Tips voor het sixpack te bevorderen aub

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Tips voor het sixpack te bevorderen aub

Hey allemaal ten eerste beste wensen voor het nieuwe jaar ! Ten tweede zou ik graag wat tips willen over hoe ik het kweken van mijn sixpack kan bevorderen? Mijn buikspieren zijn echt wel aardig dik maar ik zie er maar een glip van in de spiegel mss omdat ik vroeger 130kg woog en nu 90kg ? Kan dit zijn doordat mijn vel erover hangt of gwn nog teveel vetpercentage? Ik ben 1meter 98 groot en mijn ouders zeggen dat ik echt mager aan het worden ben. Maar toch ziek ik wel een "glip" id spiegel maar ze zijn echt niet duidelijk zichtbaar en dat vind ik jammer aangezien ik héél goed op mijn voeding let (die is goed gebalanceerd omdat mijn spieren aardig zijn toegenomen) maar toch komen ze niet echt uit zoals in de typische "tell sell reclame"

Iemand enige tips want ik train hard en let goed op mijn voeding en het is een beetje voor tegen mezelf te zeggen dat als ik iets wil ik dat ook kan !

Ps : ik heb gelezen dat sommige mensen geen Sixpack kunne krijgen door "bruine vetten" iemand die hierover iets weet?

Mvg Doménique

Bruin vet heb je als baby, waarschijnlijk heb je dat nu niet meer. Daarnaast is ook dat vet te verbranden, dus het verhaal dat je geen sixpack zou kunnen krijgen is onzin.

En als je verder nog geen sixpack ziet, ben je nog te vet. Zo simpel is het.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Je let op je voeding? Bereken je voeding in een schema en verbrand je vetpercentage door middel van cutten. Alleen dan krijg jij je tellsell sixpack!

Kijk in de zomersticky voor hulp!
      The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Ab king pro in combinatie met de dvd van billy's bootcamp zouden voor keiharde buikspieren moeten zorgen.
        En dat in maar 10 minuten per dag !
        Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
        Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
          Ab king pro in combinatie met de dvd van billy's bootcamp zouden voor keiharde buikspieren moeten zorgen.

Comment

right :P shredmaster :P

Comment

ARGGGH, die ab king pro! elke keer trappen mensen weer in die bullshit anders kunnen ze niet zoveel reclame blijven maken...

Cutten en compounds!

Comment

Hoe oud ben je, en hoe lang is het terug dat je zo bent afgevallen?

Comment

Originally posted by Maasproductions View Post
                  ARGGGH, die ab king pro! elke keer trappen mensen weer in die bullshit anders kunnen ze niet zoveel reclame blijven maken...

Cutten en compounds!
                  jah erg he je word beflikkerd waar je zelf bij staat zoals bij heel veel dingen.
                  Mind is everything.

Comment

Originally posted by resike View Post
                    jah erg he je word beflikkerd waar je zelf bij staat zoals bij heel veel dingen.
                    Gewoon logisch blijven nadenken.

Comment

Plus dat het plaatselijk vet verbrand.. Je vet word omgezet in spieren

Comment

Ik zie dat je aardig wat kilo's bent verloren, netjes! Ik vraag me af hoe lang jij er over hebt gedaan? Misschien ben je wel te snel gegaan en heb je hierdoor overtollig vel gekregen.
                        Het kan ook zijn dat ik er helemaal langs zit

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
                          Plus dat het plaatselijk vet verbrand.. Je vet word omgezet in spieren

Nog 1 keer omdat jij het niet weet....Het is onmogelijk dat vet word omgezet in spieren.

Behalve als je veel cardio doet, dan wel
                          ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X