7 kg in 1 maand

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Veel junk voer de dag voor het wegen?
    Wil je weten wat voor een effect dat kan hebben?
    http://forum.bodynet.nl/algemeen/231...junk-voer.html

Comibineer dit met wat spiermassa + wat vet, en je bent bij de 7kg.

Comment

Nee mijn schema ziet er altijd hetzelfde uit, veel magere eiwitten, groenten en matig met koolhydraten en verzadigde vetten.

Ontbijt: 100% volkoren dingen (vegelijkbaar met brinta) met magere (uiteraard suikervrije) yoghurt of kwark
      Lunch: Salade met kip en ei-witten en enkele pinda's (echt maar een paar voor de smaak)
      Tussendoor: Ook zoiets, met andere groenten en theelepel sesamzaadjes
      Avond: Gekookte groenten met vlees of 3 eiwitten
      Tussendoor: halverwege de avond en voor ik naar bed ga een bak kwark (2x een halve dus).

Lijkt me toch niet dat ik normaal gezien hiervan aan zou moeten kunnen komen.

Zout gebruik ik niet echt veel, een snufje op m'n vlees. Maar ook dat elke dag.

En dan door de dag nog ongeveer 100 kcal aan andere dingen, fruit, boterham, of een schep cacao door de kwark of zo

Allebei de weegmomenten waren nuchter en na een goed toiletbezoek, en de tweede keer had ik nog heel veel gezweet 's nachts (écht veel, alles was doorweekt)

Spier denk ik niet dat het is, lijkt me niet na zolang stabiel blijven. Ik train ook niet op gewicht of massa, gewoon 'casual'. Daarbij zitten m'n broeken ook flink strakker en merk ik dat m'n huidplooien flink gegroeid zijn (heb nog niet gemeten met een caliper, maar gewoon met de hand vastgepakt).

Ik heb met nieuwjaar wel een sneetje kerststol op en daarna is het begonnen, maar het lijkt me toch sterk dat dat nog een maand doorwerkt haha. Maar dat is de enige afwijking geweest in de laatste anderhalve maand.

Ik ben trouwens een V en ik ben al wel uitgegroeid lijkt me.

Comment

Goed dus je hebt +7kg gegained in een maand, maar nergens komt ook maar terug hoe dit je fysiek heeft veranderd op dat stukje dat je "schat" dat je huidplooien dikker geworden zijn.

Dieet wat je postte kan echt onmogelijk 7kg op je frame gooien in een maand. Even concreet worden zodat je weet wat er aan de hand is;

-Controleer je log en post eens je gewicht van afgelopen 6 maanden kijk of je een trend ziet
        -Doe een vetmeting nu
        -Bekijk je before and after foto's, 7kg is echt enorm op het frame van een vrouw
        -Fitnes schema + cardio schema vergelijken
        -Stress niveau's over afgelopen tijd erg gevarieerd?
        -Weeg je over een week nog een keer eigen weegschaal, check je gewicht weer
        -Weeg je op een andere weegschaal

Wees ook eerlijk tegenover jezelf, je zegt ik eet al XX tijden hetzelfde, maar geeft vervolgens aan dat je bij kerst wel gejunked hebt. Wij zoeken alleen een mogelijke oplossing, als je met scheve feiten aankomt bouwen we op een wankele basis.
        The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Over de afgelopen 6 maanden is het 5 maanden stabiel gebleven en nu een lijn hard omhoog. 1 keer een plakje kerstbrood noem ik niet direct een verpesting van alles, 150 kcal tegen 80 van een gewone snee. Die 70 kcal moet eens per jaar echt wel kunnen vind ik. Ik was toen immers al zo lang stabiel.

Voor de rest is alles gewoon precies hetzelfde gebleven, dagelijkse beweging, bezigheden, stress, alles.

Ik wilde ook al tijden opbouwen maar het verslofte steeds maar,

Comment

Ben je minder gaan trainen in die tijd?
            ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Ik heb het gevoel dat je iets vergeten bent, dat eventueel een rol gespeeld kan hebben. 7 kg aan vet is 49000 kcal aan energie, dat je dus al minstens te veel had moeten eten in 1 maand. Komt neer op 1580 kcal overschot per dag. Als ik het zo bekijk, is dat net dat wat je per dag binnen krijgt. Dus dat kan niet, of je behoefte moet 0 kcal per dag zijn.

Misschien eet je wel te weinig en is je lichaam in spaarstand gegaan en slaat nu alle overschotten meteen op. Of je sport minder en dus gebruik je minder energie. Misschien is het een combi van beide. Of je sport op een totaal andere manier, waardoor je toch nog enig spiermassa erbij hebt gekregen.

