laag BF% meisje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

met andere woorden, misschien dat je er nog wel 100-200 kcal bij kan eten. Een centrum vor eetstoornissen weet lang niet alles van krachttraining af. zodra je over iets twijfelt, vraag het dan alsjeblief hier!!
    Benen trainen hoeft niet in Spanje, daar voetballen ze allemaal

Comment

Ik heb het nog niet langs zien komen, maar kom je ok al aan nu je op 2500 cals zit?
      Ben je verder ook bij een docter geweest, ook om te vragen hoe het met de schildklieren zit,het kan namelijk zo veel zijn dat je zo laag zit in vet. Eingelijk zou hier een kopleet onderzoek bij jou moeten worden gedaan vind ik. En dat zou je ook aan moeten kaarten bij de huisarts, en als hij dat niet wil is het een slechte huisarts.

Comment

Ik heb dus een eetschema en moest dit eerst steeds ophogen.
        ik heb een bloedonderzoek gedaan en mijn schildklier blijkt gewoon in orde te zijn, de TSH afgifte enzo.
        ik heb wel even bodypump gedaan maar besloten om daar toch maar niet mee door te gaan... ik ben al heel erg veel spieren kwijt geraakt door het afvallen en wil niet nog meer kwijt...

maar het zou dus kunnen dat ik nu pas op mijn onderhoud zit...
        want ik at eerst dus 2200/2300 kcal en toen viel ik opeens in een week iets als 0.5 of 0.6 kilo af, ... toen rekende ik dat dus uit.
        1 kilo is 7000 kcal, dus 0.6 kilo is 4200 kcal, gedeeld door 7 zou ik dan zo'n 600 kcal per dag te weinig hebben gegeten ofzo?
        k weet niet of dit klopt eigenlijk

Comment

ik denk dat je idd gewoon nog meer moet eten.
          More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Die weegschaal moet je idd vergeten.

Als je niet meer ongesteld wordt is er idd iets goed mis met je lichaam.
            Zoals Gen al zegd neem als eerste doen weer ongesteld worden.
            Met 2500kcal moet je dit makkelijk halen zou meer als genoeg moeten zijn.

Lichte oefeningen kan je altijd wel doen maar zou dit zeker overleggen met je begeleiders (als je die hebt) en anders eventueel met je huisarts of dieetist.

Het is niet zo dat als je 1 x bijvoorbeld 7000kcal extra eet je een kg aankomt hoor.

ben wel benieuwd naar je lengte en gewicht?
            Who's the Chef

Comment

Originally posted by flurrie View Post
              maar het zou dus kunnen dat ik nu pas op mijn onderhoud zit...
              want ik at eerst dus 2200/2300 kcal en toen viel ik opeens in een week iets als 0.5 of 0.6 kilo af, ... toen rekende ik dat dus uit.
              1 kilo is 7000 kcal, dus 0.6 kilo is 4200 kcal, gedeeld door 7 zou ik dan zo'n 600 kcal per dag te weinig hebben gegeten ofzo?
              k weet niet of dit klopt eigenlijk
              Klopt wel ongeveer. Als je bij 2000+ kcal opeens begint af te vallen betekend het dat je metabolisme begint te werken op volle kracht. Maar je fiets 22kg per dag...dat zijn aardig wat kalorien. Zou niet gek staan te kijken als je inderdaad nog eens 600-800kcal meer moet eten ter compensatie van al dat gefiets puur om op gewicht te blijven. En dan moet je nog eens meer gaan eten om een overschot te creeeren en aan te komen. Zou dus elke week of 2 met 250-500kcal gaan verhogen tot je niet meer afvalt en juist begint aan te komen.

Comment

ik zal deze week even afwachten, of er iets is verandert in mijn gewicht.
                En dan kan ik kijken wat ik moet doen en met mijn begeleider over hebben

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X