Endo's anders afvallen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by sch00m View Post
    Maak het je niet te ingewikkeld mindgamert.
    Ik zou gewoon een ordinair cut schema nemen die de meeste hier hebben.
    Gewoon lekker 500 kcal onder behoefte met 1 refeed dag in de week.
    En gaan met die banaan.
    En niet zo janken dat je je raar of zwak voelt, want van -500 kcal zal je amper iets merken kwa energie.
    Het zit voornamelijk in je hoofd.
    Half procentje per week is een mooie richtlijn als maximum.
    Je kan mischien wel meer doen, maar dan gaan er waarschijnlijk spieren verloren.
    Meet je gewicht en je vetpercentage (niet zelf) en bereken zo je vet vrije massa.
    Kijk hier naar om te zien of je vet verliest zonder dat er vvm verloren gaat.
    Als je iedere dag hetzelfde eet en je je op dezelfde tijdstippen weegt dan zal je gewicht amper afwijken door vocht en andere toestanden.
    En nu kappen met zeiken. Bulken tot je een monsterbeest bent of cutten tot je super droog staat en stoppen met zo veel na te denken.
    Ja, je hebt gelijk hoor. Mag graag de redenen achter iets weten.

En iemand anders kan helaas mijn vet niet meten. Op dat punt word ik toch echt op mezelf aangewezen. Ik denk dat als ik 3x een 4puntsmeting doe, ik toch wel leuke resultaten kan krijgen die redelijk met elkaar overeenkomen...En gelukkig heb ik een grote spiegel plus tang.

Comment

Originally posted by Mindgamer View Post
      Ohjah, ik volgde eerst de overtuiging van de aantal calorieën per dag. Nu ik toch merk dat vocht ook veel vernacheld, besluit ik toch zo clean mogelijk te eten. Kan helaas pas nadat ik geld heb:P
      Begin nu niet weer over je financiele status he kerel
      Clean eten hoeft helemaal niet veel te kosten hoor, integendeel, ik denk dat als je wat oplet dit goedkoper kan zijn dan troep te eten.
      @ ketIF

Comment

Hheheh Jmmkey, alleen ik heb dus alle geld uitgegeven aan eten voor een week lang. Over een week krijg ik namelijk studiefinancering En heb veel kipdrumsticks gekocht. Dus dat moet ik eerst even opeten...

Comment

Het is gewoon IMPOSSIBLE om je eigen vetpercentage te meten met een tang. Tenzij je een go-go-gadget-huidplooi-meter-met-verlengstuk hebt. Vraag desnoods de buren. Je kent toch wel iemand op deze planeet ofniet?

Edit: 4-punts meting heb ik het dan over. Je zou mischien wel kunnen kijken op internet btw of er andere punts metingen te combineren zijn waar je beter bij kan. Gaat mischien wel een beetje ten koste van de nouwkeurigheid maar het is altijd beter als liggen violen met een tang op je rug.
          The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Ik ken mensen. Eentje daarvan heb ik weleens gevraagd, alleen wordt dat gek, raar en vies gevonden, waardoor deze mensen iig het hebben geweigerd, plus ik werd uitgelachen (echt waar..)

Comment

Ik ken mensen. Eentje daarvan heb ik weleens gevraagd, alleen wordt dat gek, raar en vies gevonden, waardoor deze mensen iig het hebben geweigerd, plus ik werd uitgelachen (echt waar..)
              Je moet er ook bij zeggen dat het voor je huidplooi is en niet voor je piemel.
              The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by sch00m View Post
                Je moet er ook bij zeggen dat het voor je huidplooi is en niet voor je piemel.
                Sorry hoor... Gelukkig heb ik net geplast.

@Mindgamer: Kun je die meter niet meenemen naar de sportschool en daar vragen of ze je kunnen meten of zo?
                "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Daar had ik dus ook al aan zitten denken. Zeker nu ik ook een trainer krijg voor 100,- euro in de maand die mij leert stretchen en kijkt naar verbeterpunten in mijn techniek van oefeningen. Alleen ik vind dit dus erg moeilijk om te vragen:P Zeker omdat bepaalde mensen daar denken dat ik homseksueel ben

Comment

Daar had ik dus ook al aan zitten denken. Zeker nu ik ook een trainer krijg voor 100,- euro in de maand die mij leert stretchen en kijkt naar verbeterpunten in mijn techniek van oefeningen. Alleen ik vind dit dus erg moeilijk om te vragen:P Zeker omdat bepaalde mensen daar denken dat ik homseksueel ben
                    Jemig voor 100 euro in de maand mag die beste man best wel wat vetmetingen uitvoeren vind ik.
                    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Ja, maar dan gaat er nog meer geroddeld worden in de sportschool. Wat voornamelijk over mijn geaardheid gaat

Comment

hahaha weer zo'n lulkoek verhaal
                        Groeten

Comment

Maar goed, dan maar de spiegel

Om weer even serieus te worden: Hoe kan ik nou weten dat ik vet ben verloren, en geen vocht?

Comment

Ja, maar dan gaat er nog meer geroddeld worden in de sportschool. Wat voornamelijk over mijn geaardheid gaat

Ok twee mogelijkheden:

Of je vertelt de waarheid, dan zeg ik 'Who fucking cares, als je wat wilt zul je het moeten vragen'.

Of je lult uit je nek, dan zeg ik 'I don't fucking care.'

Comment

€100 in de maand?
                              Ik moest die zin echt 5x nalezen om het te geloven.
                              Komen de kosten voor te mogen trainen daar er nog bij?
                              Dan zal hij je toch wel moeten meten. Zou echt belachelijk zin.
                              Waarom denken mensen bij je gym dat je homosexueel bent?
                              The Sky Ain't The Limit

Comment

Hoe kan ik nou weten dat ik vet ben verloren, en geen vocht?
                                Zoals ik al zei:

Als je iedere dag exact hetzelfde eet dan zal vocht niet veel invloed hebben op de veranderingen in je gewicht. Dit betekend dus dat je vvm nagenoeg hetzelfde blijft iedere week.
                                The Sky Ain't The Limit

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X