Revius' 2e cut

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Revius' 2e cut

Ik ga binnen nu en een week weer beginnen met cutten.
    Op dit moment weeg ik ongeveer 104kg, me vetpercentage weet ik niet maar laten we uitgaan van 20%. Me doel is om dat te verlagen naar 10-12%.

Ik ga beginnen op ongeveer 3200kcal op trainingsdagen en 2700 op niet-trainingsdagen.

Trainingsdag
    Ontbijt:
    40gr Whey (delicious) op water 32e 4k 1v
    60gr Brinta op 350ml halfvolle melk 7e 44k 2v + 12e 18k 5v
    3 visolie caps 3v

51e, 66k, 9v = 500kcal

om 12 uur (op school)Deze maaltijd zal verspreid worden over de pauzes.
    5 hele eieren 35e 30v
    200gr kipfilet 46e 3v
    30gr walnoten 5e 20v

86e, 53v = 821kcal

rond 3 uur/half 4, 2 uur voor training
    500ml kwark 45e 30k
    60gr havermout 8e 43k 4v
    2 bananen 1e 36k

54e, 109k, 4 v = 688kcal
    post workout:
    40gr whey 32e 4k 1v
    15-30minuten later
    75gr zilvervlies rijst 7e 59k 2v
    200gr koolvis 36e
    groente
    3 visolie 3v

75e, 63k, 6v = 607kcal

Voor het slapen:
    200gr kipfilet 46e 3v
    40gr walnoten 6e 25v 3k
    52e, 28v, 3k = 472kcal

Totaal: 318e 238k 100v = 3124

Op niet trainingsdagen zal ik dus 2700kcal eten, ik zal hiervoor vooral in kh minderen.
    Suggesties zijn welkom.
    Groeten

Ik ga je volgen man! nog een specifieke reden voor de kipfilet voor het slapen? of omdat het zo voor jou gewoon het beste uitkomt?
    Zeker interessant om te volgen hoe het gaat, zeker omdat ik ook ga cutten.
    Succes in ieder geval!

edit: ik wilde eerst nog iets zeggen over kwark mogelijk voor het slapen nemen, maar ik zie nu dat je die 's middags er al in hebt staan.
    Can squats cure cancer?
    - Yes, there is nothing heavy squats can't cure!

Comment

Ziet der goed uit, kwark midden op de dag lijkt me niet heel praktisch, zou dat persoonlijk verwisselen met de kip van vlak voor het pitten.

De whey PreWO en de bananen PWO lijkt me persoonlijk lekkerder, krijg shakes op waterbasis echt niet weg als ik me kapot getraind heb en bananen vind ik persoonlijk lekkerder dan, minder kotsneigingen en heb je tenminste wat in je maag om de tijd naar huis te overbruggen. Verder zou ik bij nog een maaltijd groente eten maar das persoonlijk, hecht zelf wel waarde aan groentes, maar zijn er genoeg die het niet doen.

Verder net schema
      The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Ik neem groente mee naar school en eet die bij de avondmaaltijd ruim voldoende, me moeder maakt altijd een groentesoep met verse groente gemixt van alles door elkaar en door de rijst ook nog aardig wat groente.

Die kwark+bananen en havermout is een shake, deze is gewoon erg lekker. Waarom vind jij kwark dan minder praktisch midden op de dag?

Trouwens ik gebruik nu de volgende supplementen:
        Whey, visolie, multivitamine en een pre-workout supplement (No-XplodeNT, RPM, No Shotgun).

Qua training doe ik Push/Pull 4x per week, dat kan je in me trainingslog zien.
        Verder tennis ik ook zo'n 3 uur per week, maar deze training heeft niet echt een hoge intensiteit.
        Cardio ga ik later waarschijnlijk nog doen in de vorm van HIIT.
        Groeten

Comment

Succes Rev.

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
            Succes Rev.
            Thanks, ik ga denk in dit topic ook me trainingen bijhouden, is wel zo prettig alles bij elkaar.
            Oja er komt ook nog BCAA bij, weet alleen nog niet precies hoe dit te gebruiken (voor/na training, tijdens training?)
            Groeten

Comment

suc6 rev, die kip he .. speciale reden dat je die voor het slapen neemt?
              Mind is everything.

