punttietjes

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by srv_ View Post
    Ja hallo, ik had altijd licht overgewicht tot vorig jaar, ik was dacht ik zon 70 kilo en 1 meter 70nogiets (geen idee).
    Dat is geen overgewicht. Dat is, zeker als je in de groei bent, een gezond gewicht.

Ik ben nu 1.80 en 58 kilo ofzoiets en ik ben 17 jaar oud (ben jongen btw),
    Dat is ondergewicht. Dat hoor je niet te willen.

maar ik heb nog steeds punttietjes,
    Zijn ze net zo erg als je 'overgewicht'?

buik is plat (denk ik), is er ook een manier om hier vanaf te komen? Ik heb gelezen dat dat later vanzelf weggaat maar ik heb niet zoveel zin om nog jaren te wachten...
    Gedult en borstoefeningen. Borstoefeningen hebben, zeker als je netjes eet en wat massa pakt, voldoende resultaat. Maar het trekt ook vanzelf weg zeker omdat je in de groei bent. Eindeloos alleen opdrukken heeft geen nut.

Ik fiets bijna elke dag 15km naar school en weer terug, ik ben gestopt met ranja en andere suikerdrankjes te drinken, alleen nog water.
    Ik eet als ontbijt tussen de 2 en 6 boterhammen en een banaan, op school nog tussen de 1 en 4 stukken brood, ligt er aan hoe lang de dag is.
    In het weekend of als ik niet fiets probeer ik niet meer dan 5 boterhammen op te eten per dag.
    En na et avondeten eet ik bijna niks meer. En tussendoor nog een appeltje ofzo.
    Dan wordt het nu tijd om echt te gaan eten. Je hongert jezelf uit, je eet zo weinig dat jij je hele stofwisseling verkloot. Straks ben je een botje met een laagje vet, die van alleen een cracker per dag nog vetter wordt. Is dat wat je wilt? Of wil je een atletisch lichaam, met duidelijke spiermassa? Wil je dat laatste, dan zal je toch echt beter moeten eten.

Ik doe verder niet veel, alleen af en toe opdrukke/situps of wat met gewichtjes prutsen.
    Ik heb geprobeerd touwtjespringen vol te houden maar daar heb ik lang niet de conditie voor. Ik heb in de herfstvakantie elke dag een uur op de hometrainer gezeten, maar daar had ik na 2 dagen achter elkaar al genoeg van.
    Schrijf je eerst eens in bij een sportschool. Al dat cardio is nergens voor nodig. Spier verbrand energie, vet verbrand niets. Krachttraining gooit je stofwisseling weer omhoog (die je nu door al die cardio en weinig eten omlaag getrapt hebt). Als jij een atletisch lichaam wilt, dan heb je nu behoefte aan krachttraining, niet aan cardio. En dan doel ik op de squat en dat soort oefeningen, niet eindeloos alleen maar dumbell curlen.

Succes!

Comment

Niets aan toe te voegen 10 halters voor patricia

Comment

Met de juiste instelling transformeer je van dit:

naar dit:

Maar aangezien jouw instelling en ik quote:

Ik heb gelezen dat dat later vanzelf weggaat maar ik heb niet zoveel zin om nog jaren te wachten...
        en

Ik doe verder niet veel, alleen af en toe opdrukke/situps of wat met gewichtjes prutsen.
        Ik heb geprobeerd touwtjespringen vol te houden maar daar heb ik lang niet de conditie voor. Ik heb in de herfstvakantie elke dag een uur op de hometrainer gezeten, maar daar had ik na 2 dagen achter elkaar al genoeg van.
        is het misschien het overwegen waard om in de toekomst wat te gaan modelleren ofzo......

Last edited by GeneralIx; 26-02-2010, 15:47.
        .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
        There is no failure except in no longer trying

Comment

Dat hoop je dan maar dat ze zo transformeren

Comment

Thanks okidoki ik zat net lekker te eten.
            Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
              Whoeoe... Doet vreugde-dans

Comment

Ik sluit me aan bij Patricia. Prima reactie.
                Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
                  Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                  Ik sluit me aan bij Patricia. Prima reactie.

"We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Welkom en erhm vervelend zeg dat punt tietjes syndroom

Comment

Dit is toch gewoon gyneacompastie waar het over gaat? Je bent 17, zit in de puberteit, je hormonen knallen door je lichaam en soms komt het voor dat jongens in de puberteit wat extra oestrogeen aanmaken, wat de manboobs (of vette borsten of iets in die trand) verklaart. Trekt vanzelf weg wanneer je ouder wordt (richting 18-20 jaar). Zeker met jouw stats (58 kg) is het sowieso niet teveel vet wat zich uiteindelijk bij iedereen op de borst gaat ophopen.
                      22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
                        Dat is geen overgewicht. Dat is, zeker als je in de groei bent, een gezond gewicht.
                        ook praktisch zonder spier? Ik zag er niet bepaald slank uit als ik het me goed herinner

Gedult en borstoefeningen. Borstoefeningen hebben, zeker als je netjes eet en wat massa pakt, voldoende resultaat. Maar het trekt ook vanzelf weg zeker omdat je in de groei bent. Eindeloos alleen opdrukken heeft geen nut.

Dan wordt het nu tijd om echt te gaan eten. Je hongert jezelf uit, je eet zo weinig dat jij je hele stofwisseling verkloot. Straks ben je een botje met een laagje vet, die van alleen een cracker per dag nog vetter wordt. Is dat wat je wilt? Of wil je een atletisch lichaam, met duidelijke spiermassa? Wil je dat laatste, dan zal je toch echt beter moeten eten.
                        Wist ik niet, ik dacht dat 8+ stukken brood wel genoeg was per dag, maar kan wel meer dus?

Schrijf je eerst eens in bij een sportschool. Al dat cardio is nergens voor nodig. Spier verbrand energie, vet verbrand niets. Krachttraining gooit je stofwisseling weer omhoog (die je nu door al die cardio en weinig eten omlaag getrapt hebt). Als jij een atletisch lichaam wilt, dan heb je nu behoefte aan krachttraining, niet aan cardio. En dan doel ik op de squat en dat soort oefeningen, niet eindeloos alleen maar dumbell curlen.

Succes!
                        Ik wist niet dat ik zo weinig at dat mijn stofwisseling omlaag werd getrapt, ik wist daar zowiezo niet veel van.
                        En dat door cardio je stofwisseling omlaag gaat wist ik al helemaal niet

Ik zal wat meer eten en meer krachttraining doen, bedankt.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X