7 kg in 1 maand

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 7 kg in 1 maand

Hoi,

Ik ben de afgelopen maand dus 7kg aangekomen terwijl ik me nog steeds aan hetzelfde schema houd, wat ver onder m'n onderhoud ligt. Eerst hield i hier hetzelfde gewicht op dus ik heb wel een langzame stofwisseling, maar nu is het echt niet normaal meer hoe ik aankom. Ik weeg me elke maand en dat was 7,65 kg hoger.

Heeft iemand ervaring hiermee en wat kan ik doen?

Minder eten!
    ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by zeepaard View Post
      Hoi,

Ik ben de afgelopen maand dus 7kg aangekomen terwijl ik me nog steeds aan hetzelfde schema houd, wat ver onder m'n onderhoud ligt. Eerst hield i hier hetzelfde gewicht op dus ik heb wel een langzame stofwisseling, maar nu is het echt niet normaal meer hoe ik aankom. Ik weeg me elke maand en dat was 7,65 kg hoger.

Heeft iemand ervaring hiermee en wat kan ik doen?

Hoelang train je? gebruik je crea mono? hoe liggen je verhoudingen qua voeding en wat is je onderhoud?

Comment

hoeveel weeg je nu en hoeveel kcal eet je?

Comment

Heb je aan één stuk door onder je behoefte gegeten? En wat eet je nu?
          Groeten

Comment

heb je wel goed gegeten en geen macdonalds enzo?

Comment

en heb je voor het wegen niet net gegeten en 3 liter water gedronken zonder naa de wc te zijn geweest want dat scheelt ook
              bp 1x 150 kg dl 1 x 240 kg sq 1x 220 kg

Comment

Word je pafferig?
                Hou je vocht vast?
                Net begonnen met trainen?

Comment

Wat doe je op je boterham? Lood?
                  The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

7kg in 1 maand???!! Alleen op voeding? Hoe ziet dat schema van jouw eruit?
                    Klein is ook heel fijn............

Comment

7kg op 1 maand aankomen is praktisch onmogelijk in mijn ogen, tenzij het een combinatie is van vet, spier en vocht.
                      Waarschijnlijk op een verschillend moment gewogen ofzo.
                      @ ketIF

Comment

Eigenlijk weten we nog steeds niet eens of het wel een probleem is. Bedoel, dadelijk heeft die kerel er 7 kg spiermassa aan geplakt en loopt ie nu te klagen dat ie 7 kg zwaarder geworden is.
                        Dus wat is nu precies je vraag en wat wil je van ons horen?

7 Kg per maand aan komen is zeker wel mogelijk, maar dan moet je wel ver boven onderhoud eten. En het zal idd een combi zijn.
                        Owner of the Iron Playground.

Comment

Originally posted by jordy View Post
                          Eigenlijk weten we nog steeds niet eens of het wel een probleem is. Bedoel, dadelijk heeft die kerel er 7 kg spiermassa aan geplakt en loopt ie nu te klagen dat ie 7 kg zwaarder geworden is.
                          Dus wat is nu precies je vraag en wat wil je van ons horen?

7 Kg per maand aan komen is zeker wel mogelijk, maar dan moet je wel ver boven onderhoud eten. En het zal idd een combi zijn.
                          Ja maar dat is dus het gekke.. Hij zegt dat hij ver onder zijn onderhoudt eet en nog 7kg.

Volgens mij zat zijn dikke darm nog vol toen hij ging wegen.

Comment

Originally posted by gameface View Post
                            Ja maar dat is dus het gekke.. Hij zegt dat hij ver onder zijn onderhoudt eet en nog 7kg.

Volgens mij zat zijn dikke darm nog vol toen hij ging wegen.
                            het moge duidelijk zijn, dat hij niet onder zijn onderhoud eet.

Natuurlijk kun je de ene keer iets meer vocht of eten in je lichaam hebben, maar een verschil van 7 kg is dat niet. Je zult nooit 7 kg zwaarder kunnen worden als je veel drinkt, omdat je het dan al vrij snel weer uit pist. Tenzij je een watervergiftiging wil oplopen.

Het zelfde met eten, je hebt niet opeens 7 kg meer eten in je, dan normaal in in je zit. Ook al heb je nog niet gepoept en geplast, 7 kg aan "afval" zal dit nooit zijn.

Ik denk dat het een combi is van alles. Misschien ander tijdstip gewogen, meer zout genuttig, weegschaal wijkt af, hij is flink in spiermassa gegroeid (denk niet dat dat 7 kg zal zijn), hij is in vet aangekomen, wat meer koolhydraten genuttigd dan normaal en zo heb je nog wel meer factoren die een rol kunnen spelen.

Als je 7 kg per maand wil aankomen in vet, dan zou je meer dan 2000 kcal boven je behoefte moeten zitten, dat lijkt me hier niet het geval.

Een schommeling van gewicht is natuurlijk normaal, maar zal vaak nooit meer dan 1 kg zijn.

Comment

Er klopt hoogstwaarschijnlijk gewoon iets niet. Als je ver onder behoefte eet kun je never nooit 7 kg gainen binnen 1 maand. Ofwel eet je dan simpelweg gewoon niet onder behoefte, maar denk je van wel, of je hebt een fout gemaakt bij het berekenen/uittesten van je behoefte. Of misschien kloppen de waardes van kcal in je voedinggschema niet. Of er is iets anders in het spel wat niet klopt. Er zal in elk geval wel iets zijn. Dus check alles ff na.
                              Owner of the Iron Playground.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X