Comment

Had idee dat je bak kwark mee zou nemen welke dan warm wordt gedurende de dag en dat is een smeerboel, vandaar. Die 2,7k cal lijkt me beetje aan de lage kant voor een kerel van 100kg die tennis speelt en er nog cardio bij wil gaan doen (neem aan dat je cardio als rustdag rekent), maar ben benieuwd hoe het je verloopt. HIIT in de cut lijkt me meer tegenwerken dan goedmaken eigenlijk zeker als je 4x knalt in de gym, weet niet of je herstel dat trekt. Hoe dan ook...

Succes kerel ben benieuwd!
                The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Succes

Btw Zijn wel kleine eieren die je eet 7 gram eiwit per ei.

Ik heb eieren die hebben 12 gram eiwit per ei, maar dat zijn grote scharreleieren.
                  ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by resike View Post
                    suc6 rev, die kip he .. speciale reden dat je die voor het slapen neemt?
                    Scheelt me 30gr kh

Originally posted by Yawgmoth View Post
                    Had idee dat je bak kwark mee zou nemen welke dan warm wordt gedurende de dag en dat is een smeerboel, vandaar. Die 2,7k cal lijkt me beetje aan de lage kant voor een kerel van 100kg die tennis speelt en er nog cardio bij wil gaan doen (neem aan dat je cardio als rustdag rekent), maar ben benieuwd hoe het je verloopt. HIIT in de cut lijkt me meer tegenwerken dan goedmaken eigenlijk zeker als je 4x knalt in de gym, weet niet of je herstel dat trekt. Hoe dan ook...

Succes kerel ben benieuwd!
                    Tennis had ik niet meegerekend bij die 2700, heel het tennis gebeuren laat ik een beetje buiten beschouwing hier. Ik eet dat er uiteraard wel bij.
                    De eerste weken kijk ik aan hoe dit gaat, als er bijgeschaafd moet worden merk ik dat vanzelf.

Originally posted by Ashley View Post
                    Succes

Btw Zijn wel kleine eieren die je eet 7 gram eiwit per ei.

Ik heb eieren die hebben 12 gram eiwit per ei, maar dat zijn grote scharreleieren.
                    Zijn inderdaad vrij klein, haal ze altijd per 30 bij de turk, is 2x zo goedkoop als bijvoorbeeld de XL eieren van Albert Heijn.
                    Groeten

Comment

Hoe is No-xplode nt?
                      Beter dan de voorganger?
                      ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Dit is van boven naar beneden:
                        boven is 105kg(nu)
                        daaronder is tijdje terug op 98k
                        daaronder is einde van me cut op 90kg.

@Ashley:
                        Ja ik vind de No-XplodeNT beter dan de voorganger als je 1 zakje NT vergelijkt met 1 en zelfs met 2 scoops van de oude.
                        Groeten

Comment

Ik zie eerlijk gezegd niet zo heel veel verschil in definitie tussen de foto's. Wat ik wel zie is dat er twee aardige kabels over je rug heen lopen. Goed bezig kerel!

Comment

Originally posted by Silk View Post
                            Ik zie eerlijk gezegd niet zo heel veel verschil in definitie tussen de foto's. Wat ik wel zie is dat er twee aardige kabels over je rug heen lopen. Goed bezig kerel!
                            Hmm, ja op 90kg wel duidelijk meer definitie, maar ook wel veel minder massa.
                            op de middelste foto is de lichtinval ook wel wat positief voor de definitie, want op andere foto's van dat moment, lijkt het nergens op.
                            De bovenste foto is niet echt dezelfde pose eigenlijk.
                            Het lijkt ook alsof me taille op de bovenste foto smaller is dan op de middelste, hoewel ik daar wel 7kg zwaarder ben, vond dit beetje apart.
                            Groeten

Comment

Dat gewicht zou ik je zekers niet geven. Zou minder zeggen, maar je bent ook groot.

Succes met je cut
                              Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                              Go heavy or go home!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X