KETO-dieet advies

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• KETO-dieet advies

beste Bodynet leden

ben al me hele leven lang dik geweest en heb het nooit zo erg gevonden tot op de dag vandaag.
    k vond vroeger kracht en spiermassa belangrijker dan vetpercentage
    mijn doel was ook meer richting powerliften en gewichtheffen gaan
    nu denk ik daar heel anders over. ik wil nu eerst een mooi fysiek voordat ik op andere dingen ga concentreren

ook al schaam ik me ervoor om het te vertellen maar k zeg het gwn, k zat hiervoor bijna elka dag chocolade en chips te snoepen dit was ook een beetjj een gewoonte geworden, kwam ook door verveling een beetje, in me zelf d8 ik dat ik honger had soms terwijl ik een half uur geleden had gegeten. is zeker iets psychologisch.

het word weer bijna lente en ik wil nu al gaan beginnen met cutten.
    ik wil en moet gewoon zakken in vet!
    t maakt mij opzich niet uit of ik deze zomer voor et eerst in me leven in sixpack ga kweken als ik maar zak in vet%

Ik ben nu heel erg gemotiveerd om af te vallen
    dit word mijn 2e poging dat ik echt serieus ga cutten en heb al het een en ander gelezen op het forum.
    dinsdag(eergister) was ik al begonnen met een lagere kh en hoger eiwit inname.
    ben ook begonnen met cardio 30 min op de fiets volop gezweet
    k moet zeggen dat ik al 2 dagen aardig wat resultaat zie ben tot nu toe 0,6 kg gezakt en me buik begint platter te worden.
    Ik voel dat ik nu meer energie heb dan vroeger, egt raar
    heb tot nu toe ook 2 a 3x een stinkende mond gehad waarschijnlijk zat ik toen even in ketose

een strikt dieet gaan volgen is mijn volgende stap nou staan er op de sticky's een aantal dieeten maar k zat zelf te overwegen om KETO te gaan doen. dit omdat ik zo min mogelijk mijn zuurverdiende spiermassa/kracht wil verliezen en omdat dit dieet effectiever blijkt.

Nu wil ik graag advies of dit ook wel verstandig is voor mijn situatie, want ik had op dit forum gelezen dat KETO bij een hoge vet% niet verstandig is en dat je dan beter met een 'normaal' dieet kan beginnen?

dit is het dieet dat ik wil gaan doen:

Phenyltropic PPA/Humulin R Cutting Stack

doel is om in ketose te komen om vet te verbranden.
    ik heb ook ketosix besteld morgen komen ze binnen
    in de weekenden carb-up
    en doordeweeks minder dan 30 KH op 1 dag en minder dan 5 KH per maaltijd

Ik wil eerst kijken wat jullie ervan vinden voor mijn situatie, tips en advies is altijd welkom!
    hierna ga ik meer verdiepen in het dieet en maak ik een voedings- en trainingschema.

mijn stats nu zijn:
    18 jaar
    27-28% vet
    101,4KG

Doel is om onder 15% te komen, liefst voor juni

Alvast bedankt

TRIPLE_OG
    18 jaar, 105 kg,

DL:
    210 BP: 130 NP:100 SQ:175

succes.
    ik ben ook weer aan het cutten van 118 kilo 18% wil ik richting de 100 met 8%
    bp 1x 150 kg dl 1 x 240 kg sq 1x 220 kg

Comment

Ik zou sowieso als ik jou was beginnen met een standaard cut, je zit nu zo hoog dat het begin wel erg hard zal gaan en om nou 5 maanden keto te doen lijkt me niet echt prettig.
      Groeten

Comment

Originally posted by Revius View Post
        Ik zou sowieso als ik jou was beginnen met een standaard cut, je zit nu zo hoog dat het begin wel erg hard zal gaan en om nou 5 maanden keto te doen lijkt me niet echt prettig.
        okee dan ga ik eerst normaal dieeten totdat ik niet meer zo snel zak in vp.
        k ga dan 500kcal onder onderhoud zitten

maakt het veel uit of ik half uurtje ga fietsen, crosstrainen of hardlopen?
        de beweging van crosstrainer kan ik maar niet aan wennen
        en bij hardlopen krijg ik op een gegeven moment last van mn knieën
        fietsen ook goed?
        ik dit dan minimaal 4x per week doen
        18 jaar, 105 kg,

DL:

Comment

ik zou inderdaad met jouw gewicht niet gaan hardlopen, zou fietsen en anders tabatas of zo
          Groeten

Comment

Ik zou ook eerst eens normaal cutten tot je in de 15-18% vet range zit. Zoon 500 kcal onder onderhoud, en Bijvoorbeeld 2x per week fullbody, 1x per week hiit, en 2x per week een lit cardio sessie van 30 minuten. (eventueel na de fullbody training)

doe dat eerst eens 6-8 weken, en ga daarna 2 weken op onderhoud eten en trainen (om stofwissel etc te herstellen). Eventueel kun je daarna KETO of iets dergelijks gaan overwegen.

succes
            More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Originally posted by koenv91 View Post
              succes.
              ik ben ook weer aan het cutten van 118 kilo 18% wil ik richting de 100 met 8%
              Je vvm is nu 96.7kg... Dus als jij naar 100kg wil met 8%bf, moet je wel gaan inleveren...

Comment

ja dat denk ik ook knulletje
                :S maar dat hoort erbij toch
                bp 1x 150 kg dl 1 x 240 kg sq 1x 220 kg

Comment

Je kan makkelijk omlaag cutten naar 15% zonder al te veel spiermassa te verliezen met een ouderwets ordinair -500 kcal cutschema. Ketose dieten zijn perfect om laatste moeilijke procentjes er vanaf te halen. Ik zou me daar nog niet mee bezig houden. Je kunt makkelijker afvallen met een gewoon cutschema. Hoe dieper je gaat in vetpercentage hoe lastiger het is om geen spiermassa te verliezen tijdens het cutten. Daar hoef jij je nog geen zorgen over te houden als je je netjes aan de regeltjes van de natuur houd. :P
                  The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

@ Revius en sch00m, bedankt voor jullie reacties, ben al wat wijzer geworden

@ dynobet, bedankt voor de info, vind je dat tabata training ook goede vervanging is voor HIIT naast 2x per week fullbody en 2x per week LIT om goed vet te verbranden? want ik heb egt een bagger conditie nu, ben ook pas gestopt met roken.

ik heb ook altijd moeite gehad met tijd bijhouden bij HIIT maar daar heb ik denk ik nu wel een oplossing voor, misschien iets voor jullie?

How to Make Your Own Interval Training Song
                    18 jaar, 105 kg,

DL:

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X