Revius' 2e cut

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Falstyr View Post
    Ik niet snap, misschien dat ik iets gemist heb, maar...waarom luister je naar je moeder? Je betaalt zelf de sportschool zo te zien en niet zij. Wat wil zij nu gaan doen? Schreeuwen en huilen? Doe maar als dat alles is wat ze kan doen. Het is jouw leven, jouw beslissing en niemand heeft het recht om zich er mee te bemoeien ongeacht welk aspect van je leven.
    Ik begrijp jouw punt, maar me moeder heeft al last gehad van overstressed shit. Maak al genoeg ruzie met der, ze kan het al amper verdragen dat de keuken vol staat met supplementen.
    Plus het feit dat er altijd gezeik van school komt om onlogische redenen door mensen die mij echt amper kennen en die oordelen dan over mijn privé bestaan.

Ik ga nu door beter me best te doen voor school (wat ik voor mezelf wil), proberen het tegendeel te bewijzen en dan misschien nadat ik hoge cijfers haal vertel dat ik al een tijdje daar train en dat het dus een positieve invloed op mijn schoolprestaties heeft.
    Groeten

Comment

Originally posted by Revius View Post
      Nee, ik ga ervoor zorgen dat ik echt een goede reden heb.
      Misschien liegen dat ik ruzie heb met de instructeurs, of ik houd het geheim. Ze komt er toch niet achter want het is niet eens veel verder (20 minuten fietsen is het maar).
      En als ik me pre workout shake neem, wacht ik altijd een half uur voordat ik ga trainen, kan dan net zo goed alvast fietsen.
      Je bent toch 18? En ik weet niet of je je gym zelf betaalt, maar in dat geval hoeft ze het eigenlijk niet eens te weten. Bedoel, ze betaalt dan niet voor een andere gym en merkt er verder ook niets van, aangezien je bij het aanvragen van abo geen toestemming nodig hebt van je ouders.
      Owner of the Iron Playground.

Comment

Originally posted by jordy View Post
        Je bent toch 18? En ik weet niet of je je gym zelf betaalt, maar in dat geval hoeft ze het eigenlijk niet eens te weten. Bedoel, ze betaalt dan niet voor een andere gym en merkt er verder ook niets van, aangezien je bij het aanvragen van abo geen toestemming nodig hebt van je ouders.
        Zij betaalt me oude gym, ik de nieuwe zonder dat ze het weet.
        En inderdaad hoefde eigenlijk alleen maar me naam, adres, tel.nr op te geven en gelijk te betalen dus daar komt ze in ieder geval niet achter.

Zag trouwens wat mannen die in die gym trainen staan bij deelnemerslijst Sterkste man van west-nederland, die vandaag nog aan het benchen waren toen ik aan het trainen was. Is wel een wezenlijk verschil met 14 jarige ectos die 30kg benchen en verder alleen maar biceps curls en cable pushdowns doen.
        Groeten

Comment

Even een bumpje, ik ga vanaf morgen starten met IF want al die losse maaltijden heb ik vaak gewoon geen zin in, en het concept lijkt me wel leuk.

Hierbij zal ik dit eten:
          15:00 60gr whey
          500ml melk, halfvol
          100gr oats, ultra fine
          6gr visolie + 1 multivit

16:00 Pre workout supp, fietsen naar training
          16:30 500ml chocomel
          18:30 400gr koolvis + zaanse mayo (gemaakt in olijfolie)
          20:30 100gr zilvervlies rijst, 200gr kipfilet, random groente (kipfilet gemaakt in olijfolie)
          23:00 50gr night protein/micellaire casseine

Ik weet alleen niet hoeveel mayo het precies is, maar denk dat het zo wel goed uit komt qua macros.

zonder de mayo kom ik uit op: 297gr eiwit, 237gr kh, 86gr vet = 2984kcal
          Dus met mayo zal het wel uitkomen op grofweg 3200kcal met iets meer dan 100gr vet.

Verder train ik nu 4x per week nog steeds, maar voor en na de training moet ik ongeveer 20 minuten fietsen, dus gelijk beetje cardio

Ik ben benieuwd hoe het gaat uitpakken, morgen moet easy worden aangezien ik nu nog wakker ben

Op- of aanmerkingen hoor ik graag.
          Groeten

Comment

Mooi schema hoor.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Geen bezwaren tegen chocomel? Kreeg van sommigen beetje rare reacties, hoewel ik hun kennis op dat gebied ook niet te serieus neem.
              Groeten

Comment

Ik zie nu dat ik 5 eieren ben vergeten erbij te zetten, die doe ik ook bij 15:00
                Groeten

Comment

Wat worden je beginstats van IF ?

Comment

Ben nu 103kg ongeveer, denk 18%, eigenlijk zit al het vet op me onderbuik/taille, de rest heeft al aardige vormen lijkt het.
                    Groeten

Comment

Originally posted by Yawgmoth View Post
                      Ziet der goed uit, kwark midden op de dag lijkt me niet heel praktisch, zou dat persoonlijk verwisselen met de kip van vlak voor het pitten.

De whey PreWO en de bananen PWO lijkt me persoonlijk lekkerder, krijg shakes op waterbasis echt niet weg als ik me kapot getraind heb en bananen vind ik persoonlijk lekkerder dan, minder kotsneigingen en heb je tenminste wat in je maag om de tijd naar huis te overbruggen. Verder zou ik bij nog een maaltijd groente eten maar das persoonlijk, hecht zelf wel waarde aan groentes, maar zijn er genoeg die het niet doen.

Verder net schema
                      Waarom is kwark midden op de dag niet praktisch, ik zat er over na te denken om naar het werk een bakje kwark te nemen en s´avonds voor het slapen gaan.

Comment

Originally posted by stukput View Post
                        Waarom is kwark midden op de dag niet praktisch, ik zat er over na te denken om naar het werk een bakje kwark te nemen en s´avonds voor het slapen gaan.
                        Lees een paar posts verder, hij dacht dat ik kwark mee nam naar school en dat het dus warm wordt.
                        Groeten

Comment

Fuck man zie nu dat ik in januari al wou beginnen met cutten. Onderhand is het gewicht nog gelijk maar vet wel duidelijk minder, maar nog te hoog.
                          Bovenste abs komen licht door, aders komen meer te voor schijn op onderarmen en bovenarm, opzich redelijk tevreden.
                          Nog even wat van me taille afwerken.

Ga dit schema weer volgen, zocht even weer een schema alleen flikker ik die 200gr kipfilet midden op de dag eruit en die 200gr kipfilet voor het slapen wordt een bak kwark.

Verder fast diet als fatburner erbij op het moment.
                          Groeten

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X