

Alvast

Originally posted by jellios View Post
    hallo mense, ik vroeg me af of je veel kracht verliest bij het droogtrainen (veel herhalingen, weinig gewicht). Zou namelijk graag die 18% vet naar de 10% of minder brengen maar wil niet te veel kracht verliezen.

Alvast
    zuchtttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt ttttttttttttttttt
    The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Droogtrainen doe je in de keuken en evt beetje cardio. Tijdens krachttraining nog steeds weinig herhaling (reprange 6 tot 12).
      Hangt er vanaf of je kracht verliest. Ga je echt (te) laag in kcal dan verlies je waarschijnlijk wel wat kracht. Ik ben 2 weken bezig en kan toch nog steeds om de 2 of 3 trainingen gewicht verhogen dus valt wel mee, ben dan ook nog niet laang bezig maarja.
      @ ketIF

Comment

Originally posted by JellioS View Post
        Hallo mense, ik vroeg me af of je veel kracht verliest bij het droogtrainen (Veel herhalingen, weinig gewicht). Zou namelijk graag die 18% vet naar de 10% of minder brengen maar wil niet te veel kracht verliezen.

Alvast
        Als je inderdaad op veel herhalingen gaat zul je inderdaad kracht verliezen. Blijf je echter trainen zoals de meesten, kun je ook nog gewoon kracht winnen.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

gewoon trainen zoals je tijdens de bulk ook deed

Comment

zit nu ook in de cut , en moet zeggen dat ik gisteren toch weiniger kon drukbanken..

Comment

Ik ga op alles nog vooruit, wel minder snel als tijdens bulk. Enkel bench press maak ik geen vooruitgang en military press klein beetje achteruit.

@ GeneralIx: Jij hebt toch een serieuze cut achter de rug (of nog mee bezig)? had jij krachtverlies? Ik weet niet echt wat aanvaardbaar is, daarmee dat ik het vraag
              nuja ik ben nog maar enkele maanden weer bezig met krachttraining dus ik zzal waarschijnlijk wel minder last hebben hiervan.
              @ ketIF

Comment

hijs beginner,
                dan kun je wel sterker worden in een cut,
                werd zelf ook zoon 10-15% sterker op de meeste oefeningen.
                (6 weken cut)
                More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Originally posted by Brambo19 View Post
                  @ GeneralIx: Jij hebt toch een serieuze cut achter de rug (of nog mee bezig)? had jij krachtverlies?
                  Mijn 1rm's zijn niet vooruitgegaan in ieder geval, maar qua rest/pause trainingen ging ik elke keer vooruit.
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Mijn 1RM's zijn vooruit gegaan zoals normaal. Maar als ik op meer reps train dan worden ze steeds minder en moeilijker.

Comment

Originally posted by tino View Post
                      zit nu ook in de cut , en moet zeggen dat ik gisteren toch weiniger kon drukbanken..
                      Stats: 1.78 / 70 Kilo / 12 % Mood: Bulking op 3900 Kcal Overige Stats: DL: 5*110 / BP: 5*70 / Below Par. Squat 5 *90

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                        Mijn 1RM's zijn vooruit gegaan zoals normaal. Maar als ik op meer reps train dan worden ze steeds minder en moeilijker.
                        Dat kan ik zeker beamen. Ik heb nu een betere conditie maar mijn maximale kracht is afgenomen.
                        Geniet, en drink met maten!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X