Ik vind het in ieder geval een heel raar verhaal.

Comment

Als je in deze mate blijft aankomenm zonder goede verklaring, dan zou ik maken dat je bij de doctor komt. Misschien heb je wel problemen met je thyroid (schildklier). Dat is echt het laatste wat je wil.
                The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

1580 kc eet ik echt niet ope en dag, mijn porties zijn kleiner dan dat. Ik houd zo rond de 100-125 aan per maaltijd, veel te weinig dus maar van meer kom ik helemaal aan. Maar voor de rest heb ik niks veranderd, aan eet- of beweegschema. Zou eerder zeggen dat ik meer verbrand omdat het koud is buiten, m'n hart klopt ook aanzienlijk sneller dan normaal en m'n bloeddruk is hoger.

Er is trouwens weer 3 kg bijgekomen nu en m'n benen zien er echt belachelijk uit nu (geen wijvengezeik hoor, ik bekijk mezelf objectiever dan dat). Schildklier is onlangs nog getest, ik moet wel zeggen dat ik begon met aankomen toen ik multivitaminen met jodium ging slikken maar die heb ik maar een week gebruikt... toen ik merkte dat ik aankwam ging ik weer terug naar de andere die ik al jaren gebruik.

Comment

Lijkt me eerder dat je lichaam in spaarstand staat, je zult echt je voedingsschema moeten posten want klinkt echt als belachelijke onzin wat we hier te lezen krijgen. Lees ook de zomersticky maar, zelfs als je denkt dat je voeding klopt ik heb echt idee dat je op chrashdieet zit en alles tegendraads werkt wat je nu doet.

Niet negatief bedoeld, maar je doet gewoon iets fout en zonder open kaart te spelen kunnen wij ook niks.
                    The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

True, dat weet ik... ik had ook al wel een zwaar vermoeden ja dat ik in de spaarstand stond aangezien ik al zo lang op hetzelfde gewicht bleef met een groot calorietekort, maar zolang ik stabiel bleef vond ik het nog niet zo erg. Nu wel.

En al zou ik wel boven m'n behoefte eten, ik heb niks veranderd aan zowel voeding als aan beweging, dus dan zou het alsnog raar zijn als ik eerst stabiel bleef en nu aankwam. Dat was ook eigenlijk mn vraag, waarom nu ineens terwijl ik nog steeds een evengroot calorietekort heb.

Ik heb nu dode vingers dus typen gaat wat lastig, schema inclusief ekv zal ik morgen posten dan.

Comment

In het begin, als je weer boven je behoefte (of in ieder geval meer dan nu) gaat eten zal je wat aankomen. Dat komt omdat je metabolisme niet gelijk mee veranderd. Je krijgt dus meer binnen dan je (nu, met een ingekakt metabolisme) nodig hebt. Dit zal na een tijdje minder worden. Zodra je metabolisme weer op volle toeren brand (door genoeg voer) zal je mischien zelfs merken dat je weer afvalt. Dat metabolisme brandend houden is regel #1 van afvallen. Daar gaan heel veel mensen de mist in met hun Sonja Bakker en Atkins en weet ik veel whatever meer. Krachttraining en net iets minder voer dan je nodig hebt en de kilo's (vet ipv spieren) zullen er van af vliegen.
                        The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Je eet al tijden minder dan 1500 kcal? 6 eetmomenten per dag. Je zei dat je 100 a 125 kcal per maaltijd eet. Dat is dus tussen de 600 a 750 kcal per dag.

Nou raar zeg die te hoge bloeddruk en je hart die sneller slaat. Wil niet weten wat voor een tekorten je dan allemaal hebt. Hoe dun ben je? Ik kan me nog van die uitgehongerde kinderen herinneren, die toch "dik" lijken, omdat ze op een gegeven moment meer vocht vast houden. Ik weet niet hoe dat ontstaat, misschien dat dat hier ook het geval is.

Ik weet je lengte verder niet, maar als je niet wil dat je je lichaam verneukt, letterlijk, dan zou ik maar snel normaal en meer gaan eten!
                          Last edited by Misterfit; 09-02-2010, 09:19.

Comment

Dat zie je wel inderdaad, jij zal waarschijnlijk doelen op "afrika kindjes" (uit reclames enzo) met opgeblazen buikjes.

Verder, @ ts: Als je op ~ 1500 kcal aankomt doe je echt iets goed fout of heb je iets goed fout gedaan. Sowieso 1 van de 2. Aan jou vooral om uit te zoeken waar het aan scheelt.
                            Owner of the Iron Playground.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X