Revius' 2e cut

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Even een update, ben nu strikter bezig, gaat lekker.
    Vanochtend 103.0kg, merk ook dat me taille minder wordt aan me riem, pas weer bijna in het tweede gaatje waar ik op zat op 91kg.
    Groeten

Comment

goed bezig
      160kg squat
      225kg deadlift
      130kg benchpress

Comment

Gaat lekker, karkas!
        <------ BB Gun doet auw!

Comment

Originally posted by bodybuildr1990 View Post
          goed bezig
          Originally posted by Hebikniet View Post
          Gaat lekker, karkas!
          Thanks, ja gaat zeker lekker, en al helemaal nu ik bij een andere gym ga trainen. Vandaag voor de eerste maand betaalt, helaas is het nog wel stiekem, maar ik moet een ECHT goede reden vinden om me moeder te overtuigen dat ik het niet langer trek bij me huidige gym.

Zij vindt namelijk dat ik dan wel wat minder zwaar kan trainen en dat me school eraan ten onder gaat. Ik ga er juist voor zorgen dat ik nu beter ga werken voor school
          Groeten

Comment

Bodybuilden is veel belangrijker dan school man. Who needs school anyway.

"Jij bent slim, ik druk 200kg dus ik ben de man en jij niet!! " toch?
            The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by sch00m View Post
              Bodybuilden is veel belangrijker dan school man. Who needs school anyway.

"Jij bent slim, ik druk 200kg dus ik ben de man en jij niet!! " toch?
              Ik werk me moeder al genoeg op der zenuwen, kan der niet veel stress en geruzie meer bezorgen. Wil geen hartinfarct op me naam hebben staan.

En ik druk geen 200kg , trekken lukt wel.

En me school vind ik ook wel erg belangrijk, aangezien ik ZEKER niet wil zakken en hierna toch universiteit wil doen.
              Groeten

Comment

Mischien is het dan wel beter voor je om gewoon netjes om de hoek te blijven trainen.
                The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Mischien is het dan wel beter voor je om gewoon netjes om de hoek te blijven trainen.
                  Nee, ik ga ervoor zorgen dat ik echt een goede reden heb.
                  Misschien liegen dat ik ruzie heb met de instructeurs, of ik houd het geheim. Ze komt er toch niet achter want het is niet eens veel verder (20 minuten fietsen is het maar).
                  En als ik me pre workout shake neem, wacht ik altijd een half uur voordat ik ga trainen, kan dan net zo goed alvast fietsen.
                  Groeten

Comment

Of dat bij die andere een heel leuk meisje werkt waar je radeloos verlieft op bent geraakt. Dan worden moeders helemaal wijk. Tenminste die van mij.
                    The Sky Ain't The Limit

Comment

Of dat bij die andere een heel leuk meisje werkt waar je radeloos verlieft op bent geraakt. Dan worden moeders helemaal wijk. Tenminste die van mij.
                      Zijn moeder weet tog dat het niks gaat worden

Comment

Haha, dat zou wel stom zijn want er lopen geen vrouwen, er zit alleen een oudere man achter de balie, is denk de eigenaar ook.
                        En daar had ik al over verteld na me proefles daar.

BTW: ze is ook erg bang dat ik daar in een 'verkeerd' milieu terecht kom (lees: doping).
                        Groeten

Comment

Originally posted by Revius View Post
                          Haha, dat zou wel stom zijn want er lopen geen vrouwen, er zit alleen een oudere man achter de balie, is denk de eigenaar ook.
                          En daar had ik al over verteld na me proefles daar.

BTW: ze is ook erg bang dat ik daar in een 'verkeerd' milieu terecht kom (lees: doping).
                          Dan zeg je toch dat je radeloos verlieft bent geraakt op de eigenaar.
                          The Sky Ain't The Limit

Comment

Ik niet snap, misschien dat ik iets gemist heb, maar...waarom luister je naar je moeder? Je betaalt zelf de sportschool zo te zien en niet zij. Wat wil zij nu gaan doen? Schreeuwen en huilen? Doe maar als dat alles is wat ze kan doen. Het is jouw leven, jouw beslissing en niemand heeft het recht om zich er mee te bemoeien ongeacht welk aspect van je leven.

Comment

Dan zeg je toch dat je radeloos verlieft bent geraakt op de eigenaar.
                              En hier zal zijn moeder wel in geloven

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                                Ik niet snap, misschien dat ik iets gemist heb, maar...waarom luister je naar je moeder? Je betaalt zelf de sportschool zo te zien en niet zij. Wat wil zij nu gaan doen? Schreeuwen en huilen? Doe maar als dat alles is wat ze kan doen. Het is jouw leven, jouw beslissing en niemand heeft het recht om zich er mee te bemoeien ongeacht welk aspect van je leven.
                                Waarom luister je naar je moeder? Omdat het je moeder is mischien. Hij is 18 en woont nog thuis. Zijn moeders wil is wet. Voor sommige mensen betekend dat wat. Ik ben 22 en woon nog thuis. Ik zou nog niet durven om tegen mijn moeder in te gaan als zij vind dat ik iets moet doen. Respect voor je ouders noemen ze dat. Beetje domme opmerking hoor, sorry.
                                The Sky Ain't The Limit

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X