Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
okj thankx heb allen geen sonja bakker boeken. het is gewoon onhandig om alemaal eten mee te gaan nemen overal heen, daarom de rijstewafels met vis enzo, maar vroeg me af of iemand nog iets anders daar voor in de plaats weet. snel makkelijk iets voor tussendoor
Dan neem je geen eten mee, maar eet je ook gewoon niet. Het is echt niet ingewikkeld, maar vereist hoe dan ook inzet.
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
Ik wil een 6pack, borstspieren, armspieren, en schouders..
Is dit schema dan niet goed hiervoor ?
haha... wil ik ook jah train je elke dag? zo ja wat doe je dan zoal?
als je sixpack wilt moet je dit doen...
Als je een 6-pack kunt krijgen dan ben je daar een paar maanden mee bezig, sneller kan niet. Ik zeg expres "als", want sommige mensen hebben maar een 4-pack, of zelfs een 3- of 5-pack. En niet bij iedereen is het een symetrisch pack: dan zitten de blokjes links en rechts niet op gelijke hoogte. Sommige mensen krijgen het nauwelijks voor elkaar om een 6-pack te kweken.
Doe de volgende oefeningen:
Deze kun je elk langzaam opvoeren tot 100 keer of zelfs 200 keer, maar dan in setjes van 30 tot 50.
1. Crunches: ga plat op je rug liggen. Buig je benen en zet je voet
zo dicht mogelijk bij je achterwerk. Doe je handen op je borst, of in
je nek (niet achter je hoofd*). Til nu je schouders een stukje van de
grond waarbij je onderrug op de mat moet blijven. Je voeten mogen niet
loskomen van de grond. Kom in 3 tellen omhoog en in 1 a 2 tellen laat
je je weer zakken. Doe dit één tot drie keer zo vaak als je halen kunt.
2. Schuine buikspieren: Ga weer liggen zoals boven. Nu echter til
je je voeten van de grond, trek je knieën naar je toe en doe je knieën
wijd uit elkaar. Doe de vingers van beide handen achter de oren. Dus
niet de handen achter het hoofd!* Til één schouder in een
omhoogdraaiende beweging van de grond maar laat de andere liggen. Tik
met je elleboog tegen de knie aan de andere kant. Doe dit één tot drie
keer zovaak als je kunt halen. Hoe verder je ellebogen uit elkaar, hoe
zwaarder de oefening.
3. Onderste buikspieren: Ga liggen met je benen gestrekt. Leg je
armen gestrekt naast je lichaam. Til je hoofd en schouders op zodat je
alleen nog met je onderrug op de grond ligt. Steun op je handen en til
je benen op en beweeg ze omhoog. Doe dit één tot drie keer zo vaak als je halen kunt.
Doe dit om de dag.
* Hiermee voorkom je dat je aan je hoofd trekt
suc6 ik doe dit ook alleen de onderste snap ik niet... en dan nog wat traiingen.. trouwens als je sixpack wilt en vetpercentage lager wilt maken.. moet je gaan wandelen of joggen helpt egt!
haha... wil ik ook jah train je elke dag? zo ja wat doe je dan zoal?
als je sixpack wilt moet je dit doen...
Als je een 6-pack kunt krijgen dan ben je daar een paar maanden mee bezig, sneller kan niet. Ik zeg expres "als", want sommige mensen hebben maar een 4-pack, of zelfs een 3- of 5-pack. En niet bij iedereen is het een symetrisch pack: dan zitten de blokjes links en rechts niet op gelijke hoogte. Sommige mensen krijgen het nauwelijks voor elkaar om een 6-pack te kweken.
Doe de volgende oefeningen:
Deze kun je elk langzaam opvoeren tot 100 keer of zelfs 200 keer, maar dan in setjes van 30 tot 50.
1. Crunches: ga plat op je rug liggen. Buig je benen en zet je voet
zo dicht mogelijk bij je achterwerk. Doe je handen op je borst, of in
je nek (niet achter je hoofd*). Til nu je schouders een stukje van de
grond waarbij je onderrug op de mat moet blijven. Je voeten mogen niet
loskomen van de grond. Kom in 3 tellen omhoog en in 1 a 2 tellen laat
je je weer zakken. Doe dit één tot drie keer zo vaak als je halen kunt.
2. Schuine buikspieren: Ga weer liggen zoals boven. Nu echter til
je je voeten van de grond, trek je knieën naar je toe en doe je knieën
wijd uit elkaar. Doe de vingers van beide handen achter de oren. Dus
niet de handen achter het hoofd!* Til één schouder in een
omhoogdraaiende beweging van de grond maar laat de andere liggen. Tik
met je elleboog tegen de knie aan de andere kant. Doe dit één tot drie
keer zovaak als je kunt halen. Hoe verder je ellebogen uit elkaar, hoe
zwaarder de oefening.
3. Onderste buikspieren: Ga liggen met je benen gestrekt. Leg je
armen gestrekt naast je lichaam. Til je hoofd en schouders op zodat je
alleen nog met je onderrug op de grond ligt. Steun op je handen en til
je benen op en beweeg ze omhoog. Doe dit één tot drie keer zo vaak als je halen kunt.
Doe dit om de dag.
* Hiermee voorkom je dat je aan je hoofd trekt
suc6 ik doe dit ook alleen de onderste snap ik niet... en dan nog wat traiingen.. trouwens als je sixpack wilt en vetpercentage lager wilt maken.. moet je gaan wandelen of joggen helpt egt!
Voor jou is het echt moeilijk om eens goed op het forum rond te lezen. Allemachtig zeg, wat een BULLSHIT!!!!!!!
met 30 a 50 en zeker met 100 reps ga jij geen grotere spieren krijgen op je buik.
@gentjuh: Je opent om het minste of geringste topics met je reinste beginnersvragen (waaronder hoe een sixpack te kweken) en je gaat anderen advies geven (over het kweken van een sixpack)? Beetje vreemd.
"Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment