Mijn eerste eetschema!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mijn eerste eetschema!

Hey,

Ik wil gaan beginnen met een cut-schema, dus heb er van alles over opgezocht en dat heb ik er van kunnen maken:

Lengte 1.78
    Gewicht 65
    Lichaams vet percentage moet ik nog even laten meten.

ik mag in iedergeval 2247 calorieën per dag.
    Hier haal ik er 300 vanaf dus houd ik 1947 calorieën over!
    Nu heb ik uitgerekend met de informatie uit "zomersticky" wat ik allemaal kan eten en hoeveel.
    alleen had ik nog enkele vragen hier over..

1947 Kalorien
    65 kilogram lichaamsgewicht x 2.5gram =162 gram eiwitten >x4kcal=648kcal
    60gr onverzadigd vet x 9kcal = 540 kcal van het budget.
    648 + 540 kcal= 1188 kcal
    nog 759 kcal over.
    759 kcal/4kcal = 189 gram koolhydraten.

Ik heb thuis wel weight gain staan, is dit te gebruiken in dit schema?
    Ook vroeg ik me af, wat ik nou het beste kan eten op volkoren brood?

Als iemand mij een beetje zou kunnen helpen met welke producten ik als beste zou kunnen kiezen, dan maak ik zo snel mogelijk er een schema van..

qua tijden heb ik dit:

7:30 ontbijt
    10:50 kwartier pauze (school)
    12:50 half uur pauze (school)
    16:15 thuis van school
    18:00 avond eten
    18:45-19:45 trainen
    22:00 iets van kwark ofzo?
    Last edited by timiodimio; 12-01-2010, 14:31.

Mmm wat is je doel? Het lijkt er op cutten want je gaat eronder zitten? En dan een weightgainer er bij nemen ? Dan zit je weer op onderhoud te koekeloeren. Ik snap er iif niet veel van zo

Comment

Ik wil een 6pack, borstspieren, armspieren, en schouders..
      Is dit schema dan niet goed hiervoor ?

Comment

Zomersticky, staat alles in wat je moet weten.
        Als je buikspieren wil zul je vet moeten verliezen en algemene krachttraining moeten doen.
        Wil je aankomen in gewicht(spier) dan moet je meer eten dan je behoefte maar word je niet minder vet.

Kiezen of delen, alhoewel het in het begin enigszins gelijkmatig kan.
        Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
        Go heavy or go home!

Comment

Ja oke, nu begin ik het meer te snappen.
          Ik denk dat ik dan eerst een tijd bezig houd met die 6pack en ondertussen wel gewoon mijn andere spieren een beetje onderhoud.
          Maar in iedergeval geen weight gain gebruiken als ik voor die 6pack wil gaan?

Comment

Originally posted by timiodimio View Post
            Ja oke, nu begin ik het meer te snappen.
            Ik denk dat ik dan eerst een tijd bezig houd met die 6pack en ondertussen wel gewoon mijn andere spieren een beetje onderhoud.
            Maar in iedergeval geen weight gain gebruiken als ik voor die 6pack wil gaan?
            Waarom wil je zo graag een sixpack?

Comment

Je krijgt van een weight gainer geen sixpack, je krijgt een 6pack door grote buikspieren en niet teveel vet erover.

Comment

heb ongeveer hezelfde schema, maar zit ff met probleempje
                eet veel fruit, drink water rijstewafels met vis yoghurt enz enz. maar weten jullie mischien nog een goed ''tussendoortje'' ?

Comment

Originally posted by DeRakker View Post
                  Je krijgt van een weight gainer geen sixpack, je krijgt een 6pack door grote buikspieren en niet teveel vet erover.
                  Ze hoeven niet groot te zijn, je moet alleen een dermate laag vetpercentage hebben om ze te zien.

Ga je niet gek lopen maken honderden situps per dag, doe een algeheel krachttrainingsschema met SQUAT en DEADLIFT erin en je hoeft je buikspieren nog maar eens per week te trainen.
                  Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by Ladyf View Post
                    eet veel fruit, drink water rijstewafels met vis yoghurt enz enz. maar weten jullie mischien nog een goed ''tussendoortje'' ?

Kwark,ongezoute noten, blikje tonijn, paar gekookte eieren.
                    ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by Ladyf View Post
                      Begin met een prullebak om die SonjaBakkerVoeding in te kwakken.

Eet gewoon 6/7 keer per dag een Maaltijd, geen tussendoortje. Probeer de voeding te verdelen over de dag.
                      Maaltijden kunnen bestaan uit:
                      Eiwitten:Kip,rund,vis,kwark,eieren(mét eigeel!),whey.
                      Vetten: ongezouten noten, olijfolie(over de sla) pindakaas of zalm(ook voor eiwit)
                      Koolhydraten: Brinta,havermout,volkoren brood, (zilvervlies)rijst.
                      Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
                        Begin met een prullebak om die SonjaBakkerVoeding in te kwakken.

Eet gewoon 6/7 keer per dag een Maaltijd, geen tussendoortje. Probeer de voeding te verdelen over de dag.
                        Maaltijden kunnen bestaan uit:
                        Eiwitten:Kip,rund,vis,kwark,eieren(mét eigeel!),whey.
                        Vetten: ongezouten noten, olijfolie(over de sla) pindakaas of zalm(ook voor eiwit)
                        Koolhydraten: Brinta,havermout,volkoren brood, (zilvervlies)rijst.

okj thankx heb allen geen sonja bakker boeken. het is gewoon onhandig om alemaal eten mee te gaan nemen overal heen, daarom de rijstewafels met vis enzo, maar vroeg me af of iemand nog iets anders daar voor in de plaats weet. snel makkelijk iets voor tussendoor

Comment

het is niet onhandig, het is wennen
                          geen smoesjes, maar doen als je iets echt wilt
                          de meeste die hier serieus bezig zijn nemen elke dag hun voer gewoon mee naar werk of school of als ze naar het zwembad gaan of naar hun vriendin

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                            het is niet onhandig, het is wennen
                            geen smoesjes, maar doen als je iets echt wilt
                            de meeste die hier serieus bezig zijn nemen elke dag hun voer gewoon mee naar werk of school of als ze naar het zwembad gaan of naar hun vriendin
                            Klopt als een bus.
                            Go heavy or go home!

Comment

Inderdaad. Neem ook altijd me kip en rijst mee naar school. Krijg vaak zat opmerkingen van 'heb je hem weer met z'n bami bak' of aanstellers 'aaaah die lucht' blablabla. Moet je je reet mee afvegen. Jij went er vanzelf aan, dan volgt de rest vanzelf. Na een tijdje zul je zien dat als je echt serieus bezig bent dat dat wel gewaardeerd word en dat je er zelfs respect voor zult krijgen. Niet van iedereen natuurlijk.
                              Owner of the Iron Playground.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X