Goedkoop cutten

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

havermout 40 cent
    24 eieren 2.10 cent
    tonijn: 0.80 cent
    kwark: 0.80 cent
    een mooi fysiek waar je trots op bent: onbetaalbaar.

groeten

Comment

Originally posted by sakurakilla View Post
      precies dat wou ik net posten..zoiets dan

@mindgamer
      ik woon op mezelf.. en ik ben 20 jaar.. woon niet in een kamer maar een appartement. Wat betreft voeding heb ik aan 50 euro per maand meer dan voldoende (kijkt naar koolvis) tijdens het cut

Onmogelijk dat jij voor 50 eurro per maand eet.
      Dat is 1.70 per dag.

Normaal gesproken heb je 6 eetmomenten per dag. 30 cent per maaltijd.....yeah right!
      ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Zoals hij eet kan dat prima.

Comment

Met Fallus eens. Alles in bulk inkopen waar het het goedkoopste is. Bijvoorbeeld bij Aldi, Lidl, Sligro (als je daar een pasje van kunt regelen) of ergens anders waar aanbiedingen zijn. Goed de krantjes in de gaten houden en groot in blijven kopen.
          Ik koop ook veel in grote diepvrieszakken in zoals diverse soorten vis, groenten en fruit. dat gaat heel lang mee en in grootverpakking is het veel goedkoper.
          Last edited by de sterkste ophaler; 11-10-2009, 07:50.
          Geniet, en drink met maten!

Comment

Mmm, vind het maar bizar dat ik meer dan 300 euro per maand kwijt ben aan voedsel.

En ik had je link geopend ja, zal ik eens meenemen voor mijn nieuwe cut schema over twee weken..BEdankt.

Comment

@ Sakura.
              Zou jij eens willen toelichten hoe jij voor 50 eurro per maand kan eten?
              ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Daar ben ik indd ook benieuwd naar. Ik vermoed dat ik dan zo moet eten dat ik bij elke maaltijd bijna moet overgeven...

Comment

50 euro? dat vraag ik me ook af.. daar red ik geen week mee. Ik denk dat ik ook ongeveer 300 euro per maand kwijt ben aan voeding, aangezien ik de moeite niet neem om er op te besparen.. Maar denk dat ik het met 200 euro ook wel zou redden als ik de moeite er voor neem.

Comment

Rijst kost geen drol
                    Koolvis kost geen drol
                    Havermout kost geen drol

Dat is Sakura's hele eetschema zo'n beetje. Als je denkt dat ik eentonig eet moet je zijn eetschema eens zien. :S

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                      Rijst kost geen drol
                      Koolvis kost geen drol
                      Havermout kost geen drol

Dat is Sakura's hele eetschema zo'n beetje. Als je denkt dat ik eentonig eet moet je zijn eetschema eens zien. :S
                      Niet alleen dat, maar denk ook eens aan eieren (die kosten ook geen fuck). Of aan water om al je shakes en pap mee te bereiden. Dat kost bijna helemaal geen zak. En trouwens, ook al wil je met magere melk je shakes of pap bereiden, dan heb je een hele colli (12 pakken van 1 ltr) magere melk voor nog geen 4 euro! En verder kun je qua drinken verspreid over de dag ook weer water, thee of koffie drinken. Da's ook goedkoop en verstandig.
                      Geniet, en drink met maten!

Comment

Ja maar dat doet sakura niet.

Comment

Zilvervliesrijst is best duur anders hoor...

Comment

1 euro en je hebt genoeg voor een hele week. dus 4-5 euro in de maand. duur zeg.

Comment

Dit kost mij dus veel geld: http://i34.tinypic.com/n1vz7m.jpg

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                                1 euro en je hebt genoeg voor een hele week. dus 4-5 euro in de maand. duur zeg.
                                Waar is het één euro? Voor 500gr zilvervliesrijst betaal ik 2 euro...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X