fitnis laten zitte en alleen cardio voor maximaal vet verbranden

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• fitnis laten zitte en alleen cardio voor maximaal vet verbranden

jongen en meisjes

heb ff een vraagje ben al 8 jaar aan het trainen en ben gekomen tot 104 kilo met vet % van 22 ben zelf 1.80 lang.

maar nou ben ik aan het droog trainen van af 4 nov tot heden 19 kilo kwijt weeg 85 kilo met vet % van 16 nog heel veel dus ik wil 10 procent hebbe voor de zomer als het lukt nou weet ik dat ik veel spiermassa kwijt ben maar maak me niks uit want wil gewoon buikspieren er op hebbe he dat nooit gehad haha

dit is ook me eerste keer dat ik droog train heb tot nu toe atlijd 4 keer per week bodybuilding gedaan en daarna gelijk 20 min cardio. maar nu blijf ik te lang hangen.

nou is mijn vraag is het mogeljk om fitnis ff niet meer te doen en alleen gaan cardieon of kickbox om me helemaal te concenteren op het droog worden ??

dus in plaats van 4 keer kracht doe ik 4 a 5 keer kick box of renne ?
    ik heb het gevoeld dat ik niet droog kan woorden groeien gaat makelijk kom zo aan als ik wil maar afvallen niet.

meschien heb ik ook wel last van uigerekte huid.

conclusie wil proberen om alleen cardio te doen tot dat me buik spieren er op staan en dan weer beginne met kracht trainen en het bij houden met cardio

alvast bedankt voor de reacties
    en sorry van mijn manier van schrijven doe het bijna nooit

krachttraining helpt juist verbranden.
    hoe meer spier je heb hoe meer je verbrand ,, dus altijd krachttraining blijven doen
    bp 1x 150 kg dl 1 x 240 kg sq 1x 220 kg

Comment

Zorgt dat je voeding klopt. Als je voeding klopt dan kan je voor de zomer op 7/8% staan als je een beetje je best doet. Lees de zomersticky en maak een eetschema. Laat dat vele rennen achterwege. Met voeding alleen kun je al genoeg afvallen, zonder spieren te verliezen.
      The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Je traint al 8 jaar? Dan heb je iets niet goed gedaan man, had je veel meer uit kunnen halen. Maar waarom zou je kappen met trainen om alleen cardio te gaan doen? Gaat eerder in je nadeel werken dan dat het voordelen bied. Zou de sticky's etc nog ff nalopen.
        Owner of the Iron Playground.

Comment

Na 8 jaar zou wel beter moeten weten. Fitness is voor losers. Ga fatsoenlijke krachtsport doen met een strikt voedingsschema. Fuck cardio dat is tijd verspilling.

Comment

doe je goed 20kg kwijt met een daling van 6%bf
            Groeten

Comment

Ik zou de zomersticky eens lezen onder "LEES DIT EERST". Daar staat stap voor stap uitgelegd hoe je op een gezonde, houdbare manier aan je sixpack kunt komen.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

19 kilo kwijt en maar 6% vet gezakt (6-7 kilo vet kwijt). daarnaast ben je zeker zoon 10 kilo spiermassa verloren, en wat vocht. Je verliest nu meer spiermassa dan dat je vet verliest.

anderen hier op het forum verliezen kilos vet zonder cardio, en verliezen geen/nauwlijks spiermassa. je doet dus echt iets niet zo slim.
                More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X