Hey allemaal ten eerste beste wensen voor het nieuwe jaar ! Ten tweede zou ik graag wat tips willen over hoe ik het kweken van mijn sixpack kan bevorderen? Mijn buikspieren zijn echt wel aardig dik maar ik zie er maar een glip van in de spiegel mss omdat ik vroeger 130kg woog en nu 90kg ? Kan dit zijn doordat mijn vel erover hangt of gwn nog teveel vetpercentage? Ik ben 1meter 98 groot en mijn ouders zeggen dat ik echt mager aan het worden ben. Maar toch ziek ik wel een "glip" id spiegel maar ze zijn echt niet duidelijk zichtbaar en dat vind ik jammer aangezien ik héél goed op mijn voeding let (die is goed gebalanceerd omdat mijn spieren aardig zijn toegenomen) maar toch komen ze niet echt uit zoals in de typische "tell sell reclame"
Iemand enige tips want ik train hard en let goed op mijn voeding en het is een beetje voor tegen mezelf te zeggen dat als ik iets wil ik dat ook kan !
Ps : ik heb gelezen dat sommige mensen geen Sixpack kunne krijgen door "bruine vetten" iemand die hierover iets weet?
Mvg Doménique
Iemand enige tips want ik train hard en let goed op mijn voeding en het is een beetje voor tegen mezelf te zeggen dat als ik iets wil ik dat ook kan !
Ps : ik heb gelezen dat sommige mensen geen Sixpack kunne krijgen door "bruine vetten" iemand die hierover iets weet?
Mvg Doménique
Comment