mitotropin + antidepresivva?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Klopt geen alcohol, maar ik heb trouwens wel altijd gezopen mij mijn prozak lol.
    Nadeel is dat het de werking juist versterkt of verminderd. Ook werd ik sneller dronken van alcohol
    met prozac. Eerder werd ik zat van 12 biertjs nu met prozac zat met 6 biertjes. En ik ben langer ziek van de drank.

Comment

Dus jij kan gewoon de mito gebruiken hoor Mofo... Alcohol met Prozac en as = dodelijk....

Comment

Dodelijk niet hoor, overdrijven is ook een vak, net zo mind als dat je lever er aan gaat met 100 mg winstrol, is namelijk ook bs, pas als het jaren achtereen gebeurd dan is de kans op lever corossie meer.
        Ziek kun je wel worden, alleen moet je dan echt grote hoeveelheden gebruiken en
        jaren achterelkaar door. Het moet dus chronisch alcohol misbruik zijn. En dan nog kun je het wel lang volhouden terwel het lichaam lanzaam aftakeld

Comment

Een sitaat van een chemicus die aas maakt

Originally posted by Anabolicdude View Post
          van 100mg winnie tabs gaat je lever echt niet naar de klote hoor! overdrijven is een vak blijkbaar!! Veel mensen roepen maar wat andere mensen na.
          Je lever is het sterkste orgaan in je lichaam, met een zelfherstellende functie (tot een bepaald niveau).
          alleen word idd 100mg winnie tabs niet vaak gedaan omdat men liever de injects gebruikt omdat die meer resultaat opleveren. Iig heb je van tabs meer nodig dan van een inject

Comment

Originally posted by LittleMofo View Post
            WTF lol die sooi lijkt nog gevaalrijker dan aas als ik de side's zo bekijk.
            Het word legaal verkocht .
            Ik heb mitropin staan ik denk dat het dus de clico in gaat of iemand moet het willen overkopen.
            voor 15 euro incl
            U heeft een koper.

Overigens, waar haal je vandaan dat je alles maar kunt combineren met SSRI's? Is namelijk gewoon niet waar. Je mag er niks bij gebruiken dat ook invloed heeft op je serotonine, dus er zit wel degelijk een beperking aan.

Overigens blijft mitotropin volgens mij van je serotonine af, dus kan het best. Voor de zekerheid kun je laag beginnen, en kijken hoe dat gaat.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Maar als het zo'n rotzooi is als hierboven beschreven dan is het verstandig voor wie dan ook om helemaal niet te beginnen?

Dat het de serotonine niet aantaste dat wist ik niet. Dus zou het geen nadelig effect moeten hebben op de atidepresieva. Maar de rest van de side's zijn toch heavy!

Comment

Originally posted by The Phoenix View Post
                Maar als het zo'n rotzooi is als hierboven beschreven dan is het verstandig voor wie dan ook om helemaal niet te beginnen?

Dat het de serotonine niet aantaste dat wist ik niet. Dus zou het geen nadelig effect moeten hebben op de atidepresieva. Maar de rest van de side's zijn toch heavy!
                Ik zou even wat reviews lezen op verschillende boards en dan kijken of mensen echt last hebben gehad van die sides
                Groeten

Comment

Het gaat meer om wat gebruik je er nog bij..... Niemand zegt dat het rotzooi is he? Als je ziet welke bijverschijnselen mogelijk zijn moet je met sommige producten oppassen.. De Prozac werkt weer anders en kan je best combineren, met mito... En als je beweerd dat Prozac steroiden en alcohol samen gaan, kun je nog wel n stapje verder ook pffflrt... As en alcohol is al kut..

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
                    Het gaat meer om wat gebruik je er nog bij..... Niemand zegt dat het rotzooi is he? Als je ziet welke bijverschijnselen mogelijk zijn moet je met sommige producten oppassen.. De Prozac werkt weer anders en kan je best combineren, met mito... En als je beweerd dat Prozac steroiden en alcohol samen gaan, kun je nog wel n stapje verder ook pffflrt... As en alcohol is al kut..
                    Die woordkeuze van rotzooi die komt van mij. Ik noemde het zo omdat er toch veel nare bijwerkingen kunnen optreden.

Alcohol en citalopram gaat trouwens prima! maar waarom is alcohol en AS kut? vanwege de dubbele belasting van je lever?

Comment

Alcohol and steroids...Not good

Absorption of alcohol into the bloodstream can have a major effect on the anabolic steroid user. As a rule alcohol breaks down solids such as tissues and compounds. The anabolic steroid molecule is transformed from a testosterone molecule to an estrogen. Estrogen quickly aromatizes in the system and speeds along some of the most feared side effects of steroid use. Increased mood swings, gynomastia( aka man boobs), and severley shrunken testicles can all result from the use of these two substances.
                      In addition oral ananbolic steroids are activated through the first pass throught the human liver, then filtered through the blood stream to nourish the muscular tissue. this breaking down process is roughly equivalent to consuming a 6 pack of light beer first thing in the morning, daily, on your liver. If you then drink a six pack or what ever later you are seroiously taxing your liver. Subcutaneous or injectable steroids do not pass through the liver and are less dangerous to use with alcohol but still not recommended.

Comment

Kan het simpeler zeggen ....Steroiden zorgen ervoor dat spieren sterker en dikker kunnen worden .. Alcohol breekt spieren af.... Sterker dikker, en tegelijk afbraak?

Comment

Laten we er ook nog bij gaan roken, en recreatief drugs gebruiken.. Beetje slaapmiddelen erbij .. Nee, je bent al met as aan het pielen verdomme.. Laten we het verder zo gezond mogelijk houden, toch?

Comment

Kan het simpeler zeggen ....Steroiden zorgen ervoor dat spieren sterker en dikker kunnen worden .. Alcohol breekt spieren af.... Sterker dikker, en tegelijk afbraak?
                            Ja das duidelijk maar als je alcohol drinkt breek je dan altijd spieren af?
                            Ik train 3/4x in de week maar drink weekends toch wel een lekker potje bier hoor!

Ik gebruik geen as. Heb ooit wel eens 2 lspuiten laten zetten maar das zeker 10 jaar geleden. Ik weet niet eens wat het was maar ik was zo onder de indruk van een BB die ik goed kende dat ik dat ook wilde enzo 2x een spuit gezet. Maar het knaagde toch wat en besloot om niet verder te gaan omdat ik er geen kennis van had. maar das een ander verhaal.

Comment

Ja gut als je geen as gebruikt is het wel weer ff anders hoor... Kan n enkel biertje (paar) echt geen kwaad, je moet natuurlijk niet echt bezopen worden (dan weer wel).. Bier is niet eens zo slecht.... Ik reageerde meer op wat Mofo beweerde...

Comment

Ja gut als je geen as gebruikt is het wel weer ff anders hoor... Kan n enkel biertje (paar) echt geen kwaad, je moet natuurlijk niet echt bezopen worden (dan weer wel).. Bier is niet eens zo slecht.... Ik reageerde meer op wat Mofo beweerde...
                                nee nee dat was me ook duidelijk maar ik vroeg het me af omdat ik weekend (horecaman) al zo standaard mijn biertje nuttig dat ik me afvroeg of ik dan spieren aan het afbreken ben. drink toch vr za en zo wel wat.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X