Originally posted by srv_
View Post
Ik ben nu 1.80 en 58 kilo ofzoiets en ik ben 17 jaar oud (ben jongen btw),
maar ik heb nog steeds punttietjes,
buik is plat (denk ik), is er ook een manier om hier vanaf te komen? Ik heb gelezen dat dat later vanzelf weggaat maar ik heb niet zoveel zin om nog jaren te wachten...
Ik fiets bijna elke dag 15km naar school en weer terug, ik ben gestopt met ranja en andere suikerdrankjes te drinken, alleen nog water.
Ik eet als ontbijt tussen de 2 en 6 boterhammen en een banaan, op school nog tussen de 1 en 4 stukken brood, ligt er aan hoe lang de dag is.
In het weekend of als ik niet fiets probeer ik niet meer dan 5 boterhammen op te eten per dag.
En na et avondeten eet ik bijna niks meer. En tussendoor nog een appeltje ofzo.
Ik eet als ontbijt tussen de 2 en 6 boterhammen en een banaan, op school nog tussen de 1 en 4 stukken brood, ligt er aan hoe lang de dag is.
In het weekend of als ik niet fiets probeer ik niet meer dan 5 boterhammen op te eten per dag.
En na et avondeten eet ik bijna niks meer. En tussendoor nog een appeltje ofzo.
Ik doe verder niet veel, alleen af en toe opdrukke/situps of wat met gewichtjes prutsen.
Ik heb geprobeerd touwtjespringen vol te houden maar daar heb ik lang niet de conditie voor. Ik heb in de herfstvakantie elke dag een uur op de hometrainer gezeten, maar daar had ik na 2 dagen achter elkaar al genoeg van.
Ik heb geprobeerd touwtjespringen vol te houden maar daar heb ik lang niet de conditie voor. Ik heb in de herfstvakantie elke dag een uur op de hometrainer gezeten, maar daar had ik na 2 dagen achter elkaar al genoeg van.
Succes!
Comment