Goedkoop cutten

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Goedkoop cutten

He,

Net zat ik even voor de gein uit te rekenen hoeveel geld ik per 30 dagen kwijt ben met mijn huidige eetschema, en ik kwam uit op een bedrag van 320,- euro per maand.........

Dit is natuurlijk te gek, veelte veel geld! Hoe kun je veel kcal bikken, maar het wel gezond en goedkoop houden? Onmogelijk naar mijn inziens, maar misschien dat jullie wat tips kunnen geven

Ik vind mijn geld goed besteed, maar hoe kan ik zo eten als ik op mezelf ga wonen? Dan moet ik of heel veel geld bijlenen, of alleen veel goedkoop eten nuttigen...En dat is dus niet gevarieerd en ook ongezond. Ik snap niet hoe mensen dit kunnen doen. Denk dat ik maar eens wat liever tegen mijn ouders ga doen, want ik wil voldoende en gezond blijven eten. Ik wil nooit meer dik zijn!

ja euuhh als je nou eens zou zetten waar je op wil besparen kunnen we een zinnig antwoord geven
    ga niet alle prijzen van waar ik me eten haal hier zetten.
    Groeten

Comment

Eentonig eten is niet per definitie ongezond.

http://forum.bodynet.nl/attachments/...talen-bulk.jpg

Dat bedrag was een prognose. Het valt nog iets lager uit terwijl ik iets meer eet. Zit op 3800kca sportdagen en 3200 rust dagen. Inclusief elke maand een nieuw zak grint en voer voor de kat kom ik rond de 170-180 euro per maand uit. Ik doe boodschappen bij Bas vd Heijden/Dircks.

Je kan het nog goedkoper doen door bij aziatische winkels plak rijst in bulk in te kopen van 10kg zakken :P
      Last edited by Falstyr; 10-10-2009, 19:53.

Comment

Fallus, kom er maar in!

Edit: Fallus is snel vandaag.

Originally posted by Mindgamer View Post
        Ik wil nooit meer dik zijn!
        Je valt in herhaling.
        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

danmaar wat eentonig dood ga je er niet aan

Comment

Originally posted by Pinada View Post
            Fallus, kom er maar in!

Edit: Fallus is snel vandaag.
            Ik ben snel omdat me kip altijd met zwarte peper bereid wordt

Comment

Bulken is gezond, cutten is dat naar mijn inziens niet wegens het gebruik van de juiste macronutrienten. Toch zou ik graag geld willen besparen op het cutten, maar weet niet zo goed hoe dit moet.

Pinada: hoezo val ik in herhaling?

Comment

Gewoon de goedkoopste producten kopen bij boodschappen doen?
                Groeten

Comment

Mja, dat doe ik dus al...Vind het echt vervelend dat het cutten zo duur is. Als je bulkt heb je meer keuze, of wanneer je gewoon je lichaam dezelfde conditie wilt houden.

Hoe duur zijn jullie cut processen? (exlusies extras zoals supps.)

Comment

Hoe kan cutten nou weer duurder zijn dan bulken, je moet dan toch meer eten, begrijp je punt niet echt?
                    Groeten

Comment

Originally posted by Revius View Post
                      Hoe kan cutten nou weer duurder zijn dan bulken, je moet dan toch meer eten, begrijp je punt niet echt?
                      Ongelooflijk...

Jij cut dus met dezelfde voedingsproducten als in de bulk? Als ik cut eet ik dus veel eiwitten, weinig kh, en minder vet. Dat betekent dus dat ik weinig keuze heb uit voedingsproducten, en als ik niet alle dagen met moeite droog eten naar binnen wil werken en ik wil een gezond aantal calorieën behalen, dan moet ik dus veel producten kopen, en dat kost meer geld, want het is beperkter waaruit je kunt kiezen. Snap je het nou echt niet dat cutten duurder is dan bulken? Jij eet in de cut gewoon pannenkoeken met kaas, volkoren brood met pindakaas en ander bulk producten? Wat een mazzel dan dat jij dan zakt in je BF. Iets wat mij niet lukt, en dat zorgt er dus voor dat het cutten voor mij een duur geintje is...

Comment

Originally posted by Mindgamer View Post
                        Ongelooflijk...

Jij cut dus met dezelfde voedingsproducten als in de bulk? Als ik cut eet ik dus veel eiwitten, weinig kh, en minder vet. Dat betekent dus dat ik weinig keuze heb uit voedingsproducten, en als ik niet alle dagen met moeite droog eten naar binnen wil werken en ik wil een gezond aantal calorieën behalen, dan moet ik dus veel producten kopen, en dat kost meer geld, want het is beperkter waaruit je kunt kiezen. Snap je het nou echt niet dat cutten duurder is dan bulken? Jij eet in de cut gewoon pannenkoeken met kaas, volkoren brood met pindakaas en ander bulk producten? Wat een mazzel dan dat jij dan zakt in je BF. Iets wat mij niet lukt, en dat zorgt er dus voor dat het cutten voor mij een duur geintje is...
                        You're doing it wrong.

Had jij niet al een topic inzake hoe en wat te cutten? Of vergis ik mij?
                        http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Nee, je insinueert nu allemaal onzin.
                          Ik zou in een bulk dezelfde producten eten als in een cut, maar dan meer.
                          Pannenkoeken met kaas? Dit is toch geen bb-voer.
                          Groeten

Comment

Mindgamer je post onzin. Cutten is goedkoper omdat je minder kcal hoeft te eten. Bulken is duurder omdat je meer kcal en meer verschillende produkten gaat eten. In de bulk eet je biefstuk e.d. Dit is 2-3x zo duur als kip wat je in de cut eet. Eigenlijk eet je in de bulk en cut praktisch dezelfde voedingsmiddelen alleen in de cut eet je er minder van. Ik weet niet wat je moeilijk loopt te doen met onzin over cutten ongezond omdat het droog en eentonig is. Wat loop je te klagen man. Heb je uberhaupt mijn link geopend naar mijn eetschema. Dat is mijn Cut schema en is goedkoop dus loop niet zo moeilijk te doen man.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                              Mindgamer je post onzin. Cutten is goedkoper omdat je minder kcal hoeft te eten. Bulken is duurder omdat je meer kcal en meer verschillende produkten gaat eten. In de bulk eet je biefstuk e.d. Dit is 2-3x zo duur als kip wat je in de cut eet. Eigenlijk eet je in de bulk en cut praktisch dezelfde voedingsmiddelen alleen in de cut eet je er minder van. Ik weet niet wat je moeilijk loopt te doen met onzin over cutten ongezond omdat het droog en eentonig is. Wat loop je te klagen man. Heb je uberhaupt mijn link geopend naar mijn eetschema. Dat is mijn Cut schema en is goedkoop dus loop niet zo moeilijk te doen man.
                              precies dat wou ik net posten..zoiets dan

@mindgamer
                              ik woon op mezelf.. en ik ben 20 jaar.. woon niet in een kamer maar een appartement. Wat betreft voeding heb ik aan 50 euro per maand meer dan voldoende (kijkt naar koolvis) tijdens het cut

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X