Goedkoop cutten

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

bij bas vd heijden of dircks van den broek betaal je 1 euro voor 1kg.

Bambix vervangen met brinta of havermout.
    Makreel met koolvis of tonijn
    aardbei optimel kwark is ook prijzig en voegt niks toe dus er uit. Dan gooi je maar een schep whey door je gewone magere kwark

Voor 2,50 a 3 euro kun je 500gr brinta, 500gr havermoutvlokken en 1kg rijst kopen. Daar doe je dan 2 weken mee. Een brood kost 45-90cent per week. En zie daar al je koolhydraten die je nodig hebt.
    Last edited by Falstyr; 11-10-2009, 09:13.

Comment

Af ent oe voor afwisseling 30cent voor 500gr macaroni, 2,50 voor 300gr gehakt en 1,10 voor een pot saus. Et voila je hebt dan voor afwisseling een lading pasta waar je 2 dagen mee kan doen. Of 1 hele dag als je voor de rest geen rijst e.d. meer eet.

Comment

Mmm, maar dat betekend dus dat ik hele ladingen vis en zilvervliesrijst moet eten, en brood is slecht, want daar zit transvet in!

Comment

maar vind jouw corrigerende reactie wel interessant, en bedankt daarvoor!

Comment

brood is niet slecht. Je moet er alleen geen troep zoals boter op smeren en gewoon direct je beleg.

Comment

Ik begrijp het niet helemaal. Laat ik eerst zeggen dat ik rond de 6000kcal eet, absoluut niet op geld let en ook niet kijk in de winkel wat iets kost.. Dus ik bezuinig echt niet op de voeding.. Ik weet het niet precies maar ik schat dat ik tussen de 300-350 aan alleen voeding uitgeef. Als ik ga cutten (minder ga eten) zal er zo 100 afgaan. Daar ik niet anders eet, maar minder eet... Nu denk ik of de winkel bij jou wil goud verdienen, of je hebt verkeerd gerekend met je uitgaven...

Comment

hoe boks je het voor elkaar dat je 10 euro per dag weg eet dan?
                Kun je niet wat van je ouders troggelen? Ik ben zelf ongeveer 1-2 euro per dag kwijt aan kwark en tonijn. Als mijn ma naar de winkel gaat, troggel ik gewoon pinda's, groente, brinta enzenz. Lukt me niet altijd maar scheelt wel weer. Kan zijn dat jij gewoon meer kwijt bent omdat je meer eet enzo maar 300 euries per maand is toch flink wat voor 1 persoon..

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
                  Ik begrijp het niet helemaal. Laat ik eerst zeggen dat ik rond de 6000kcal eet, absoluut niet op geld let en ook niet kijk in de winkel wat iets kost.. Dus ik bezuinig echt niet op de voeding.. Ik weet het niet precies maar ik schat dat ik tussen de 300-350 aan alleen voeding uitgeef. Als ik ga cutten (minder ga eten) zal er zo 100 afgaan. Daar ik niet anders eet, maar minder eet... Nu denk ik of de winkel bij jou wil goud verdienen, of je hebt verkeerd gerekend met je uitgaven...
                  Eensch. Het is me opgevallen dat 10 euro per 1000kcal per week een goede richtlijn is. Dus als je 6000kcal eet per week zit je rond 60 euro aan boodschappen. Per 4 weken is dat 240euro. Dan is een eventueel 300euro ook nog wel acceptabel per maand.

Comment

Groenten in grote diepvrieszakken en in blik hoeven ook helemaal niet duur te zijn. En je doet er lang mee.
                    Geniet, en drink met maten!

Comment

De overige +- 100 kan ik ook wel verklaren hoor Falstyr. Ik ben n liefhebber van Ossehaas, Biefstuk, en verse kabeljauw. . Ja dan zit je iets hoger natuurlijk.

Comment

ikzelf heb even een standaard dagje in de cut berekend:

een whey shake met magere melk: 40 cent/kcal 220
                        5 eieren: 60 cent/375 kcal
                        300ml melk: 10 cent: 150 kcal
                        50g pindas: 15 cent/300 kcal
                        blikje tonijn met mayo en 1 broodje: 1.15 euro/400kcal
                        blikje haring in tomatensaus: 75 cent/350 kcal
                        spruitjes+pangasusfilet: 1.5 euro/ 400 kcal
                        kwark+1el siroop: 90 cent/300 kcal

totaal +- 2500 kcal: 250g eiwit, 100g koolhydraten, 120g vet
                        5 euro 55 per dag x30 = 166,5 euro per maand.
                        (boodschappen bij ah en aldi)
                        More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Oke, ik ben geen rekenwonder. Dit is wat ik gister moest betalen voor een aantal producten (en niet alle producten zaten erbij helaas):

10 oktober Albert Heijn

Spinazie diepvries (2x) 0,54
                          AH diepvries pangasiusfilet (2x) 3.89
                          GI sugo casa (2x) 1.92
                          Biologische Penne pasta (5x) 1,09
                          Wokgroente, bonen, (4x) 1,60
                          Kipfilet (1x) 3,00
                          EuroShopper magere melk (4x) 0,35
                          AH biogarde kwark (1x) 1,10

Totaal per dag: 7.75 x 30 = 2.32,5 euro....Exclusief: Bambix, makreel, havermout, optimel kwark, ongezouten cashewnoten,

En ik heb geen andere mensen die het één en ander voor mij willen betalen. Ik woon namelijk op mezelf enzo...

Comment

Erg jammer dat je er geen prijzen bij zet.
                            Maar kan je zo al zeggen dat je zaanse hoeve kwark kan nemen bij de albertheijn voor 0,65
                            koolvis is het goedkoopst bij c1000(1,39), en anders bij albert heijn euroshopper 1,70
                            kipfilet 3,00? hoeveel is dit?
                            Groeten

Comment

De prijzen staan achter de producten, en de goedkoopste kwark is bij ons 0,80 cent en dat ga ik voortaan ook nemen dan...

Comment

Originally posted by Mindgamer View Post
                                De prijzen staan achter de producten, en de goedkoopste kwark is bij ons 0,80 cent en dat ga ik voortaan ook nemen dan...
                                Ik bedoel gewicht, want het is nogal een verschil of je 0,5kg kipfilet hebt of 1kg.
                                Bij ah heb je toch overal De Zaanse Hoeve???
                                Bij andere supermarkten zoals Hoogvliet, C1000 etc (bas bijv. ken ik niet qua prijzen), kost het ook niet meer dan 70cent.
                                Groeten

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X