Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Hallo mense, ik vroeg me af of je veel kracht verliest bij het droogtrainen (Veel herhalingen, weinig gewicht). Zou namelijk graag die 18% vet naar de 10% of minder brengen maar wil niet te veel kracht verliezen.
hallo mense, ik vroeg me af of je veel kracht verliest bij het droogtrainen (veel herhalingen, weinig gewicht). Zou namelijk graag die 18% vet naar de 10% of minder brengen maar wil niet te veel kracht verliezen.
Droogtrainen doe je in de keuken en evt beetje cardio. Tijdens krachttraining nog steeds weinig herhaling (reprange 6 tot 12).
Hangt er vanaf of je kracht verliest. Ga je echt (te) laag in kcal dan verlies je waarschijnlijk wel wat kracht. Ik ben 2 weken bezig en kan toch nog steeds om de 2 of 3 trainingen gewicht verhogen dus valt wel mee, ben dan ook nog niet laang bezig maarja.
Hallo mense, ik vroeg me af of je veel kracht verliest bij het droogtrainen (Veel herhalingen, weinig gewicht). Zou namelijk graag die 18% vet naar de 10% of minder brengen maar wil niet te veel kracht verliezen.
Alvast
Als je inderdaad op veel herhalingen gaat zul je inderdaad kracht verliezen. Blijf je echter trainen zoals de meesten, kun je ook nog gewoon kracht winnen.
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
Ik ga op alles nog vooruit, wel minder snel als tijdens bulk. Enkel bench press maak ik geen vooruitgang en military press klein beetje achteruit.
@ GeneralIx: Jij hebt toch een serieuze cut achter de rug (of nog mee bezig)? had jij krachtverlies? Ik weet niet echt wat aanvaardbaar is, daarmee dat ik het vraag
nuja ik ben nog maar enkele maanden weer bezig met krachttraining dus ik zzal waarschijnlijk wel minder last hebben hiervan.
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
Comment