beste Bodynet leden
ben al me hele leven lang dik geweest en heb het nooit zo erg gevonden tot op de dag vandaag.
k vond vroeger kracht en spiermassa belangrijker dan vetpercentage
mijn doel was ook meer richting powerliften en gewichtheffen gaan
nu denk ik daar heel anders over. ik wil nu eerst een mooi fysiek voordat ik op andere dingen ga concentreren
ook al schaam ik me ervoor om het te vertellen maar k zeg het gwn, k zat hiervoor bijna elka dag chocolade en chips te snoepen dit was ook een beetjj een gewoonte geworden, kwam ook door verveling een beetje, in me zelf d8 ik dat ik honger had soms terwijl ik een half uur geleden had gegeten. is zeker iets psychologisch.
het word weer bijna lente en ik wil nu al gaan beginnen met cutten.
ik wil en moet gewoon zakken in vet!
t maakt mij opzich niet uit of ik deze zomer voor et eerst in me leven in sixpack ga kweken als ik maar zak in vet%
Ik ben nu heel erg gemotiveerd om af te vallen
dit word mijn 2e poging dat ik echt serieus ga cutten en heb al het een en ander gelezen op het forum.
dinsdag(eergister) was ik al begonnen met een lagere kh en hoger eiwit inname.
ben ook begonnen met cardio 30 min op de fiets volop gezweet
k moet zeggen dat ik al 2 dagen aardig wat resultaat zie ben tot nu toe 0,6 kg gezakt en me buik begint platter te worden.
Ik voel dat ik nu meer energie heb dan vroeger, egt raar
heb tot nu toe ook 2 a 3x een stinkende mond gehad waarschijnlijk zat ik toen even in ketose
een strikt dieet gaan volgen is mijn volgende stap nou staan er op de sticky's een aantal dieeten maar k zat zelf te overwegen om KETO te gaan doen. dit omdat ik zo min mogelijk mijn zuurverdiende spiermassa/kracht wil verliezen en omdat dit dieet effectiever blijkt.
Nu wil ik graag advies of dit ook wel verstandig is voor mijn situatie, want ik had op dit forum gelezen dat KETO bij een hoge vet% niet verstandig is en dat je dan beter met een 'normaal' dieet kan beginnen?
dit is het dieet dat ik wil gaan doen:
Phenyltropic PPA/Humulin R Cutting Stack
doel is om in ketose te komen om vet te verbranden.
ik heb ook ketosix besteld morgen komen ze binnen
in de weekenden carb-up
en doordeweeks minder dan 30 KH op 1 dag en minder dan 5 KH per maaltijd
Ik wil eerst kijken wat jullie ervan vinden voor mijn situatie, tips en advies is altijd welkom!
hierna ga ik meer verdiepen in het dieet en maak ik een voedings- en trainingschema.
mijn stats nu zijn:
18 jaar
27-28% vet
101,4KG
Doel is om onder 15% te komen, liefst voor juni
Alvast bedankt
TRIPLE_OG
ben al me hele leven lang dik geweest en heb het nooit zo erg gevonden tot op de dag vandaag.
k vond vroeger kracht en spiermassa belangrijker dan vetpercentage
mijn doel was ook meer richting powerliften en gewichtheffen gaan
nu denk ik daar heel anders over. ik wil nu eerst een mooi fysiek voordat ik op andere dingen ga concentreren
ook al schaam ik me ervoor om het te vertellen maar k zeg het gwn, k zat hiervoor bijna elka dag chocolade en chips te snoepen dit was ook een beetjj een gewoonte geworden, kwam ook door verveling een beetje, in me zelf d8 ik dat ik honger had soms terwijl ik een half uur geleden had gegeten. is zeker iets psychologisch.
het word weer bijna lente en ik wil nu al gaan beginnen met cutten.
ik wil en moet gewoon zakken in vet!
t maakt mij opzich niet uit of ik deze zomer voor et eerst in me leven in sixpack ga kweken als ik maar zak in vet%
Ik ben nu heel erg gemotiveerd om af te vallen
dit word mijn 2e poging dat ik echt serieus ga cutten en heb al het een en ander gelezen op het forum.
dinsdag(eergister) was ik al begonnen met een lagere kh en hoger eiwit inname.
ben ook begonnen met cardio 30 min op de fiets volop gezweet
k moet zeggen dat ik al 2 dagen aardig wat resultaat zie ben tot nu toe 0,6 kg gezakt en me buik begint platter te worden.
Ik voel dat ik nu meer energie heb dan vroeger, egt raar
heb tot nu toe ook 2 a 3x een stinkende mond gehad waarschijnlijk zat ik toen even in ketose
een strikt dieet gaan volgen is mijn volgende stap nou staan er op de sticky's een aantal dieeten maar k zat zelf te overwegen om KETO te gaan doen. dit omdat ik zo min mogelijk mijn zuurverdiende spiermassa/kracht wil verliezen en omdat dit dieet effectiever blijkt.
Nu wil ik graag advies of dit ook wel verstandig is voor mijn situatie, want ik had op dit forum gelezen dat KETO bij een hoge vet% niet verstandig is en dat je dan beter met een 'normaal' dieet kan beginnen?
dit is het dieet dat ik wil gaan doen:
Phenyltropic PPA/Humulin R Cutting Stack
doel is om in ketose te komen om vet te verbranden.
ik heb ook ketosix besteld morgen komen ze binnen
in de weekenden carb-up
en doordeweeks minder dan 30 KH op 1 dag en minder dan 5 KH per maaltijd
Ik wil eerst kijken wat jullie ervan vinden voor mijn situatie, tips en advies is altijd welkom!
hierna ga ik meer verdiepen in het dieet en maak ik een voedings- en trainingschema.
mijn stats nu zijn:
18 jaar
27-28% vet
101,4KG
Doel is om onder 15% te komen, liefst voor juni
Alvast bedankt
TRIPLE_OG
Comment